خاطرات یک بیمار از بلفاروپلاستی با پلاسما جت

ما هیجان زده می شویم که به تازگی لیفت پلک غیر جراحی پلاسما جت را معرفی کرده ایم. آسانسور پلک غیر جراحی از انرژی پلاسما برای تحریک تولید کلاژن و سفت شدن پلک ها استفاده می کند. این گزینه عالی برای کسانی است که متوجه از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست در پلک های خود شده اند. همچنین می تواند با لیزر c02 DOT بسته بندی شود و صورت را مجدداً جوان کند. ما در حال حاضر قیمت ویژه ای در بلفاروپلاستی غیر جراحی و Full Face c02 DOT Therapy با قیمت 1699 دلار (صرفه جویی 300 دلار) داریم.

خاطرات یک بیمار از بلفاروپلاستی غیر جراحی با پلاسما جتیکی از بیماران دوست داشتنی ما سفر بلفاروپلاستی غیر جراحی خود را ثبت کرد.

“وقتی بزرگتر می شد پلک هایم خیلی سنگین شده بودند. به خصوص در صبح قابل توجه بود که پلک ها به نظر می رسید واقعا افتادگی دارند و یک هود بر روی چشم من تشکیل شده است. احساس می کرد چشمان من کوچک و لاغر است. این باعث شد من از آنچه احساس می کردم قدیمی تر به نظر بیایم و این واقعاً مرا ناامید کرد.

مادرم وقتی 65 ساله بود ، بلفاروپلاستی داشت ، اما من تنها 47 سال سن دارم! من واقعاً نمی خواستم جراحی کنم ، در بیمارستان بستری شوم یا مدت بهبودی طولانی ای داشته باشم. به یاد می آورم که مادرم بیش از یک هفته چشمان خود را باند کرده بود ، بنابراین برای خوردن ، دوش گرفتن و انجام کارهای اساسی دیگر به کمک زیادی نیاز داشت. علاوه بر این ، او حدود 2 هفته مرخصی داشت. مسئله اصلی تفاوت شدید بود ، من احساس کردم که در 47 سالگی چنین نتیجه ای شدید را نمی خواهم ، امیدوارم به یک نگاه نرم تر که برای دوستان و خانواده من خیلی آشکار نخواهد بود. من چیزی را می خواستم که نتایج با ظرافت به مرور زمان بهبود یابد.

من شنیده ام که لوازم آرایشی مطلق یک روش کم تهاجمی به نام پلاسما جت را ارائه می دهد ، بنابراین من آن را به صورت آنلاین بررسی کردم و به نظر می رسید چیزی که ممکن است به آن علاقه مند شوم ، یک قرار ملاقات را رزرو کردم و با دکتر سید صحبت کردم که آن را کاملاً توضیح داد. او به من گفت که در طول عمل (از جمله بی حسی) ، ابزار و مراقبت های بعدی از او چه کار خواهد کرد وی برخی از فیلم های پزشکی را به تماشای توصیه کرد تا بتوانم قبل از تصمیم گیری در مورد روند پیشبرد این روش را ببینم. وی همچنین در مورد آنچه که پس از آن از نظر تورم و رنگدانه باید انتظار داشت ، بحث کرد. بعد از مشورت و احساس راحتی با درمان بسیار احساس اطمینان کردم. من برای چند هفته در مورد آن فکر کردم و بعد تصمیم گرفتم که با آن پیش بروم.

در روز ، پلکهای من با بی حسی موضعی تزریق می شد که ناراحت کننده ترین قسمت درمان بود. بعد از آن ، من واقعاً چیزی راجع به گرمای پلک هایم احساس نکردم. دو بخش از این روش وجود دارد ، برای شروع اینكه پزشك از پلاسما برای ایجاد نقاطی روی پوست استفاده كند ، سپس روی پلك “رنگ آمیزی” رفت. در طی عمل احساس خوبی کردم و بعد از آن خودم را به خانه سوار کردم. در ساعت هایی که به دنبال آن پوست کمی متورم و قرمز بود و احساس می کرد که آفتاب گرفته است. روز بعد کاملاً متورم شده بود و پوست آن تیره تر شده بود همانطور که نقاط پلک های من وجود داشت. پلکهای من کبود شده به نظر می رسید. طی چند روز آینده پوستی روی پلکهای من شکل گرفت – آنها اساساً اسکب کوچک بودند. من آنها را به آرامی در حمام شستشو دادم ، مواظب باشم كه زخمها را خسته نكنم ، و در نهایت ، آنها به طور طبیعی خاموش شدند. من قطعاً احساس خودآگاهی کردم و 2 روز از خانه خارج نشده ام ، اما بعد از آن ، من فقط شیشه های تاریک را به مدرسه بردم و مغازه ها و کسی متوجه چیزی نشد! بعد از گذشت حدود 5 روز ، دوباره به خودم نگاه کردم اما پوست بالای چشمم کمی تیره بود و چند ماه به طول انجامید ، با این حال ، این به راحتی با کانسیلر پوشانده شد.

من فوراً متوجه این تفاوت نشده ام ، اما در عرض 2 هفته پوست روی پلکهایم به طور قابل توجهی سفت شده بود و با گذشت زمان تفاوت شگفت انگیز بود. من در واقع به جای افتادگی پوست ، اکنون پلک دارم! اکنون می توانم سایه چشم بپوشم ، کاری که سالها انجام نمی دادم. این به طرز ظریفی شیوه نگاه من را تغییر داده است و معتقدم این باعث می شود من بسیار جوان تر به نظر برسم. من از نتایج بسیار راضی هستم و باعث می شود نسبت به ظاهر خود احساس اطمینان بیشتری داشته باشم. من فکر می کنم این روش درمانی جایگزین خوبی برای عمل جراحی است زیرا کمبود زمان وجود دارد ، هزینه بسیار کمتری دارد و نتیجه آن با ظهور زمان تغییر می کند.
جت پلاسما بلفاروپلاستی غیر جراحی در پزشکی آرایشی مطلق
در پزشکی آرایشی مطلق ، بلفاروپلاستی غیر جراحی پلاسما جت توسط دکتر دیوید سید انجام شده است که بیش از 15 سال تجربه در پزشکی آرایشی دارد. اطلاعات بیشتر در صفحه آسانسور پلک غیر جراحی ما موجود است. اطلاعات بیشتر در مورد لیزر C02 DOT در اینجا موجود است.

بلفاروپلاستی غیر جراحی در کلینیک های لوازم آرایشی و بهداشتی مطلق ، Nedlands ، Bunbury ، Dunsborough ، Kathatha و Geraldton در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.