هایفو و جوان سازی واژن در حال ظهور است

نامهای مرموز

هایفو و اثرات جادویی ، آنها نامهایی دارند که به نظر می رسد زنانه و مرموز است – مانند الهه و فام لمسی- و فقط به انواع نتایجی اشاره می کنند که برخی پزشکان می گویند ممکن است آنها را تحویل
دهند: سفت شدن واژن ، روانکاری بهتر و ارگاسم های حلقوی پا تا آخر عمر. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که واژن خود را با یک لیزر یا پروب فرکانس رادیویی فراگیر کنید و به اندازه 3000 دلار برای این امتیاز بپردازید. همه می گویند به همان اندازه که فکر می کنید صدمه نمی بیند ، هنگامی که بیرون می روید ، حتی هرگز نمی دانید که دو فرزند به دنیا آورده اید یا پنج سال پیش اولین بار خود را داغ کرده اید. peeing هنگام خندیدن ، خشکی ، کاهش احساس – همه چیزهای گذشته. حداقل این ایده است.
هایفو و جوان سازی واژن در حال ظهور است ، اما نتایج معمولاً تا حدی زنده نمی شوند

جوان سازی واژن

جوان سازی واژن” یک اصطلاح گیرنده است که اغلب برای توصیف دستگاه های مبتنی بر انرژی غیر تهاجمی که هدف آن طیف وسیعی از نتایج بازگرداندن ساعت است ، استفاده می شود. “اما این یک اصطلاح پزشکی نیست؛ این یک بازاریابی است ، “می گوید لورن استریچر ، استاد بالینی زنان و زایمان در دانشکده پزشکی دانشگاه فینبرگ دانشگاه شمال غربی و مدیر پزشکی مرکز پزشکی شمال غربی بهداشت جنسی و یائسگی. “این دستگاه ها ممکن است همه این چیزها را قول دهند – آنها بلند و جدا خواهند شد و شما را شادتر می کنند و ازدواج خود را نجات می دهند – اما” جوان سازی واژن “به معنای پزشکی به معنای واقعی کلمه نیست.”

بیمارانی که در مورد این دستگاه هایفو سؤال می کنند

اگرچه از نظر عاطفی ، “جوانسازی واژن” به معنای زیادی است. تخمین زده می شود که حدود 40 درصد از زنان در ایالات متحده از انواع مختلف اختلال عملکرد جنسی رنج می برند. بیمارانی که در مورد این دستگاه ها سؤال می کنند ، خشکی یا درد در هنگام رابطه جنسی ، تغییر در ارگاسم و برانگیختگی دارند. مایکل کریچمن ، متخصص زنان و زایمان ، متخصص زنان و زایمان ، متخصص جنسی و استاد دانشیار زنان و زایمان و کلینیک در دانشگاه کالیفرنیا در ایروین گفت: “پس از یائسگی ، بیماران می گویند آنچه که روزگاری مانند رعد و برق و رعد و برق احساس می شد بیشتر است.” همچنین مشاور Viveve Medical است که یکی از این دستگاه ها را ایجاد می کند. او می گوید شما نمی توانید چگونگی شروع این گفتگوها در مورد جنسیت زنان و سلامتی جنسی را دست کم ارزیابی کنید: “مدتهاست که توسط این جامعه توجیه شده اند.”

آیا این دستگاه هایفو خوب کار می کنند؟

و گفتگو عالی است. اما داده ها چطور؟ آیا این دستگاه ها خوب کار می کنند؟ تاکنون ، علم هنوز هم باید بازاریابی سکسی را جلب کند. طبق اعلام انجمن مد آمریکا ، جوان سازی واژن یکی از سریعترین روشهای درمانی در اسپاسهای مد در سال 2017 (دیگری: میکروبلاسیون ابرو) است. اما مطالعات در مورد این فناوری ها در دامنه محدود بوده است. چریل ایگلسیا ، استاد زنان و زایمان ، زنان و زایمان ، می گوید: “ما قبل از اینكه بتوانیم دستورالعمل های بهترین روش در مورد نحوه استفاده از این دستگاه ها در این زمینه را داشته باشیم ، نیاز به مطالعات بزرگتر با كنترل طولانی مدت و دارونما داریم.” دانشکده پزشکی دانشگاه جورج تاون و پژوهشگر برجسته در زمینه دستگاه های مبتنی بر انرژی.

“بازاریابی فریبنده رویه ای خطرناک و فاقد فواید اثبات شده … بسیار گسترده است.”

اکنون FDA سرانجام در حال صحبت است ، اخیراً هشدار سختی صادر کرده است: “بازاریابی فریبنده رویه ای خطرناک و فاقد فایده اثبات شده … بسیار گسترده است …. در بررسی گزارش های رویدادهای نامطلوب و ادبیات منتشر شده ، موارد بسیاری از موارد سوختگی واژن ، زخم ، درد در حین مقاربت جنسی و درد مکرر یا مزمن. ” ما از FDA پرسیدیم که آیا شرکت ها بعد از این بیانیه 2018 عملکرد خود را تمیز می کنند ، و آنها خاطرنشان کردند که هفت تولیدکننده “برای حذف ادعاهای مرتبط با جوان سازی واژن و سایر درمان های غیرمجاز” تغییرات قابل توجهی در وب سایت های خود ایجاد کرده اند. ”

برخی از تولیدکنندگان به طور نامناسب وسایل خود را به زنان بازاریابی کنند.

این آژانس افزود: “همچنان نظارت بر مجموعه مشخصی از دستگاههای مبتنی بر انرژی دارد که در آن ممکن است برخی از تولیدکنندگان به طور نامناسب وسایل خود را به زنان بازاریابی کنند.” اما بسیاری از اسپاسم های پزشکی هنوز هم بدون توجه به ادعاهای حذف شده تولیدکننده از سایت های خود از این دستگاه هایفو به عنوان “جوان سازی واژن” استفاده می کنند. و انجمن یائسگی آمریکای شمالی و کالج زنان و زایمان و متخصص زنان و زایمان (ACOG) هر دو اظهارات انتقادی در مورد این دستگاه ها منتشر کرده اند. ACOG ادعا می کند که ob-gyns “باید نسبت به اتخاذ رویکردهای جدید یا مبتکرانه بر اساس تبلیغات یا بازاریابی اقدام کند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.