با انجام لیزر موهای زائد به چه تعداد درمان نیاز دارم؟

لیزر موهای زائد بهترین روش برای از بین بردن طولانی مدت موهای ناخواسته است. این امر می تواند ساعت های زیادی را در آینده از بین ببرد زیرا دیگر نیازی به ریش تراش ، واکس یا موی زدن به طور منظم نخواهید داشت ، اما لیزر موهای زائد کاملاً سریع نیست. در واقع ، مطلوب ترین نتایج به طور معمول پس از یک سری از درمان ها اتفاق می افتد. در پزشکی داخلی جیرارد در فیلادلفیا ، دکتر نیکول کیمزی از سیستم پیشرفته ترین دستگاه لیزر Icon توسط Cynosure® استفاده می کند.

با انجام لیزر موهای زائد به چه تعداد درمان نیاز دارم؟فاکتورهای مختلفی وجود دارد که تعیین می کند شما چقدر سریع متوجه کاهش رشد مو می شوید و چند روش درمانی لیزر برای رفع موهای زائد شما برای لذت بردن از موهای صاف و بدون مو بدون دردسر اصلاح روزانه یا لقمه وجود دارد.

رنگ مو و پوست بر تعداد درمان های مورد نیاز شما تأثیر می گذارد

رنگ موهای شما به همراه نازک بودن آن و همچنین رنگ پوست شما در مورد لیزر موهای زائد همه عوامل مؤثر است. بیشتر خانمها و آقایان بعد از یک عمل لیزر درمانی ، متوجه کاهش 10-25٪ مو می شوند ، اما برای از بین بردن کامل مو و دائمی موها ، شما نیاز به یک سلسله جلسات دارید.

بستگی به نوع لیزرهای مورد استفاده بستگی دارد ، اما به طور معمول ، اگر پوست شما سبک است و موهای شما تیره است ، شما این مزیت را دارید. انرژی لیزر توسط رنگدانه موجود در فولیکول مو جذب می شود. بنابراین هرچه موهای شما تیره تر باشد ، جذب انرژی حرارتی برای هر فولیکول راحت تر است.

اما اگر مو و رنگ پوست شما یکسان است ناامید نشوید. شما هنوز هم می توانید نتایج بسیار خوبی از درمان های لیزر موهای زائد بگیرید. ممکن است فقط چند جلسه بیشتر طول بکشد. بیشتر زنان و مردان نتایج خود را در دو تا شش درمان با لیزر به دست می آورند.

و هنگامی که همه چیز گفته شد و انجام شد ، چند قرار ملاقات آسان برای لیزر موهای زائد بسیار راحت تر از اصلاح و مو زدن روزانه برای داشتن پوستی صاف و بدون مو است.

مو به صورت مرحله ای رشد می کند ، بنابراین چندین درمان با لیزر در هر مرحله مو را هدف قرار می دهد

در هر زمان معینی ، موهای بدن شما یا در مرحله رشد قرار دارد ، یک مرحله استراحت یا آماده ریختن است. این مراحل به ترتیب آناژن ، کاتاژن و تلوژن نامیده می شوند. در طول مرحله آناژن ، موهای شما از فولیکول آن به طور فعال در حال رشد است. این مرحله ای است که درمان لیزر موهای زائد مؤثر است.

از آنجا که ، به عنوان مثال ، هر فولیکول مو روی پاهای شما ، در همان مرحله در رشد فعال نیست ، یک سری از درمان های لیزر که طی چند هفته انجام می شود ، با رسیدن به مرحله آناژن ، اکثراً مو را درمان می کنند.

اکثر متخصصان قرارهای هفتگی یا دو بار لیزر موهای زائد لیزر مو را برای ثبات در درمان موها در مرحله رشد آن توصیه می کنند. در هشت تا 12 هفته ، به طور کلی کاهش یا از بین رفتن رشد مو را مشاهده خواهید کرد.

نتایج می تواند سالها به طول انجامد یا حتی دائمی باشد

در حین مشاوره ، ارائه دهنده شما یک برنامه درمانی را بر اساس نوع مو و پوست شما تنظیم می کند. بعد از انجام یک سری از درمان های لیزر ، بیشتر زنان و مردان از نتایج طولانی مدت لذت می برند. لیزر موهای زائد به طور معمول شما را برای ماه ها یا حتی سال ها بدون مو نگه می دارد.

و در صورت مشاهده برخی از رشد موهای زائد در جاده ، موها معمولاً ریزتر ، متراکم تر و بسیار کمتر از قبل از لیزر می شوند.

اکنون روش های لیزر موهای زائد را شروع کرده و تا تابستان از اپیلاسیون خودداری کنید. با پزشکی داخلی جیرارد به صورت آنلاین با مشاوره تماس بگیرید یا رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.