لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد

آیا شما از تراشیدن ، اپیلاسیون خسته شده اید؟ اکنون ، می توان “زیبایی” شما را بدون رفع خسته کننده ، دردناک و اغلب کوتاه مدت کشف کرد.

لیزر موهای زائد ، یک راه حل سریع و آسان برای کاهش دائمی موها را فراهم می کند ، به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ زحمتی بهترین ظاهر خود را ببینید و احساس کنید.

خود را از موهای بدن ناخواسته آزاد کنید
راز لیزر موهای زائد ، فناوری اثبات شده از نظر بالینی است که سلولهای مسئول رشد مو را بدون آسیب رساندن به پوست اطراف ، هدف قرار داده و از بین می برد. این یک روش ساده برای کاهش دائمی مو است که سریع ، آسان و FDA پاک می شود. از همه بهتر ، جلسات درمانی فقط چند دقیقه طول می کشد.

برای درمان موهای ناخواسته به لیزر موهای زائد تکیه کنید:

صورت
زیر بغل
بازوها
سینه
بازگشت
خط مایو
پاها
مزایای لیزر موهای زائد
رفع موهای زائد سبک می تواند تقریباً برای همه ، از جمله تمام رنگ های پوست و بیشتر انواع مو ، کار کند. برای آقایان ، لیزر موهای زائد برای کاهش دائمی موهای قفسه سینه و پشت برای ظاهری جوانتر و تمیز مناسب است. برای خانم ها ، جایگزین بسیار خوبی برای کرم ها و اپیلاسیون برای کاهش مو روی صورت و بدن است ، از جمله مناطق ظریف اطراف لب و خط بیکینی.

مزایا شامل:

کاهش دائمی موهای صورت و بدن
درمان سریع ، آسان و بدون کمبود زمان
برای تعیین وقت ملاقات با لیزر موهای زائد ، کاهش وزن ، SculpSure یا سایر خدمات ما با ما تماس بگیرید. ما با افتخار با بیماران در مطب هایمان در یورکویل و ساندویچ ، ایلینویز رفتار می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.