مزایای لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد دایود لیزر

مزایای لیزر موهای زائد
لیزر که با توجه به پوست حساس طراحی شده اند به اندازه کافی ایمن هستند تا در هر قسمت از بدن مورد استفاده قرار گیرند و ضمن تضمین حداکثر نتایج ، انواع مختلف پوست را هدف قرار دهند. همه لیزرهای ما دارای یک دستگاه خنک کننده پویا و منحصر به فرد هستند که به آرامش ، تسکین و محافظت از پوست کمک می کند.

ما 6 تا 10 درمان را توصیه می کنیم ، بنابراین در یک مشاوره 15 دقیقه‌ای با یکی از لیزر درمانی ما در نزدیکترین محل درمانگاه خود رزرو کنید.

چگونه کار می کند

این لیزر با هدایت نور متمرکز به فولیکول مو باعث مهار توانایی رشد موها بدون ایجاد اختلال و آسیب رساندن به سطح پوست می شود.

لیزرهای ما از پرتوی گسترده ای استفاده می کنند که امکان حذف همزمان چندین فولیکول مو را نیز می دهد.

متخصصین باتجربه ما قبل از ایجاد یک برنامه درمانی شخصی ، پوست و مو شما را در نظر می گیرند.

Candela GentleLASE Pro به گونه ای طراحی شده است که برای مشتریانی که موهای تیره دارند و پوست سبک تری دارند ، کار کند ، در حالی که GentleYAG Pro بهترین کار را با رنگی تیره تر پوست انجام می دهد.

بعد از درمان

ممکن است در مناطقی که تحت درمان قرار گرفته اند ، گرما و قرمزی ملایم ایجاد شود.

تسکین دهنده هرگونه قرمزی و حساسیت به کمک لیزر انستیتو ، این باعث می شود تا گرما از پوست خارج شود و منطقه را خنک و مرطوب نگه دارد. با کمک لیزر می توان به مدت 5 تا 5 روز یا تا زمانی که پوست به حالت قبل از درمان برگردد به طور آزاد استفاده کرد.

به مدت 24 ساعت بعد از درمان از تراشیدن ، اپیلاسیون یا چیدن موها ، لایه برداری ، تعریق بیش از حد ، شنا یا سونا ، دوش بسیار گرم و لباس محدود کننده خودداری کنید.

توصیه می شود 2 هفته پس از درمان ، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در معرض نور خودداری کنید و همواره از Institut Age Def 50 50+ برای محافظت از پوست و حفظ نتایج استفاده کنید.

استفاده از اسکراب گلیکولی 14٪ از انستیتو گلیکولیک استفاده می شود که 5 روز پس از درمان به منظور اطمینان از ریزش مو از ریخته شدن فولیکول ، کمک به درمان موهای زائد و افزایش مزایای جذب بهتر لیزر توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.