درمان هایفو

هایفو به عنوان یک Facelift غیر تهاجمی عمل می کند. پوست را محکم می کند ، چین و چروک ها را خارج می کند ، منافذ را کوچک می کند و شکل گیری خط “V” و خط های فک را هدف قرار می دهد. هایفو باعث بهبود کلی پوست می شود که شامل رنگ پوست ، درخشندگی و کشش پوست است. هایفو لایه های پوستی را بدون هیچگونه برش جراحی هدف قرار می دهد و باعث می شود صورت بدون خرابی به بیمار داده شود. این بدان معناست که می توانید بدون خطرات مرتبط با جراحی نتایج بسیار خوبی کسب کنید. درمان سریع است و نتایج در طی چند هفته مشاهده می شود. به همین دلیل است که درمان هایفو به عنوان “آسانسور زمان ناهار” شناخته می شود.

هایفوهایفو بیشتر به عنوان درمان سفت کننده پوست شناخته می شود. این اثرات قابل مشاهده در کانتور کردن صورت ، خطوط ریز و چین و چروک ایجاد می کند. این یک درمان آرایشی غیر تهاجمی است که لایه های عمیق تر پوست را هدف قرار می دهد. این باعث تولید کلاژن جدید و در نتیجه پوستی سفت تر ، بی عیب و جوان می شود.

درمان هیفو
مزایای درمان هایفو
خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد.
برای سفت شدن و بلند کردن پوست کارآمد است.
بدون درد و الاستیک (تزریق یا بدون سوزن)
برای jawline مفید است.
بدون بیهوشی
قابل اجرا بر روی انواع پوست.
چه کسی می تواند آن را انجام دهد؟
بیشتر برای افرادی توصیه می شود که به چهل سالگی خود پا نگذارند و با علائم مشهود پیری روبرو هستند. این افراد به عنوان افراد ایده آل برای معالجه هایفو شناخته شده اند. بافت پوست زبر ، بافت ناهموار را می توان به راحتی توسط هایفو درمان کرد و نتایج پس از اولین جلسه درمانی شکوفا می شوند.
هایفو هنگام رهایی از مشکلات پوستی موجود ، فواید زیادی دارد.

با استفاده از هایفو ، از اولین جلسه رویه نتایج قابل مشاهده است. این امر به این دلیل است که امواج فوق صوتی برخلاف روشهای لیزر ، از خارج کار می کنند. سونوگرافی از نظر بالینی ثابت شده است که یک روش قابل اعتماد است که برای مدت زمان طولانی در زمینه پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. هایفو این مزیت را دارد که اثر طولانی مدت رویه ای که به طور معمول از یک سال تا چهار سال به طول می انجامد ، باشد. این درمان قادر است تمام نواحی صورت را بدون هیچ گونه درد دردناک با مدت زمان بهبودی سریعتر بپوشاند. مزیت هایفو این است که یک روش کاملاً غیر جراحی است که خطرات را از بین می برد. در نتیجه ، خطوط ریز و چین و چروک های عمیق یکدست می شوند.
با افزایش سن بسیار محتمل است که افراد دچار مشکلات پوستی شوند. برخی از مردم نگران این موضوع هستند. بنابراین هیچ چیزی مانند این مشکلات قابل درمان نیست. اینها با توجه به پیشرفت تکنولوژی در حال رشد بسیار آسان قابل درمان هستند. روش های مختلفی وجود دارد که از طریق آن افراد می توانند پوستی بی عیب و شفاف و راحت به دست آورند. دو درمان پوستی که در بالا ذکر شد ، در سراسر جهان تحت آزمایش قرار می گیرند و نتایج بدیهی را ارائه می دهند. بنابراین اگر از مشکلات پوستی خود نگران هستید ، ما فقط یک قرار ملاقات هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.