در اینجا چه مدت عمل موهای زائد لیزر شما دوام خواهد داشت

لیزر موهای زائد

لیزر می تواند روشی پرهزینه اما مؤثر برای خلاص شدن از شر موهای ناخواسته باشد که مردم از اصلاح ، پیرایش یا اپیلاسیون بیمار هستند.
چه مدت عمل لیزر موهای زائد دوام خواهد داشت
اما صرف هزاران دلار برای درمان های لازم همیشه تضمین نمی شود که موهای بدن برای همیشه از بین بروند. در زیر ، جراحان و متخصصان پوست پلاستیک جزئیات کار با لیزر موهای زائد ، چقدر هزینه و ماندگاری آن را توضیح می دهند.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

دکتر Robyn Gmyrek ، متخصص پوست و مو در لیزر پوست Union Union در نیویورک گفت: “نور لیزر توسط رنگدانه موجود در موها جذب و جذب می شود.” وقتی نور لیزر جذب می شود ، گرما ایجاد می کند. در صورت ایجاد گرمای کافی در فولیکول مو ، مرکز رشد مو در فولیکول از بین می رود. اگر مرکز رشد مو نابود شود ، نباید موی جدید ایجاد کنید. ”

گمیرک توضیح داد که موهای بدن چرخه استراحت و رشد را طی می کند ، به همین دلیل یک سری از اقدامات پیگیری هر 4 تا 6 هفته انجام می شود.

وی گفت: “وقتی مو در قسمت استراحت چرخه است ، ممکن است قادر به جذب نور لیزر کافی یا تولید گرمای کافی برای از بین بردن مرکز رشد مو نباشد.” “این بدان معنی است که شما باید چندین بار لیزر کنید – معمولاً حدود 6 جلسه – بخش قابل توجهی از موها را از ناحیه جدا کنید.”

درمان می تواند پرهزینه باشد.
هزینه های درمان ، روش ها و کارآیی آن بستگی به نوع پوست ، ضخامت مو و سطح لیزر هر فرد دارد.

“مهم نیست که چه منطقه ای را تحت درمان قرار می دهید ، معمولاً حدود 6 درمان برای دستیابی به ترخیص تقریبا 80 درصد مورد نیاز است. این براساس دوچرخه سواری مو است. ”

وی گفت: “نواحی کوچک مانند لب بالا از 150 تا 250 دلار در هر جلسه ، در حالی که بیکینی ، بیکینی برزیل و مناطق بزرگتر مانند ساق پا و کمر می توانند به ترتیب 500 ، 700 دلار ، 1200 دلار در هر جلسه درمان داشته باشند.” “بخاطر داشته باشید که درمان لب فوقانی فقط چند پالس است و فقط چند دقیقه طول می کشد ، در حالی که درمان کامل پا ممکن است یک ساعت درمان و بیش از 1500 پالس لیزر باشد.”

این برای همه کار نمی کند

سه پزشک ما با آنها مشورت کردیم که نامزد ایده آل برای لیزر موهای زائد یک فرد بسیار منصف و موهای تیره و درشت است. افرادی که موهای بلوند قرمز ، بلوند ، توت فرنگی ، موهای سفید یا خیلی ریز دارند ، دیدن نتایج بسیار سخت تر دارند.

دلیل این امر به این دلیل است که رنگدانه کافی برای جذب نور لیزر در مو وجود ندارد. اگر به اندازه کافی نور لیزر جذب نشود ، گرمای تولید شده برای از بین بردن فولیکول بسیار کم است و درمان ناموفق خواهد بود. ” وی برای افرادی که کاندید مناسبی برای لیزر نیستند ، پیشنهاد کرد که الکترولیز را مورد بررسی قرار دهند.

وی گفت: “دستگاه های الکترولیز پزشکی پس از قرار دادن یک پروب نازک در فولیکول مو ، رشد مو را با فرکانس رادیویی موج کوتاه از بین می برند.” “الکترولیز یک روش دائمی برای از بین بردن مو محسوب می شود ، زیرا باعث تخریب فولیکول مو می شود. این کار برای یک دوره زمانی خاص به یک قرار ملاقات نیاز دارد. ”

افرادی که پوست تیره دارند می توانند به خوبی در مورد لیزر موهای زائد پاسخ دهند.
به گفته دکتر هومن خراسانی ، رئیس جراحی پوست و زیبایی در دانشکده پزشکی Icahn در بیمارستان Mount Sinai در شهر نیویورک ، می توان با کاهش میزان انرژی مصرفی و استفاده از طول موجهای طولانی تر ، درمان افراد با پوست تیره تر را انجام داد. با این حال ، وی گفت: افرادی که پوست تیره دارند ، احتمال بیشتری برای افزایش فشار خون یا تیره شدن پوست دارند ، به عنوان یک عارضه جانبی درمانها.

گمیرک موافقت كرد كه افرادی كه پوست تیره دارند می توانند با لیزر موهای زائد نتایج بسیار خوبی داشته باشند ، اما او همچنین توصیه می كند ابتدا از یک آزمایش استفاده كنید.

وی گفت: “لیزر خاصی به نام Nd: Yag وجود دارد که استفاده از آن در انواع پوستی تیره تر است.” وی ادامه داد: بیماران با انواع پوست تیره تر باید با احتیاط عمل کنند ، به پزشکان با تجربه در درمان انواع پوست تیره تر مراجعه کنند و قبل از شروع درمان در ناحیه بزرگتر ، نقاط آزمایش را با لیزر انجام دهند زیرا در معرض خطر بیشتری برای تغییر رنگ پوست از لیزر هستند. رفتار.”

لیزر موهای زائد همیشه دائمی نیست.

دکتر رایت جونز ، جراح پلاستیک و بنیانگذار جراحی پلاستیک موز در آتلانتا ، گفت: “بعید نیست که به طور دائم هر فولیکول مو برداشته شود ، زیرا رشد مو در چندین مرحله اتفاق می افتد و می تواند تحت تأثیر هورمونها یا داروها قرار بگیرد.” “چندین درمان ممکن است به موهای بلند مدت منجر شود ، اما بیماران نباید انتظار ریش مو دائمی داشته باشند.”

خراسانی گفت: لیزر موهای زائد معمولاً در از بین بردن 80 تا 90 درصد مو موثر است.

وی گفت: “همیشه موهای کمی وجود دارد که ممکن است برگردند.”

پیدا کردن ارائه دهنده مناسب کلید موفقیت است.

مهمترین عامل در لیزر موهای زائد ، یافتن پزشک مناسب برای شما ، با صلاحیت های مناسب است. در غیر این صورت ، شما در حال درمان چندین درمان هستید که ممکن است مؤثر نباشد و در نهایت به شما آسیب برساند.

“این مهم است که بیماران یک تجربه را پیدا می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.