دستگاه آلفا ایکس لیزر موهای زائد

لیزر بار کوهرنت

پاور میدویل

40 میلیون شات

سه طوله موجه

خنک کنندگی با کمپرسور 3000 وات

پاور 1500 وات

120 ژول انرژی خروجی

5 پمپ آب

دستگاه آلفا ایکس لیزر موهای زائد

 


درباره روش

دستگاه لیزر آلفا ایکس اولین تجهیزات در جهان است که سه طول موج را در یک پالس واحد ترکیب می کند. این اولین بار است که این فناوری دستیابی به موفقیت در دستگاه لیزر  موجب شده است. علاوه بر راندمان بالای درمان ، دارای سطح بالایی از ایمنی است که با آزمایشات ، راحتی برای بیمار و سرعت انجام اقدامات انجام شده تأیید می شود.

روش لیزر اپیلاسیون شامل تخریب دائمی ساختارهای مو است که مسئول رشد آن هستند. هم افزایی ارائه شده توسط اقدامات همزمان سه طول موج در یک پالس واحد ، باعث می شود آسیب به فولیکول های مو در اعماق مختلف ، صرف نظر از رنگ یا ساختار آنها ، وارد شود و در نتیجه از حداکثر کارایی روش ها استفاده شود.

بسته به محل درمان ، این روش ممکن است با استفاده از تکنیک مهر زنی یا فناوری In-Motion انجام شود. اولی برای مناطق کوچکتر در نظر گرفته شده است ، به عنوان مثال زیر بغل ، جایی که بیشتر انرژی در آن سپرده می شود. از طرف دیگر ، ایده آل برای مناطق بزرگتر ، به عنوان مثال گوساله ها ، جایی که انرژی کمتری چندین بار در همان مکان ذخیره می شود.

برای چه کسی؟

دستگاه آلفا ایکس  یک روش اپیلاسیون است که هم برای خانمها و هم برای آقایان توصیه می شود موهای ناخواسته را با موفقیت از روی پاها ، زیر بغل ،  بازوها ، صورت ، پشت و شکم خود جدا کنید.

درمان به چه صورت است؟

بسته به محل معالجه ، شخصی که این روش را انجام می دهد ، بیمار را به شکلی مناسب آماده می کند. مرحله اول شامل تمیز کردن پوست در محل درمان هرگونه عطر و لوازم آرایشی است. در مرحله بعد ، اگر این روش در یک منطقه بزرگ انجام شود ، لازم است از یک مداد رنگ سفید برای کشیدن یک شبکه در محل درمان استفاده کنید. مرحله بعدی محافظت از چشم بیمار با عینک محافظ مخصوص است. سپس ، شخص انجام این عمل ، ژل محافظ را در محل درمان اعمال می کند و پارامترهای مناسب را روی دستگاه قرار می دهد.

در هنگام انتخاب پارامترها ، باید به رنگ ، ضخامت و فوتوتیپ پوست بیمار و همچنین ضخامت رشد مو توجه کرد. بنابراین ، ارزش آن است که برای اولین ملاقات چند مو در این منطقه باقی بماند تا فرد برای اولین ملاقات تحت درمان قرار گیرد تا فرد انجام مراحل بتواند پارامترهای مناسبی را تعیین کند. در مورد روشهای درمانی بعدی ، پوست باید تمیز و ساییده شود. پس از اتمام مراحل درمانی ، بیمار توصیه های پس از درمان را دنبال می کند.

احساس درد

یک مزیت بزرگ از این روش ، بی درد بودن آن به لطف استفاده از فناوری خنک کننده تماس با پوست از راه دور ICE TM است. در نتیجه ، بیماران ما این روش را بسیار راحت توصیف می کنند.

تعداد توصیه شده روشهای درمانی

برای اینکه روش لیزر مؤثر باشد و از تأثیر ماندگاری موهای زائد ناخواسته جلوگیری شود ، لازم است به عنوان بسیاری از ساختارهای مسئول رشد مو در مرحله آناژن (یعنی رشد) آسیب ببیند. متأسفانه ، طی یک روش درمانی واحد ، تنها حدود 30 درصد موها در مرحله آناژن قرار دارند. بنابراین ، برای رفع موفقیت آمیز رشد موهای ناخواسته ، لازم است یک سری 6 تا 8 عمل در فواصل 4 – 6 هفته روی صورت و 6 – 6 هفته روی بدن انجام شود.

مدت زمان عمل

بسته به محل درمان ، این عمل از 15 دقیقه در یک ناحیه کوچک (به عنوان مثال کمی سبیل) تا 60 دقیقه در یک منطقه بزرگتر (به عنوان مثال پاهای کامل) ادامه دارد.

بهبودی بعد از عمل

بلافاصله پس از عمل ، ممکن است قرمزی کمی روی پوست ظاهر شود ، که به طور معمول بعد از چند ساعت محو می شود. بعد از انجام عمل ، بیماران می توانند فعالیت روزمره خود را از سر بگیرند و هیچ دوره احتقان لازم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.