فناوری لیزر دایود برای کاهش مو

فناوری لیزر دایود برای کاهش مو

لیزر دایود از فناوری نیمه هادی استفاده می کند که باعث ایجاد یکنواخت نور در محدوده قابل مشاهده به مادون قرمز می شود. از یک پرتوی نوری با طیف باریک برای هدف قرار دادن کروموفورهای خاص در پوست استفاده می کند. در مقایسه با سایر سیستم های لیزر مانند Ruby و Alexandrite ، طول موج لیزر دایود 800 نانومتری دارای عمیق ترین سطح نفوذ و جذب ملانین برتر است. این ویژگی های منحصر به فرد ، لیزر دایود را به بهترین فناوری برای لیزر موهای زائد تبدیل کرده است ، این امر باعث می شود در تمام نواحی بدن ، درمان ایمن و مؤثر از همه نوع پوست و مو انجام شود.

لیزر دایود چگونه کار می کند؟

لیزرهای دایود از اصل فوتوترمولیز انتخابی (به اختصار SPTL) برای هدف قرار دادن کروموفورهای خاص در پوست ، معمولاً ملانین یا خون استفاده می کنند. لیزرها با گرم کردن انتخابی آنها در حالی که بافت اطراف آن بی ضرر است ، به کروموفورها آسیب می رسانند. به عنوان مثال هنگام درمان موهای ناخواسته ، ملانین موجود در فولیکولهای مو هدف قرار گرفته و آسیب دیده که منجر به اختلال در رشد و احیا موها می شود. لیزر دایود می تواند با استفاده از فن آوری خنک کننده یا سایر روش های کاهش درد که باعث بهبود کارایی درمان و راحتی بیمار می شوند ، تکمیل شود.

راه حل لیزر دایود Lumenis

فن آوری دایود LightSheer Lumenis توسط Lumenis در مطالعات بالینی متعدد و مقالات مرور شده توسط همگان تأیید شده است. مشتریان ما از ویژگی های LightSheer DESIRE بهره مند می شوند و از رضایت بیمار بالایی برخوردار می شوند. LightSheer از فناوری دایود پرقدرت استفاده می کند که می تواند تسلط بالایی داشته باشد. این با مدت زمان پالس انتخاب کاربر ، خنک کننده تماس موثر و فشرده سازی برای کارایی بالا ترکیب شده است. LightSheer همچنین دارای یک نقطه از نقطه در ابعاد 22 35 35 میلی متر است که امکان عمق بیشتر نفوذ و درمان قابل توجهی سریعتر را فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.