هایفو لاغری ، سفت شدن پوست و لیفت صورت

هایفو لاغری ، سفت شدن پوست و لیفت صورت*

هایفو لاغری ، سفت شدن پوست و لیفت صورت
سفت شدن پوست و لیفت صورت با اولتراسوند متمرکز شده با شدت بالا هایفو یک جایگزین انقلابی برای آسانسور زیبایی است. در ابتدا ، سونوگرافی ثابت شده است که برای دهه ها ابزاری عالی برای انواع روشهای پزشکی است. در سال های اخیر ، آن را نیز تبدیل به یک فناوری بسیار مفید در زمینه روش های زیبایی برای نتایج عالی – بدون نیاز به عمل جراحی کرده است. به عنوان یک روش ضد پیری عالی ، از هایفو برای سفت کردن ، بلند کردن و جوانسازی بافتهای صورت ، گردن و قفسه سینه استفاده می شود ، اما همچنین از درخشش و ماندگاری طبیعی برخوردار هستند.

برنامه های ما در مورد درمان های هایفو متناسب با نیازهای آرایشی مختلف مورد استفاده قرار گرفته است

جوان سازی صورت با رشد کلاژن جدید

لیفت صورت و گردن با دستیابی به سفت شدن پوست از طریق انقباض کلاژن
لاغری و کانتور کردن ، با استفاده از پالسهای اولتراسوند متمرکز برای پارگی سلولهای چربی برای لیپولیز و سفت شدن پوست.
*
در نتیجه محبوبیت آن ، امروزه تعداد زیادی مارک و نام در اطراف وجود دارد که وقتی بیماران به دنبال مؤثرترین درمانها هستند در حالی که همزمان با مقایسه قیمت ها و رویکردها ، به دنبال مؤثرترین درمانها هستند ، گیج کننده است. با این وجود ، در Vie زیبایی شناسی ، می توانید اطمینان حاصل کنید که در دستان ایمنی هستید ، زیرا ما همیشه مطمئن هستیم که در مورد هر محصول ، درمانی و دستگاهی بسیار دقیق با معرفی تنها فناوری برتر و دامنه محصولات به کلینیک های ما تحقیق می کنیم. بنابراین ما آخرین و پیشرفته ترین نسل سوم فناوری هایفو را توسط LEVURA انتخاب کرده ایم. در حقیقت ، دستگاه ها و پروتکل ها بطور انحصاری توسط پزشکان طراحی شده اند و دارای بالاترین سابقه ایمنی و همچنین یک بانک اطلاعاتی نتیجه ای گسترده و چشمگیر هستند.

*

چه مناطقی می توانند درمان شوند؟

پیشانی: خطوط سنگین ، بلند کردن ابرو
چشم: کیف های زیر چشم ، پاهای کلاغ ،
گونه ها: چین خوردگی بینی (خطوط خنده) ، افسردگی ، صورت میانی
چانه: چانه دوتایی ، جوک
گردن: علائم پیری ، پوست شل
خط Jowl ، شکل گیری خط V
چین و چروک های گردن ، دکوراسیون
چگونه کار می کند؟

وقتی غلظت بالایی از کلاژن و الاستین در لایه درم وجود دارد ، پوست ما محکم می ماند. وقتی بدن

*
تولید کلاژن را کاهش می دهد ، لایه های بالایی پوست شروع به چین و چروک می کنند. برای معکوس کردن این ، هایفو با ارسال انرژی سونوگرافی به لایه درم رشد کلاژن را تحریک می کند. موج انرژی باعث ایجاد آسیب جزئی در بافت می شود. با این حال ، هنگامی که بافت بهبود می یابد ، کلاژن جدیدی ایجاد می شود که به طور طبیعی پوست را محکم می کند. برای دستیابی به این هدف ، فن آوری های هایفو ما چهار لایه مختلف پوست را تحت تأثیر قرار می دهد که بر ظاهر بدنی تأثیر می گذارد. به طور خاص ، اپیدرم ، درم ، چربی زیر جلدی و سیستم آپونوروتیک عضلانی سطحی (SMAS). به همین دلیل ، هر کارتریج مختلف برای همگرایی سونوگرافی در عمق لایه مخصوص پوست طراحی شده است. شگفت آور است که در طول جلسات درمان پوست و گردن ، پوست بیمار با رشد کلاژن جدید محکم تر و جوان تر می شود. علاوه بر این ، پس از یک عمل واحد ، با تولید کلاژن جدید ، پوست بیمار به طور مداوم بهبود می یابد. یک مزیت بزرگ این روش این واقعیت است که شما فقط با یک جلسه درمانی به نتایج آرایشی آرایشی خواهید رسید.

*

تقویت و بلند کردن پوست صورت و گردن

       قبل و بلافاصله بعد از درمان

*
درمان هایفو با تمرکز امواج سونوگرافی در اعماق منتخب زیر پوست ، رشد مجدد کلاژن را تحریک می کند. سفت شدن پوست از طریق انقباض کلاژن رخ می دهد ، که با ادامه ساخت کلاژن جدید ، صورت ، گردن یا قفسه سینه را از نظر ظاهری بهبود می بخشد. در نتیجه این درمان ، چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می دهد ، قسمت هایی از پوست های افتاده را محکم و سفت می کند و باعث جوان سازی پوست می شود تا ظاهر جوانی تری برقرار کند. این همه با ایجاد فرسایش غیر تهاجمی و هدایت گرما به لایه های خاصی از پوست حاصل می شود. در یک درمان منفرد ، نتیجه فوری می تواند در ماه های بعدی بهبود یابد زیرا بدن مشتری کلاژن و الاستین جدید تولید می کند.

آیا رنگی است؟

اکثر بیماران هنگام تحویل سونوگرافی احساس ناراحتی می کنند.

چگونه مدت درمان هایفو طول می کشد؟

اندازه منطقه درمان و برنامه انتخابی بر مدت زمان جلسه درمانی هایفو تأثیر می گذارد ، که می تواند بین 30 تا 90 دقیقه باشد. ما می توانیم در طول مشاوره شما تخمینی به شما ارائه دهیم.

آیا اینها اثرات جانبی ای دارند که با هایفو جمع می شوند؟

ممکن است بیماران بعد از جلسه چند روز قرمزی پوست را تجربه کنند. ممکن است مقداری تورم ، سوزن سوزن شدن یا حساسیت به طور موقت رخ دهد. اثرات کمتر رایج شامل کبودی جزئی و حساسیت به پوست است.

چقدر طول می کشد برای دیدن نتایج؟

ممکن است تأثیرات فوری از درمان را تجربه کنید. با این حال ، نتایج ممکن است تا 3 ماه طول بکشد و آنها تا 7 ماه بعد از درمان ادامه می یابند.

*

*

چگونه نتایج طولانی است؟

نتایج حاصل از یک درمان هایفو تنها ممکن است بیش از 1 سال طول بکشد. لطفا توجه داشته باشید که هر فرد ممکن است متفاوت به درمان پاسخ دهد.

رفتارهای بدن با هایفو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.