چیزهایی که باید بدانید قبل از تصمیم گیری برای درمان هایفو

هایفو درمانی

چیزهایی که باید بدانید قبل از تصمیم گیری برای درمان هایفوهایفو (سونوگرافی با تمرکز شدید) یکی از گزینه های درمانی بدون درد و غیر جراحی برای سفت شدن پوست محسوب می شود. به زبان ساده ، هایفو بهترین راه حل برای هرگونه مشکل پیر شدن پوست است. هنگامی که شما به 40 و 50 خود ضربه بزنید ، به دلیل ایجاد چین و چروک ، خطوط ریز و دراز کشیدن ، پوست شما ناخوشایند به نظر می رسد. برای به دست آوردن پوست جوان تر و درخشان خود ، بسیاری از افراد در نظر گرفتن درمان هایفو هستند.

به نظر می رسد شگفت آور است ، اما در ابتدا از هایفو برای درمان تومورها استفاده می شد. دیر نشده بود که دانشمندان کاربردها و فواید آن را در معالجه آرایشی و بهداشتی کشف کردند. این فرمول به طور رسمی توسط سازمان غذا و دارو تصویب شده است. اکنون هایفو به عنوان یک درمان ایمن و غیر تهاجمی شناخته شده است که به افراد بی شماری کمک کرده است تا به امروز چهره ای درخشان و جوان نگاه کنند. به طور خلاصه ، این روش لیفت صورت است که صورت را محکم و جوان سازی می کند. اگرچه دانشمندان ممکن است به تحقیقات بیشتری نیاز داشته باشند تا مشخص شود که آیا همه می توانند این روش درمانی را طی کنند ، اما به جرات می توان گفت هایفو یک فرمول امیدوارکننده است که چهره جوانی را برای شما به همراه دارد.

هایفو چگونه کار می کند؟

همانطور که از این نام پیداست ،هایفو از انرژی سونوگرافی برای گرم کردن بافتهای زیر سطح پوست استفاده می کند. به محض رسیدن سلولهای پوستی به دمای معینی ، آسیب های لازم را متحمل می شوند. در حالی که ممکن است این وحشتناک به نظر برسد ، در واقع سلول های شما را مجبور به تولید کلاژن بیشتری می کند (عنصری که به پوست شما تعریفی می دهد).

مقدار زیادی کلاژن به پوست سالمتر و سفت تر منجر می شود. هایفو یک درمان بی خطر محسوب می شود زیرا انرژی سونوگرافی تنها بافتی را که در زیر سطح پوست شما وجود دارد هدف قرار می دهد. به این ترتیب ، بیماران می توانند اطمینان داشته باشند كه هایفو هیچ گونه آسیبی به لایه های بالایی پوست آنها وارد نمی كند. هرچند ممکن است درمان مؤثر باشد ، لازم به ذکر است که ممکن است هایفوگزینه درمانی مناسبی برای همه نباشد. پزشکان معمولاً این روش را برای افراد 30 ساله و بالاتر توصیه می کنند. در حالی که ممکن است این مورد اتفاق بیفتد ، افراد سالخورده و دارای پوست خنجر کاندیدای ایده آل برای سونوگرافی نیستند. درعوض ، عمل جراحی لیفت صورت نتایج بهتری خواهد داشت.

مزایای درمان هایفو

مطالعات نشان می دهد که گزینه های دیگر برای جراحی لیفت صورت با گذشت زمان از محبوبیت عظیمی برخوردار شده اند. هایفو یکی دیگر از گزینه های درمانی غیر جراحی است که طی چند سال گذشته شاهد افزایش محبوبیت بوده است. برخی از مزایای رایج شما از درمان اولتراسوند با شدت بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز
یک فک بهتر و برجسته تر
پوست نرم و صاف
پلک ها ، گونه ها و ابروهای بلند شده
پوست محکم (مخصوصاً در مناطقی مانند گردن)
ممکن است چند هفته طول بکشد تا متوجه نتایج شوید ، اما هایفو می تواند یک راه حل عالی برای مشکلات پیری پوست باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.