لاغری و سفت شدن بدن با هایفو

درمان بدن هایفو چیست؟

هایفو ، مدتهاست که مردم در تلاشند تا چربی های مناطق منتخب بدن را از دست بدهند ، تنها داروی مناسب برای آن لیپوساکشن است. اکنون لاغری و سفت شدن بدن جایگزین بدون درد برای آن دارد.
لاغری و سفت شدن بدن با هایفو
لاغری و سفت شدن بدن هایفو از امواج اولتراسوند استفاده می کند تا دائماً از شر سلول های چربی در ناحیه مشکل شده بدن خلاص شود. لاغری و سفت شدن بدن هایفو با استفاده از هایفو با تمرکز بالا برای مختل کردن سلولهای چربی به روشی مؤثر و ایمن انجام می شود. انرژی 1 تا 2 سانتی متر در زیر سطح پوست متمرکز شده است که باعث می شود درمان راحت باشد. سلول های چربی توسط هایفو مختل می شوند و در نتیجه 3-8 سانتی متر در 1-3 تیمار تقریبا 45 روز از هم فاصله می گیرند.

روش لاغری و سفت شدن هایفو در واقع یک روش از دست دادن اینچ است.

خرابی؟

در واقع خرابی وجود ندارد. مشتری قادر است فعالیت عادی خود را بعد از مداخله و بدون هیچ گونه وقفه ای از سر بگیرد. تقریباً بلافاصله کار کنید.

نتایج هایفو:

به طور دائم سلولهای چربی را در ناحیه درمان مختل می کند. هر یک تا سه درمان یک ساعته در هر منطقه برای منطقه توصیه می شود. متوسط ​​كاهش در اندازه كمر 4-6cm بعد از 3 ماه مشاهده شده است. اگرچه برخی نتایج در طی یک یا دو هفته قابل مشاهده است اما برای به دست آوردن نتایج نهایی 3-4 ماه طول می کشد.

لاغر شدن  و تشدید عوارض جانبی خفیف ، مشتری در طول درمان ناراحتی خفیف یا ناخوشایندی را تجربه می کند. بعضی از مشتری ها ممکن است قرمزی داشته باشند که معمولاً طی چند ساعت از بین می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.