هایفو زیبایی لیفت صورت ، آیا ارزش آن را دارد؟

هایفو زیبایی: لیفت صورت ، آیا ارزش آن را دارد؟

High-Focus Ultrasound یا HIFU Facelift یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی برای سفت و بلند کردن پوست با استفاده از انرژی سونوگرافی است.

هایفو زیبایی بیشتر در معالجه تومورها مورد استفاده قرار می گیرد اما بعضی از پزشکان کره ای حدود 20 بیمار کره ای از جمله 18 زن و 2 مرد را آزمایش کردند که منجر به استفاده از طیف بالا از هایفو برای جبهه ها به عنوان یک فرآیند غیر تهاجمی شد.

اگر می خواهید نسبت به HIFU از کلینیک های برتر کره استفاده کنید ، لطفا Charmfidence را برای درخواست مشاوره شخصی دریافت کنید و قیمت ها را با هم مقایسه کنید!

هایفو زیبایی به داخل پوست می رود تا مقدار مناسب سونوگرافی را در اعماق و دما تحریک کند تا رشد کلاژن را تحریک کند.

اولتراسوند متمرکز با شدت بالا (HIFU) انرژی گرمایی را مستقیماً به بافت زیر جلدی منتقل می کند که می تواند تولید کلاژن پوستی را تحریک و تجدید کند. و از این رو باعث بهبود بافت می شود و افتادگی و افتادگی پوست را کاهش می دهد. فرآیند هایفو زیبایی بدون هیچگونه جراحی تهاجمی یا تزریق ، نتایج حاصل از عمل جراحی صورت را انجام می دهد. مزیت اضافه این روش این است که هیچ خرابی وجود ندارد.

فرآیند HIFU همچنین برای از بین بردن آکنه و زخم بسیار مؤثر است که در آن گرمای سونوگرافی بافتها و ماهیچه های ساختاری را هدف قرار می دهد تا تولید کلاژن را افزایش دهد. این یک زخم فضایی را ایجاد می کند که روند بهبودی را تسریع می کند. پس از بهبودی ، زخم های آکنه از بین می روند.

همچنین به Hifu به صورت جراحی غیر جراحی ، صورت غیر تهاجمی ، آسانسور ناهار ، آسانسور سونوگرافی و آسانسور فوری گفته می شود. این یک درمان عالی برای افرادی است که به دنبال جابجایی و سفت کردن نواحی مانند صورت ، گردن و قفسه سینه فوقانی هستند ، بدون این که به هیچ نوع جراحی وارد شوند.

فهرست مطالب

HIFU Facial: آیا Hifu Facelift بی نظیر است؟
چگونه HIFU Therapy در آسانسور کمک می کند؟
کلاژن چیست؟ چه کار میکند؟ چگونه باعث تحریک تولید کلاژن می شود؟
آیا هیفو یک عمل جراحی برش یا تهاجمی است؟
آیا HIFU جایگزین جراحی Facelift است؟
آیا HIFU با تکنیک های لیزر متفاوت است؟
آیا درمان HIFU بی خطر است؟
درمان سونوگرافی چه مدت طول می کشد؟
آیا خرابی در این روند وجود دارد؟
چه کسی برای درمان مناسب است؟
چه مدت طول می کشد تا من نتایج را می بینم؟
آیا HIFU دائمی است؟
آیا روند آسیب می بیند؟
اثرات جانبی HIFU؟
هزینه درمان HIFU چقدر است؟
چگونه می توان بهترین کلینیک HIFU در کره را دریافت کرد؟
Charmfidence روشی جدید برای تحقیقات در مورد زیبایی و زیبایی آرایشی است
HIFU Facial: آیا Hifu Facelift بی نظیر است؟
برای مناطق هیفو درمان کنید
زمینه های درمان HIFU
HIFU تنها درمانی غیر تهاجمی است که می تواند بطور مشخص بنیاد عمیق زیر پوست را که در جراحی زیبایی بدون برش یا مختل سطح پوست صورت می گیرد ، هدف قرار دهد. همچنین تنها روش استفاده از تصویربرداری با سونوگرافی است که به ما این امکان را می دهد تا در واقع لایه هایی از بافتی را که در طول درمان هدف قرار می دهیم ببینیم و اطمینان حاصل کنیم که انرژی دقیقاً در همان جایی که مؤثرتر باشد ذخیره می شود.

چگونه HIFU Therapy در آسانسور کمک می کند؟
سپرده های HIFU انرژی سونوگرافی را زیر سطح پوست متمرکز کرده اند تا لایه صورت را منقبض کنند و همچنین باعث ایجاد بدن برای ایجاد کلاژن جدید می شوند. در نتیجه ، در طی مدت 60-90 روز پوست در واقع شروع به بلند شدن و تون شدن خواهد کرد.

کلاژن چیست؟ چه کار میکند؟ چگونه باعث تحریک تولید کلاژن می شود؟
کلاژن فراوان ترین پروتئین طبیعی بدن انسان است. کل توزیع کلاژن در پوست در 75٪ و در استخوان 90٪ است. هنگامی که بدن انسان پیری می کند ، به طور طبیعی تولید کلاژن را کاهش می دهد ، که این منجر به اولین علامت پیری نیز می شود.

کلاژن پروتئین است که به پوست و مو کمک می کند تا جوانی را با محکم نگه داشتن آن ، محکم و براق کننده حفظ کند. کلاژن همچنین به داشتن علائم کشش سلولیت پایین کمک می کند تا سطح ارتجاعی پوست حفظ شود.

با افزایش سن ، کلاژن خاصیت ارتجاعی و توانایی ایستادن در برابر اثر گرانش را که پوست را به سمت پایین می کشد از دست می دهد. HIFU یک فرآیند ترمیم را تولید می کند که باعث تولید کلاژن تازه و جدید می شود و به تقویت و تقویت پوست کمک می کند.

آیا هیفو یک عمل جراحی برش یا تهاجمی است؟
بدون HIFU 100 a یک روش غیر تهاجمی است که به پوست و لایه های پشتی زیر آن می پردازد ، این شامل بریدن یا برهم زدن سطح پوست نمی شود.

آیا HIFU جایگزین جراحی Facelift است؟
در حالی که ایمن ترین روش برای بالا بردن صورت ، HIFU است ، اما مواردی وجود دارد که فرد به جای عمل سونوگرافی نیاز به عمل جراحی دارد. این گزینه مناسب برای کسانی که برای جراحی صورت آماده نیستند یا افرادی که به دنبال طولانی کردن اثرات جراحی زیبایی هستند ، است.

آیا HIFU با تکنیک های لیزر متفاوت است؟
لیزرها به طور معمول مواردی را در لایه های خارجی پوست (مانند خطوط ریز ، چین و چروک ، تغییر رنگدانه) برطرف می کنند. در حالی که HIFU به لایه عمیق پوست و لایه اساسی که در جراحی زیبایی مورد استفاده قرار گرفته است ، کمک می کند که پوست را بلند کرده و به آن کمک می کند. بنابراین ، این دو فناوری کاملاً مکمل هستند اما به روش خود متفاوت هستند.

آیا درمان HIFU بی خطر است؟
HIFU ، ایمن ترین تکنیک های شناخته شده برای سفت شدن و بلند کردن پوست صورت محسوب می شود. این روش پس از نشان دادن ایمنی در مطالعات بالینی پاک شده است ، و ده ها هزار درمان با خیال راحت در سراسر جهان انجام شده است.

درمان سونوگرافی چه مدت طول می کشد؟
دلیل اینکه این روش درمانی با نام Lunch Time Facelift نیز شناخته می شود این است که یک درمان کامل صورت فقط 60 دقیقه طول می کشد ، و یک درمان جزئی با صورت یا لیفت ابرو می تواند در حدود 45minutes — 90 دقیقه طول بکشد و هیچگونه خرابی ندارد.

آیا خرابی در این روند وجود دارد؟
به عنوان روشی کاملاً غیر تهاجمی ، HIFU هیچگونه خرابی ندارد. به زودی پس از درمان ، می توانید بدون نگرانی از هر چیزی به زندگی روزمره خود بازگردید.

چه کسی برای درمان مناسب است؟
کاندیدای خوب کسی است که 30+ سال دارد و متوجه شده است که پوست صورت یا گردن آنها ملایم تر شده و آرزو دارد ناحیه مربوط را بلند و سفت کند. برای بیماران در 30 سالگی ، معمولاً از آن برای تحریک تولید کلاژن استفاده می شود و از این رو به تاخیر انداختن روند پیری کمک می کند.

بیمارانی که در سن 40 و 50 سالگی خود قرار دارند شایع ترین گروه سنی است که می توانند این معالجه را انجام دهند. این درمان همچنین برای افراد بالای 60 سال مناسب است به شرط اینکه درجه سستی آن زیاد نباشد. HIFU همچنین می تواند روی افرادی انجام شود که قبلاً عمل جراحی صورت را انجام داده اند و از نتایج کاملاً راضی نیستند ، HIFU در طولانی تر کردن اثرات جراحی های صورت کمک خواهد کرد.

چه مدت طول می کشد تا من نتایج را می بینم؟
برخی از بیماران ممکن است اثر اولیه را فوراً مشاهده کنند ، اما در نهایت برداشتن و محکم شدن در طی حدود 2-3 ماه اتفاق می افتد ، زیرا کلاژن تجدید می شود و کلاژن جدید و قوی تر جایگزین می شود. با ادامه این روند ساخت کلاژن ، پیشرفت های مداوم تا 6 ماه می توانند ظاهر شوند.

آیا HIFU دائمی است؟
اکثر افراد نتایج 1-2 سال گذشته را نشان می دهند ، اگرچه سالانه درمان های لمسی انجام می شود تا از روند پیری بمانند.

آیا روند آسیب می بیند؟
این روند شامل هیچ برشی یا استفاده از بیهوشی نیست که باعث می شود بدون درد باشد. اما در حین درمان ممکن است درد ناچیزی در قسمتهای استخوانی ایجاد شود یا احساس گرمی در پوست ایجاد شود.

اثرات جانبی HIFU؟
رضایت پزشکان و تحقیقات انجام شده توسط پزشکان کره ای در سال 2015 ، هنگامی که در مورد عوارض جانبی سؤال شد ، شش بیمار مبتلا به اریتم و تورم و دو بیمار مبتلا به پورپورا و کبودی وجود داشت. با این حال ، اینها در طی 2 هفته و بدون هیچگونه عارضه دائمی برطرف می شوند. هیچ عارضه جانبی جدی از جمله نورالژی ، فلج اعصاب ، ورم شدید وجود ندارد

هزینه درمان HIFU چقدر است؟
هیفو در کره می تواند بین 700 تا 2000 دلار هزینه داشته باشد که تقریباً 5 برابر ارزانتر از عمل جراحی آسانسور است و همچنین یک فرآیند غیر تهاجمی است.

چگونه می توان بهترین کلینیک HIFU در کره را دریافت کرد؟
Charmfidence تنها برنامه ای است که به افراد امکان می دهد “درخواست نقل قول (RFQ)” را به صورت رایگان مطرح کنند. این ویژگی به شما کمک می کند مشاوره رایگان و مشاوره ای از جراحان و کلینیک های برجسته کره داشته باشید. Charmfidence باعث می شود مقایسه قیمت و تحقیق روش ساده تر از گذشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.