عوارض جانبی هایفو صورت چیست؟

اثرات جانبی هایفو صورت 

با وجود تعداد زیادی از چهره های موجود در بازار ، انتخاب این که گزینه مناسب برای شما مناسب است ، کار دشواری است.

یک سونوگرافی با فشرده سازی بالای صورت (هایفو) نوعی روش غیر تهاجمی برای سفت کردن پوست و کاهش ظاهر چین و چروک وعده می دهد. این روش همچنین به عنوان ‘آسانسور ناهار’ شناخته شده است ، این روش بسیار سریع انجام می شود ، و نواحی خاصی از صورت و گردن را هدف قرار می دهد که نیاز به جوان سازی دارد.

در حالی که سونوگرافی درمانی یک روش ایمن برای محکم کردن صورت محسوب می شود ، هیچ روشی بی عیب نیست و برخی از عوارض جانبی قبل از گرفتن صورت هایفو در نظر گرفته می شود.

عوارض جانبی هایفو صورت 

درد

درمان اولتراسونیک معمولاً بدون درد است و کاربران دارای احساس سوزن سوزن شدن یا گرمی روی پوست هستند. با این حال ، می توانید احساس سوزن شدن و گرما وجود داشته باشد ، این تنها در طول درمان احساس می شود و هنگام ترک مشتری ادامه نمی یابد. برخی از مشتری ها احساس ناراحتی می کنند ، اگرچه این روند درمانی ادامه می یابد و در پایان نتایج شگفت انگیز خود را مشاهده می کنید. اگر یک متخصص زیبایی شناسی باتجربه بتواند کرم بی حسی یا داروی خوراکی را تجویز کند ، اگر درد خیلی شدید شود ، با این حال ، این بسیار نادر است و بیشتر مراجعین به این امر احتیاج ندارند.

پوستی لکه دار

این رایج ترین عارضه جانبی گزارش شده توسط بیماران در طی یک مطالعه با بررسی تأثیر هایفو بود. مناطق معالجه شده ممکن است قرمز و لکه دار شوند ، به خصوص اگر پوست شما حساس و مستعد قرمزی باشد. این اثر جانبی دائمی نیست ، معمولاً چند ساعت پس از درمان از بین می رود. RT زیبایی شناسی کرم هایی را برای حل این مشکل در پایان درمان فراهم می کند و همیشه در صورت لزوم مجبور به تهیه خانه هستید.

تورم

پوست شکم و متورم از عوارض نادر صورت هایفو صورت است ، اما به دلیل اینکه پوست هر فرد متفاوت است ، ممکن است تورم ایجاد شود. ورم معمولاً بعد از گذشت چند روز از بین می رود ، پس می توانید از مزایای تنظیم سن برای سونوگرافی صورت خود قدردانی کنید. RT زیبایی شناسی اطمینان حاصل خواهد کرد که شما کاملاً از تمام فواید و عوارض جانبی در طول مشاوره خود آگاه باشید.

تهی بودن

امواج صوتی که در طی روش هایفو ساطع می شوند ، به منظور ریشه کن کردن حتی عمیق ترین چین و چروک ها ، در عمیق ترین لایه های پوست نفوذ می کنند. این فن آوری در توانایی نفوذ در درم و لایه سیستم عضلانی سطحی آپونوروتیک (SMAS) بی نظیر است که از سایر درمان های غیر تهاجمی عمیق تر است. SMAS همان لایه ای است که در حین جراحی معمولی سفت می شود ، اما برخلاف عمل جراحی ،هایفو مقرون به صرفه تر است و نیازی به وقت کار ندارد. از آنجا که هایفو به عمیق ترین لایه ها نفوذ می کند ، گاهی اوقات این امر می تواند باعث صدمات جزئی شود که می تواند منجر به احساس بی حسی شود.

احساس سوزن سوزن شدن بیشتر در مناطق ظریف مانند چشم و لب اتفاق می افتد. افرادی که احساس بی حسی کرده اند که این علائم طی دو هفته خود را برطرف کرده است ، بدون نیاز به دارو یا مداخله پزشکی. لطفا توجه داشته باشید که این عوارض جانبی نادر است و در طول مشاوره شما کاملاً برای شما توضیح داده می شود. در RT زیبایی شناسی ایمنی مشتری اولویت اصلی ما است ، بنابراین ما اطمینان خواهیم داد که مشتریان تا حد ممکن از عوارض جانبی کمی رنج می برند ، اگرچه مانند هر روش آرایشی عوارض جانبی دارد.

رنگدانه های زیاد

اگرچه نادر است ، این یک اثر جانبی است که به طور بالقوه دائمی است. این می تواند باعث شود رنگ پوست تغییر کند و تیره تر شود. این یک عارضه جانبی است که می تواند توسط دستگاه سونوگرافی ساطع گرما ایجاد شود که می تواند تا دمای 45 تا 65 درجه سانتیگراد برسد. این عارضه جانبی قبلاً در RT زیبایی شناسی رخ نداده است ، ما اطمینان می دهیم که هر مشتری یک تست پچ را انجام می دهد و اطمینان می دهیم که همه موارد در طول مشاوره کاملاً توضیح داده شده و درک می شوند. متخصصان زیبایی شناسی ما به بالاترین استاندارد آموزش داده می شوند و مراحل سختی را طی می کنند ، از این گذشته ، ایمنی مشتری اولویت اصلی ما است.

عدم وجود اثر

افرادی که تحت عمل هایفو قرار گرفته اند ، گاهی اوقات هیچ فایده و عوارض جانبی از نظر سونوگرافی را تجربه نمی کنند. در حالی که بسیار عالی است که پوست آنها آسیب نبیند ، برای کسانی که امیدوار به داشتن پوستی بدون چروک و سفت تر هستند ، فایده ای ندارد. در 10٪ موارد ، کاربران هیچ تفاوتی در ظاهر پوست و گردن خود نمی بینند ، زیرا نتایج از نظر بیمار تا بیمار متفاوت است ، گاهی اوقات ساختمان کلاژن در داخل که به مقابله با اثر گرانش کمک می کند ، همیشه اثر قابل توجهی بر روی آن نمی گذارد خارج از.

هر روش درمانی با عوارض جانبی بالقوه ای همراه است. با این حال ، درمان صورت هایفو یک روش FDA برای محکم کردن و تعریف صورت مورد تأیید است. عوارض جانبی دائمی نادر است و عوارض جانبی جزئی نسبتاً نادر است و تمایل به از بین رفتن طی یک یا دو هفته دارد. اگر می خواهید عوارض جانبی احتمالی درمان را به خطر بیاندازید ، ممکن است هایفو صورت ایده آل برای شما باشد.

خلاصه

هایفو قدرتمندترین درمانی است که به عنوان یک جایگزین بی خطر برای جراحی در دسترس است. این ماده می تواند در بدن برای هدف قرار دادن چربی و سفت شدن پوست یا صورت به عنوان صورت انجام شود. هایفو لایه های عمیق تری را در زیر پوست هدف قرار می دهد – دقیقاً همان لایه ای که در طول عمل جراحی مورد هدف قرار می گیرد.هایفو باعث ایجاد صدمات میکرو در اعماق سطح پوست می شود و باعث افزایش تولید کلاژن می شود ، برای بدن از سطح عمیق تری از هایفو استفاده می شود که به طور موثری سلول های چربی را تجزیه می کند در حالی که پوست را محکم تر و سفت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.