لیفت با پلاسماجت

<h1>

پلاسماجت و مزایای استفاده از  آن

</h1>
پلاسماجت برای فلاروپلاستی بدون وضع حمل
فقط یکی با جریان مستقیم
فلاروپلاستی بدون جوش
8 شدت قابل تنظیم
فلاروپلاستی بدون جوش
حداکثر دقت
فلاروپلاستی بدون وضع حمل

لیفت با پلاسماجت
تأثیر سلول
هر سلول پتانسیل غشایی خود را دارد (اختلاف پتانسیل الکتریکی بین دو طرف غشاء). در قسمت داخلی غشای سلولی بار منفی در طرف بیرونی بار مثبت است. پیری پوست منجر به توزیع ناهموار بار الکتریکی (بالقوه) در امتداد غشای سلولی می شود و بنابراین ولتاژ غشایی را تغییر می دهد. با عبور جریان مستقیم (DC) از طریق سلولها ، آن را تغییر می دهد پتانسیل غشایی و بازگشت به تعادل ، ولتاژ غشاء را افزایش می دهد و آن را امتداد می بخشد. هنگامی که این فرآیند در اکثر سلولهای پوستی در یک ناحیه خاص اتفاق می افتد ، پس گرفتن مجدد پوست با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. در مقابل ، تجهیزاتی که با جریان متناوب (AC) کار می کنند ، نمی توانند غشاء را دپولاریزه کنند ، زیرا جریان متناوب از غشای سلولی عبور نمی کند.

با استفاده از شدت های بالاتر ، پلاسماجت می تواند سلولهای اپیدرم را به صورت کنترل شده از بین ببرد ، زیرا در چنین شدت هایی قوس الکتریکی تولید شده توسط یونیزاسیون گازها قادر است سلولهایی را که با آنها در تماس است ، تسخیر کند اما بدون اینکه روی بافتهای اطراف تأثیر بگذارد. کانال الکتریکی تولید شده توسط جریان DC بسیار دقیق (1 میلی متر) است ، بنابراین درمان و تخریب سلول ها بسیار دقیق است.

<h2>درمان همه کاره</h2>

کاربردهای متعدد در پزشکی زیبایی شناسی: بلفاروپلاستی ، درمان چین و چروک های ظریف و عمیق ، اصلاح اسکار ، برداشتن زگیل ، لکه های رنگدانه ، فیبرومها ، کوپروز ، همانژیوما ، آکنه ، لیفت صورت و بدن ، جوان سازی دستگاه تناسلی زنانه ، برداشتن علائم کشش ، telangiectasia ، خال کوبی و میکروپیگمنتیشن حذف

فلاروپلاستی بدون وضع حمل
فلاروپلاستی بدون جوش

<h2>پلاسماجت ایمن و دقیق</h2>
جت پلاسما لیفت با استفاده از آخرین فن آوری پلاسما. برخلاف دیگر سیستم های مبتنی بر جریان متناوب (AC) ، پلاسماجت با جریان مستقیم (DC) و ولتاژ بسیار بالاتر کار می کند ، دستیابی به پرتو بسیار دقیق تر (1 میلی متر ، در مقابل 4 میلی متر) ، به ما این امکان را می دهد تا به روشی ایمن تر کار کنیم. بیمار.

<h2>شدت قابل تنظیم – یک دستگاه واحد</h2>
با تشکر از 8 شدت قابل برنامه ریزی کاربر ، پلاسماجت کاربردهای مختلفی دارد: – شدت 1 تا 5: درمان های آرایشی – بازنشستگی پوست ، از بین بردن چین و چروک های ریز ، مرطوب کننده و بهبود خاصیت ارتجاعی. – شدت 6-8: برای درمان پزشکی – بلفاروپلاستی غیرحرفه ای ، از بین بردن زگیل ، فیبروما ، زخم ، رنگدانه ، telangiectasia و غیره

فلاروپلاستی بدون جوش
فلاروپلاستی بدون جوش

<h2>نتایج سریعتر</h2>
روش های آرایشی بلافاصله نتایج قابل مشاهده و کاملاً بدون درد دارند ، با اثرات طولانی مدت بعد از چند جلسه. روشهای پزشکی با شدت بیشتر پوسته ای را ایجاد می کنند که از منطقه تحت درمان محافظت می کند و چندین روز برطرف می شود و نسبت به سایر تیمارها بهبود می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.