جدول زمانی لیزر موهای زائد

“نتایج بسته به فرد متفاوت است” – چیزی که احتمالاً شما آن را می شنوید.

هرچه به نظر می رسد مبهم است ، کاملاً صحیح است و نتایج لیزر موهای زائد بسته به شما به عنوان یک فرد متفاوت است.

این به دلیل هورمون های هر شخص و چرخه موی خاص است. اما تقریباً از آغاز دوره خود چه انتظاری می توانید داشته باشید؟ در این وبلاگ ، ما جدول زمانی را به شما می گوییم تا بتوانید سفر خود را به سمت موهای بدون مو انجام دهید و به طور موثری برنامه ریزی کنید!


هفته اول: درمان اول

گفته می شود که در مرحله اول ، درمان اولیه دارای اثرات قابل توجه است زیرا با درمان فولیکول ها را “شوکه می کند”. گرمای حاصل از لیزر باعث ضعیف شدن فوليكول موها شده و یا كاملاً از بين می رود. بلافاصله پس از آن ، پوست ممکن است قرمز و متورم شود – مشتری می تواند احساس سوزش آفتاب را تجربه کند و این طبیعی است و پس از چند ساعت فروکش می کند.

5-19 روز بعد از درمان اول

فولیکولهای مو نابود شده سرانجام حالت می دهد و مو شروع به ریختن و ریزش می کند. مشتری ها می توانند انتظار داشته باشند که موهای زائد و موی سر را مشاهده کنند. برخی از مناطق حتی ممکن است کاملاً بدون مو به نظر برسند.


هفته 6-8: درمان دوم

دومین درمان با افزایش چرخه استراحت و رشد ، نتایج بیشتری را به دست می آورد ، به همین دلیل یک سری از اقدامات پیگیری مطابق با برنامه ریزی انجام می شود.

5-19 روز بعد از درمان دوم

این روند تکرار می شود و موها از مناطق جدید شروع به ریزش می کنند.


هفته 12-16: درمان سوم

رشد مو اکنون به طرز چشمگیری کاهش می یابد اما حضور در جلسات درمانی بسیار مهم است! اگرچه ممکن است به نظر شما نیاز نداشته باشد ، اما بسیار مهم و اساسی است.

5-19 روز درمان بعد از سوم

این روند تکرار می شود و موها از مناطق جدید شروع به ریزش می کنند.


هفته 18-24: درمان 4

بین جلسات ، شما می توانید هر گونه رشد مجدد مو را اصلاح کنید ، اما خوشحال می شوید که بدانید ، تا این مرحله اگر کمترین باشد ، بسیار لکه دار خواهد بود.

5-19 روز درمان بعد از چهارم

این روند تکرار می شود و موها از مناطق جدید شروع به ریزش می کنند.


هفته 24-32: درمان 5

شما می توانید انتظار داشته باشید که این منطقه احساس صافی داشته و بدون مو ظاهر شود!

5-19 روز درمان بعد از پنجم

این روند تکرار می شود و موها از مناطق جدید شروع به ریزش می کنند.


هفته 30-40: ششم و درمان نهایی

پس از گذراندن یک دوره کامل ، می توانید از 80٪ + کاهش رشد مو انتظار داشته باشید.

5-19 روز درمان بعد از ششم

بعد از اتمام دوره ، منطقه درمان شده با کاهش دائمی رشد مو احساس صاف می کند.

به طور معمول ما حداقل 6 درمان لیزر را برای خانم ها و 8 مورد برای مردان توصیه می کنیم. بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که دوره خود را بعد از 6-9 ماه به اتمام برسانید.

هنگامی که منطقه تحت درمان توسط پزشک شما ارزیابی شد و او خوشحال است که شما به نتایج بهینه دست پیدا کرده اید ، او شما را به سمت بالا نگه دارید. تعمیر و نگهداری نیاز دارد که بسته به چرخه مو افراد ، هر 3 تا 12 ماه یکبار درمان اضافی داشته باشید. این به منظور طولانی تر کردن اثرات لیزر موهای زائد و اطمینان از پوستی صاف و ابریشمی است.

توجه به این نکته ضروری است که مواردی وجود دارد که باعث می شود تولید مجدد رشد مو از جمله رشد مجدد ، قدرت هورمونهای فرد ، ابتلا به ارثی و یا شرایط پزشکی وی انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.