لیزر موهای زائد در پوست چگونه عمل میکند؟

لیزر موهای زائد موثرترین روش برای رفع موهای زائد است که تقریباً در هر جای صورت و بدن قابل استفاده است. بر خلاف روش های دیگر مانند اپیلاسیون و تراشیدن موهای زائد لیزر ، نتایج ماندگاری طولانی ای حاصل می شود. موها نرم تر و نرم تر می شوند و به معنی کمتر دیده می شوند و رشد با هر روش درمانی بیشتر و بیشتر می شود.

لیزر موهای زائد در پوست چگونه عمل میکند؟

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

لیزر موهای زائد از انرژی سبک برای آسیب دائمی یا از بین بردن فولیکولهای مو استفاده می کند. این روش درمانی با استفاده از لیزر درجه پزشکی ریشه های زیر سطح پوست را هدف قرار می دهد تا از رشد مجدد جلوگیری کند.
فولیکول مو باید در زمان مشخصی در چرخه رشد خود در زمان خاصی هدف قرار گیرد تا از بازگشت مو جلوگیری شود. از آنجایی که موهای فرد هر زمان ممکن است در بخش های مختلف چرخه رشد مو قرار داشته باشند ، برای دیدن نتایج طولانی مدت به چندین جلسه درمانی نیاز خواهید داشت. ما معمولاً 6-8 قرار ملاقات در فاصله 4-6 هفته ای را توصیه می کنیم.
لیزر موهای زائد برای آقایان و خانمهایی که همه تن پوست دارند مناسب است. روی تمام بدن شما از جمله نواحی حساس مانند خط صورت و بیکینی کار می کند. اهداف محبوب شامل موهای صورت ، موهای ساق پا ، ناحیه بیکینی ، موهای زیر بغل ، موهای پشت و موهای سینه است.

چرا لیزر موهای زائد را انتخاب می کنید؟

درمان لیزر موهای زائد ما شما را از مزاج پوست صاف و جلوگیری از موهای زائد و سوزش که می تواند با اصلاح انجام شود جلوگیری می کند. نتایج همچنین ماندگارتر از اپیلاسیون ، شکر یا کرمهای رفع موهای زائد و کرمهای دفع کننده مو هستند. بر خلاف IPL (نور پالس شدید) ، لیزر موهای زائد برای رنگ های تیره پوست و نواحی با مشکل روبرو مناسب است. و بر خلاف الکترولیز ، می توان از آن برای از بین بردن موها در سراسر بدن ، با قابلیت هدف قرار دادن مناطق بزرگ در یک زمان استفاده کرد.

تخصص پزشکی

متخصصین ما برای کمک به مشتریانی که شرایط پزشکی مانند PCOS (سندرم تخمدان پلی کیستیک) و هیرسوتیسم دارند کمک می کنند. ما همچنین تخصص پزشکی داریم که بتوانیم کرم کاهش مو ، وانیقا را تجویز کنیم که می تواند درمان شما را تکمیل کرده و نتایج را بهینه کند.

موها را بطور دائم کاهش دهید:

لیزر موهای زائد باعث کاهش دائمی می شود و تا 90٪ کاهش می یابد. هر مویی که رشد کند ، با فواید اضافی پوست لطیف تر ، نرم تر ، سبک تر و نرم تر خواهد بود.

مزایای لیزر موهای زائد

موهای زائد بیشتری وجود ندارد:
این روش نیاز به اصلاح و واکس زدن را بسیار کاهش می دهد ، بنابراین می توانید از موهای زائد ، اصلاح بثورات و ساقه ها خداحافظی کنید.

در وقت و هزینه صرفه جویی کنید:

در یک دوره لیزر موهای زائد سرمایه گذاری کنید و ممکن است دیگر مجبور نشوید مجدداً موم کنید یا اصلاح کنید – در طولانی مدت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

بهبود تن و پوست:

از رنگدانه و پوستی ناهموار که بعد از تراشیدن یا اپیلاسیون ثابت مانده ، خداحافظی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.