لیفت چشم با پلاسماجت

پلاسما جت (درمان افتادگی پلک )

لیفت چشم با پلاسماجتکلینیک جدید برای لیزر پوست و وین – درمان  پلاسماجت لیفت (بلفاروپلاستی فوقانی غیر جراحی) که منجر به سفت شدن سریع پوست می شود بدون نیاز به عمل جراحی.

 پلاسماجت چیست و چگونه کار می کند؟

پلاسما جت لیفت با استفاده از ترشحات الکتریکی به طور خاص از فناوری پلاسما اکسپرس استفاده می کند. پلاسما حالت چهارم ماده است که در آن مولکولها به شکل یونیزه شده قرار دارند. تخلیه پلاسما با ایجاد قوس بین نوک دستگاه پلاسما جت و ناحیه درمان روی پوست با استفاده از ولتاژ بالا اما جریان بسیار کم ایجاد می شود.

فرآیند پلاسما پتانسیل الکتریکی غشای سلولی را احیا می کند ، سلول ها مجدداً هیدراته می شوند و پوست محکم تر می شود.

پلاسما جت تنها دستگاهی است که از این فناوری استفاده می کند.

پلاسما جت فناوری نسل بعدی برای سفت شدن پوست و تحریک تولید کلاژن است. این ماده پوست را قادر می سازد تا میزان قابل توجهی از سفت شدن و تولید کلاژن بخصوص در مناطقی که قبلاً قادر به ارائه درمان غیر جراحی مؤثر نبودند ، تولید کند.

به ویژه در بالا بردن افتادگی پلک های بالا و کاهش خطوط عمیق (ریتید ها) مؤثر است.

پلاسما جت یک وسیله پزشکی است که تنها توسط متخصصین آموزش دیده بهداشت قابل استفاده است.

با  پلاسماجتچه مناطقی قابل درمان است؟

پلاسما جت می تواند در هر قسمت از پوست مورد استفاده قرار گیرد ، و به ویژه برای درمان پلک فوقانی (بلفاروپلاستی فوقانی غیر جراحی) مناسب است و باعث کاهش افتادگی و محکم شدن ناحیه می شود.

مناطق دیگری که می توان از آن استفاده کرد شامل کاهش خطوط ریز و چین و چروک صورت و بدن مانند خطوط سیگاری ، خطوط صورت ، ناحیه دکمه شکم ، ران ها ، شکاف و دکوراسیون می باشد.

همچنین می توان از آن برای اصلاح زخم (از جمله زخم آکنه) ، سستی پوست ، بیش از حد رنگدانه ، از بین بردن برچسب های پوستی زگیل و غیره استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.