بهترین دستگاه هایفو زیبایی

چگونه ماشین هایفو کار می کند؟

با استفاده از دستگاه های هایفو، آنچه ما انجام می دهیم گرم کردن مقادیر اندکی از بافت نرم در زیر سطح پوست تا حدی است که بافت منقبض می شود و بدن باعث ایجاد کلاژن جدید می شود. برای دستیابی به یک اثر بلند و سفت کننده قابل توجه ، مقدار مناسب گرما به اعماق مناسب بافت تحویل داده می شود و این درمان فوق العاده قادر به انجام هر دو بدون هیچگونه صدمه ای به سطح پوست است.

آنچه در طول درمان احساس می کنید مقادیر کمی از گرمای فراصوت متمرکز است و باعث ایجاد احساس گرمی می شود که در زیر سطح پوست قرار گرفته است ، که بسیاری از افراد آن را احساس سوزن سوزن می دانند. گرمای اولتراسوند در بعضی مواقع می تواند شدید باشد و علامت مثبتی از شروع کار کلاژن و ساختمان است.

میزان و ماهیت هرگونه ناراحتی در افراد مختلف و از ناحیه ای به ناحیه صورت و یا گردن متفاوت خواهد بود ، به طوری که نواحی استخوانی مانند فک از حساسیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار هستند. بعد از انجام عمل می توانید بعضی از مناطق موقت از بی حسی یا حساسیت به لمس وجود داشته باشد. قبل و بعد از درمان ، ما اطمینان حاصل می کنیم که همیشه در شما احساس راحتی می کنید.

دستگاه های هایفو

دستگاه های هایفو چیست؟
هایفو (اولتراسوند متمرکز شده با شدت بالا) که در غیر این صورت با عنوان Ultherapy شناخته می شود ، یک روش سفت کننده پوستی غیر تهاجمی و بدون جراحی است که از سونوگرافی برای بلند کردن و سفت کردن کلاژن و خاصیت ارتجاعی پوست ، برای آقایان و خانم ها استفاده می کند.

HIFU به طور خاص پوست و لایه بنیادی عمیق آن را که معمولاً در جراحی مورد بررسی قرار می گیرد ، هدف قرار می دهد ، اما بدون برش یا مختل سطح پوست ، با عبور از اپیدرم در طول درمان.

نظریه دستگاه HIFU

چه انتظاری از درمان بعد از درمان دارید؟
شما می توانید بلافاصله پس از عمل بدون هیچگونه محدودیت یا الزام در مورد درمان ماشین های post hifu به فعالیت های عادی خود برگردید. با این حال ، شما باید از قرار گرفتن در معرض پوست خود در برابر گرمای شدید گرما یا سرما خودداری کنید و از یک پوست مرطوب کننده و SPF با کیفیت مناسب محافظت کنید. همچنین مهم است که میزان مصرف آب خود را بالا برده و پس از درمان ، هیدراته نشوید ، همچنین از مصرف کافئین و الکل به مدت 48 ساعت پس از آن خودداری کنید ، حتی در صورت امکان برای نتایج بهینه.

رژیم طبیعی شما می تواند فوراً دنبال شود ، اما از استفاده از محصولات پوستی که ممکن است بعد از 24 ساعت باعث تحریک شوند ، خودداری کنید.

ممکن است ابتدا پوست شما پوستی ظاهر شود ، اما قرمزی باید طی چند ساعت و در 1-2 روز از بین برود. برخی از مشتری ها ممکن است در طی چند روز آینده تا یک هفته احساس سوزش و لرزش داشته باشند ، اما از نظر ماهیت خفیف و موقتی هستند. از دیگر عوارض بعد از رویه که کمتر از آن استفاده می شود ممکن است کبودی موقتی یا بی حسی در نواحی کوچک پوست باشد. در صورت تداوم هر یک از علائم ، لطفاً سریعاً با کلینیک تماس بگیرید.

هندپیس دستگاه هایفو

TIME RECOVERY
جایی که این درمان واقعاً برتری دارد این است که هیچگونه خرابی هم وجود ندارد ، بنابراین می توانید در همان روز به سر کار خود برگردید.

بی خطر ، غیر جراحی ، کاملاً ایمن
تنها FDA روشهای غیر جراحی و غیر تهاجمی دستگاههای هیفو را پاک کرده است که در مطالعات بالینی به اثبات رسیده است که بی خطر و مؤثر است و بیش از 450،000 درمان در سراسر جهان داشته است.

نتایج مشابه با لیفت صورت جراحی است و بهترین گزینه برای جراحی تهاجمی یا تزریق است.

مجوز پوست طبیعی
درمان دستگاه های هیفو لایه های عمیق ساختاری پوست را تحریک می کند ، به موجب آن یک واکنش طبیعی ترمیم کننده شروع می شود و رشد کلاژن جدید را تحریک می کند ، که در طی 9 ماه آینده به لیفت و سفت شدن پوست ادامه می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.