جوانسازی با هایفو

جوانسازی دوباره با هایفو:

جوانسازی با هایفو جدیدترین دستگاه  2017  می باشد برای درمان چین و چروک صورت و بدن، سفت کردن پوست را انجام دهد

نظریه کار

HIFU  از مواج فراصوت متمرکز تشکیل شده است. با استفاده از تکنولوژی HIFU، می توانید از طریق روش غیر تهاجمی (بدون جراحی یا تزریق) درمان هایی را انجام دهید. سلول های زیرین پوست در اثر ویبره با فرکانس بالا گرم شده و این انرژی رشد دوباره سلول های پوست را موجب می شود.

ویژگی

  1. زمان درمان سریع و کوتاه: 30 دقیقه درمان یک صورت
  2. انقباض: بازسازی کلاژن، انقباض فیبر الاستین.
  3. پوست در چند ساعت اول قرمز می شود، سپس پوست بهبود می یابد.
  4. کاملا غیر تهاجمی
  5. سرعت عکسبرداری روزانه
  6. رضایت بالای بیمار
  7. اثرات بلند کردن دو لایه
  8. کیفیت بالا، مصرف کم

کارهایی که این دستگاه میتواند انجام بدهد عبارتند از:

  1. برداشتن چروک در اطراف پیشانی، چشم، دهان و غیره
  2. سفت کردن پوست هر دو گونه.
  3. تقویت کشش پوست و شکل دادن به کانتور.
  4. بهبود خط فک، کاهش “خطوط ماریون”
  5. تسکین بافت پوست در پیشانی، بلند کردن خطوط ابرو.
  6. بهبود رنگ پوست، ایجاد پوست ظریف و روشن است
  7. برداشتن چین و چروک گردن، محافظت از پیری گردن.

نتایج

هایفوتراپی می تواند برای تمام کسانی که دارای افتادگی پوست یا شل شدن ملایم پوست هستند، مفید باشد. امکان استفاده از این روش درمانی برای کل صورت و گردن یا سایر نواحی خاص مورد نیاز وجود دارد. افراد جوان و دارای ظاهر زیبا با تقبل هزینه هایفوتراپی با حفظ زیبایی و تداوم تولید عادی کلاژن طبیعی در بدن خود می توانند از روش هایفوتراپی بهره مند شوند.

تفاوت هایفوتراپی و عمل‌های لیزری در چیست؟

هایفو تراپی از انرژی صوتی استفاده می‌کند، از امواج تست و تأیید شده فراصوت، که خصوصیات منحصربفردی دارند که به آنها اجازه می‌دهند از سطح پوست رد شده و به درمان عمقی پوست بپردازد، این خاصیت در هیچ دستگاه زیبایی غیرتهاجمی دیگری یافت نمی‌شود. هایفوتراپی تولید کلاژن را در پایه پوست تقویت کرده و منجر به لیفت قابل توجه بافت در ۲ الی ۳ ماه می‌شود. لیزرها بر اساس انرژی نور کار می‌کنند، که این انرژی در دمای بهینه نمی‌تواند به لایه‌های عمیق‌تر پوست برسد، به هیمن خاطر لیزرها معمولاً یک درمان سطحی برای پوست محسوب می‌شوند. از آنجایی این دو تکنولوژی معمولاً انواع مختلفی از مشکلات پوستی را درمان می‌کنند، واقعاً بسیار سازگار هستند.

هایفوتراپی چگونه تولید کلاژن را تحریک می‌کند؟

در طی جلسات درمانی، ترانسدوکتور انرژی متمرکز فراصوت را زیر لایه پوست در یک دمای بهینه برای بازسازی کلاژن ارسال و انباشته می‌کند. درمان یک پروسه طبیعی را با قوت آغاز می‌کند، این پروسه که neocollagenesis (نوکلاژن زایی) شناخته می‌شود، کلاژن‌های تازه و جدیدی را تولید می‌کند. درمان به خودی خود نیازمند هیچ پماد، فیلر یا سمی نیست، این درمان برای حصول نتایج طبیعی و چشمگیر تنها بر پایه پروسه کلاژن سازی بدن شما استوار است.

هایفوتراپی چقدر طول می‌کشد؟

طول درمان به ناحیه تحت درمان و طرح درمان شخصی شما بستگی دارد. عمل صورت و گردن معمولاً ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد، در حالیکه درمان سینه به تنهایی حدوداً ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.

آیا باید از سر کار مرخصی گرفت؟

با انجام یک جلسه درمانی هایفوتراپی، دوران نقاهتی وجود ندارد. بعد از عمل، می‌توانید بلافاصله و بدون داشتن هیچگونه اقدامات ویژه پسا درمانی، به فعالیت‌های روزمره خود برسید. ما حتی بیمارانی داشته‌ایم که در وقت مرخصی ساعتی خود برای درمان مراجعه کرده‌اند، به هیچ پمادی نیاز نیست و طرح مراقبت پوستی کلی شما و آرایش را نیز می‌توانید طبق روال معمول انجام دهید.

هایفوتراپی چه احساسی دارد؟

با رسیدن انرژی فراصوت به پوست شما، ممکن است احساس انباشتگی انرژی در عمق بخصوصی از پوست خود را داشته باشید، که نشان دهنده آغاز شدن پروسه تولید کلاژن است. عمق مناسب برای هر شخص متفاوت است، ولی این حس تنها در زمان دریافت انرژی فراصوت احساس می‌شود. 

به چند جلسه درمانی نیاز است؟

اکثر بیماران تنها به یک جلسه درمانی نیاز دارند. هرچند این موضوع نیز به درجه شُلی پوست، پاسخ بیولوژیکی آن به انرژی فراصوت و پروسه تولید کلاژن در بدن فرد بستگی دارد و برخی از بیماران از چند جلسه درمانی می‌توانند بهره ببرند. از آنجایی که پوست دائماً پیر می‌شود، درمان‌های بازسازی آتی می‌تواند به بیمار کمک کند تا سرعت پروسه طبیعی پیری را کُند کند.

چه کسانی کاندید مناسبی برای هایفو تراپی هستند؟

کاندید مناسب هایفو تراپی پوست نسبتاً شُلی (خفیف الی متوسط) دارد که احساس می‌کند پوستش از سفتی مناسب برخوردار نیست. مثال‌های آن شامل افتادگی خط ابرو، پوست شل گردن یا افتادگی زیر چانه و خطوط و چروک روی سینه است. البته، بهترین راه برای فهمیدن این که کاندید مناسبی برای انجام این عمل هستید، باید با درمان‌گر خود صحبت کنید.

هایفوتراپی چقدر هزینه دارد؟

هزینه هایفوتراپی می‌تواند بطرز گسترده‌ای بسته به اندازه ناحیه ترمیم متغیر باشد. 

آیا هایفوتراپی بی‌خطر است؟

عمل هایفوتراپی بصورت امن در سرتاسر دنیا ۲۵۰ هزار جلسه درمانی داشته است. تنها انرژی فراصوت برای بیش از ۵۰ سال بصورت بی‌خطر در زمینه‌های مختلف پزشکی به کار گرفته می‌شود. 

آیا هایفوتراپی عوارض جانبی دارد؟

پوست ممکن است کمی قرمز بنظر برسد، البته در طول درمان کاملاً طبیعی و در گاهی اوقات کمی بیشتر طول می‌کشد، ولی باید قرمزی در عرض چند ساعت از بین برود. برخی بیماران کمی تورم، سوزن سوزن شدن یا حساسیت به لمس را تجربه می‌کنند ولی همه این موارد موقتی هستند. در سایر بیماران، تأثیرات پس از عمل غیر محتملی ظاهر می‌شود که عبارتند از: کبودی موقتی یا بی حس شدن نواحی کوچکی از پوست. همچون تمام عمل‌های زیبایی، احتمال سایر عوارض نادر نیز وجود دارد که درمان‌گر پیش از درمان بطور کامل برای شما توضیح خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.