محکم کردن پوست صورت با هایفو

قبل و بعد از آن
محکم کردن پوست صورت
 چگونه HIFU کار می کند؟

 HIFU مخفف اولتراسوند با تمرکز زیاد است و روشی نوآورانه ، بدون درد و غیر تهاجمی برای کاهش چین و چروک هایی است که تا دو سال به طول می انجامد و مناسب پوست است. برنامه های اضافی شامل بلند کردن صورت و ابرو ، سفت شدن بافت همبند و درمان سلولیت است. امواج سونوگرافی بسیار متمرکز به اعماق پوست نفوذ می کند و باعث تولید کلاژن و الاستین می شود. 20٪ نتیجه بلافاصله پس از درمان مشاهده می شود. 3-6 ماه بعد ، نتیجه نهایی قابل مشاهده است.
HIFU با هدف قرار دادن عمیق در لایه درم پوست شما ، همان لایه ای که در جراحی زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد کار می کند. روش HIFU سطح پوست را عبور می دهد و انرژی هدفمند را به طور خاص به بافت های عمیق و ساختاری که کلاژن تولید می شود ، منتقل می کند. انرژی نافذ فوق العاده نافذ آن ، تولید کلاژن را در هر دو سطح عمیق پوستی و زیر پوستی پوست تحریک می کند. این کار را با تحویل گرمای حداکثر 60 درجه سانتیگراد به لایه ها انجام می دهد ، که به نوبه خود باعث ایجاد یک “صدمات میکرو” می شود که باعث بهبودی می شود. سفت شدن اولیه پوست وجود دارد و با شروع بافت به ترمیم تولید کلاژن افزایش یافته است که منجر به سفت شدن بیشتر طی چند ماه آینده و درنهایت یک پوست صاف تر و محکم تر می شود.
HIFU فقط برای صورت و گردن نیست بلکه از آن برای سفت شدن پوست بعد از کاهش وزن و حاملگی نیز می توان استفاده کرد و همچنین می تواند فواید سلولیت را به همراه داشته باشد.
اگر تمایل به ریسک ، هزینه و خرابی جراحی ندارید ، سونوگرافی با تمرکز بالا با تمرکز بالا جایگزین مناسبی است.
چگونه بسیاری از درمانها برای بهترین نتیجه ها لازم هستند؟
 با این حال ، برخی ممکن است بسته به میزان سستی و واکنش بیولوژیکی بدنشان به سونوگرافی و فرآیند ساخت کلاژن ، از بیش از یک درمان بهره مند شوند. در صورتی که شرایط آنها خفیف تا متوسط ​​باشد و ممکن است یک تا دو سال دیگر درمان دیگری داشته باشد ، بیشتر افراد یک عمل لیفت بردار هیفو دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.