هایفو ، چیست؟ و کارکرد آن چیست؟

هایفو چیست؟

هایفو ، چیست؟ و کارکرد آن چیست؟
هایفو مخفف “اولتراسوند متمرکز با شدت بالا” است ، این روش درمانی می تواند عمق های مختلفی از بافت بدن را برای سفت شدن پوست ، بلند کردن پوست و محاصره کردن بدن هدف قرار دهد. کاملاً غیر تهاجمی ، هایفو با هدف قرار دادن لایه های عمیق در پوست کار می کند – باعث تولید جدید کلاژن و بازسازی کلاژن درست در منبع می شود. بعضي اوقات “Lunchtime Face Lift” ناميده مي شود ، چون اين روش درماني سريع ، قابل تحمل و بدون هيچگونه خرابي است.

درمان هایفو برای صورت چیست؟

درمان هایفو برای صورت به عنوان صورت غیر تهاجمی عمل می کند. این پوست را محکم می کند ، چین و چروک ها را جدا می کند ، منافذ را منقبض می کند ، خط “V” و خطوط Jowell را هدف قرار می دهد. هایفو باعث بهبود سطح کلی پوست ، منافذ ، روشنایی و کشش پوست می شود.

در LifePlus از دستگاهی به نام ULTRAFORMER III استفاده می کنیم ، این یک سیستم علامت گذاری شده پزشکی Grade CE است. این دستگاه هایفو درم فوقانی 1.5 میلی متر ، درم پایین 3.00 میلی متر و از همه مهمتر SMAS در 4.5 میلی متر را هدف قرار داده است. SMAS لایه ای است که بین عضله و لایه چربی شما قرار دارد. این لایه SMAS منطقه واقعی است که یک جراح پلاستیک تحت عمل جراحی با استفاده از چاقو سفت و سفت می کند. هایفو این لایه را بدون هیچگونه برش جراحی ، هدف قرار داده و به بیمار فاقد خرابی می دهد. این بدان معناست که شما می توانید بدون هیچ گونه خطری در رابطه با جراحی مانند عفونت ، زخم ، تورم و غیره نتایج بسیار خوبی بدست آورید. درمان ها سریع است و بسته به میزان ملایمی که پوست شما دارد ، می توان فوراً برای بعضی از بیماران مشاهده کرد.
درمان هایفو به عنوان “آسانسور زمان ناهار” شناخته شده است زیرا سریع است و می توانید به کار خود برگردید و روز خود را ادامه دهید. ممکن است برخی از افراد دارای قرمزی خفیف و احتمالاً کبودی در روز بعد باشند. با کمک ULTRAFROMER III هایفو حتی می توانیم به لطف کارتریج باریک MF2 که به شما امکان می دهد ناحیه ظریف چشم شما را معالجه کنیم ، اطراف چشم را درمان کنیم. عالی است اگر می خواهید بالابر پلک بالایی داشته باشید.

درمان هایفو برای کاهش وزن بدن / کاهش وزن اینچ چیست؟

از کارتریج های Ultraformer 9mm و 13mm برای بدن استفاده می شود ، در اینجا از انرژی هایفو برای هدف قرار دادن لایه چربی و از بین بردن سلول های چربی استفاده می شود. هایفو برای محاصره بدن شکم بعد از حاملگی ، چربی شکم ، بال های یکنوع بازی شبیه لوت ، ران ها و زیر باسن ایده آل است. برای یک اثر برآمدگی بدون جراحی هایفو یک درمان بسیار مؤثر برای از دست دادن اینچ و از بین رفتن چربی است – در عین حال پوست را سفت تر می کند!

آیا درمان راحت است؟

دستگاه هایفو ما سرعت شات سریعتر و فواصل کوتاه تر بین هر شات را ارائه می دهد ، این بدان معنی است که برای بیمار بسیار راحت است ، در واقع بسیار راحت تر و دردناک تر از بسیاری از روش های دیگر هایفو در بازار. برخی از مردم آن را مانند احساس پالسهای برقی یا احساس حسی از لکه دار توصیف می کنند. این درد بدون درد است اما کاملاً قابل تحمل است و ممکن است در نواحی مختلف صورت یا بدن شما متفاوت باشد.
از کجا می توانم درمان هایفو را انجام دهم؟
درست همین جا! در کلینیک های LifePlus ، خیابان Welbeck ، لندن. بیایید و Genevieve متخصص هایفو ما را برای مشاوره رایگان ببینید.

بهترین روش درمانی چیست؟

قیمت درمان بسته به فن آوری ای که یک کلینیک استفاده می کند متفاوت است ، برخی از ماشین ها از سایر نیروها قدرتمندتر ، دردناکتر و موثرتر هستند. ما پیشنهاد می کنیم تکالیف خود را بر روی فناوری مورد استفاده انجام دهید.
برخی از دستگاه های هایفو بخشی از یک دستگاه چند پلتفرمی هستند ، زیرا آنها فناوری های مختلفی را در یک دستگاه ارائه می دهند (مانند یک جک تمام تجارتها). یک دستگاه اختصاصی برای این فناوری تک هایفو بسیار مؤثر است. هزینه ممکن است در ابتدا کمی بیشتر باشد اما به درمان های کمتری نیاز خواهید داشت ، نتایج بهتری را سریعتر ببینید.

آیا هایفو Safe است و هزینه درمان چقدر است؟

بسیاری از دستگاه های هایفو در بازار وجود دارد و دستگاه های گربه کپی زیادی وجود دارد! در بهترین حالت ، این دستگاه های سطح پایین ناکارآمد و در بدترین حالت خطرناک هستند ، دلیل این است که کارتریج ها عمق مورد نظر خود را درمان نمی کنند. اما اگر یک وسیله علامت دار پزشکی مانند ULTRAFORMER III توسط یک متخصص آموزش دیده استفاده شود ، یک گزینه بسیار ایمن و موثر برای جراحی است.
قیمت های ما از 235.00 پوند برای یک منطقه کوچک شروع می شود. ما برای بهبود بیشتر نتایج ، مشاوره رایگان و درمان ترکیبی را ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.