ویژگی های هایفو اولتراپیHIFU ULTRASOUND-THERAPY

ویژگی های هایفو اولتراپیHIFU ULTRASOUND-THERAPY

HIFU مخفف اولتراسوند با تمرکز زیاد است و روشی نوآورانه ، بدون درد و غیر تهاجمی برای کاهش چین و چروک هایی است که تا دو سال به طول می انجامد و مناسب پوست است. برنامه های اضافی شامل بلند کردن صورت و ابرو ، سفت شدن بافت همبند و درمان سلولیت است. امواج سونوگرافی بسیار متمرکز به اعماق پوست نفوذ می کند و تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند. 20٪ نتیجه بلافاصله پس از درمان مشاهده می شود. 3-6 ماه بعد ، نتیجه نهایی قابل مشاهده است.

سونوگرافی بسیار متمرکز باعث بهبود و تسریع روند بهبودی بدن در قسمت های صورت ، گردن و گردوآمدگی می شود و از این طریق به ضخیم شدن پوست کمک می کند تا خود را سفت و محکم تر کند. در این روش نیازی به کرم ، هیچ محصول پرکننده مصنوعی یا سموم نیست. این تنها به ظرفیت احیا کننده طبیعی بدن متکی است. از آنجا که درمان لایه های عمیق تری را هدف قرار می دهد ، سطح پوست تحت تأثیر قرار نمی گیرد. پس از درمان ، می توانید به سادگی در مورد فعالیت های معمول خود پیش بروید.

روش اولتراسوند تراپی تولید کلاژن را از طریق ورودی هدفمند انرژی سونوگرافی به لایه های بافت عمیق پوست تحریک می کند. این بافت را گرم می کند ، که به نوبه خود باعث ایجاد یک واکنش طبیعی پوست می شود که از طریق تولید نئو کلاژن یک فرآیند احیا کننده را آغاز می کند.

لیزرها به طور کلی لایه های بالایی پوست را هدف قرار می دهند (به عنوان مثال ، برای مقابله با خطوط ریز ، چین و چروک و تغییرات رنگدانه). روش اولتراسوند درمانی HIFU از سطح پوست دور می شود و کاملاً روی لایه های عمیق و ساختاری پوست که کلاژن در آن قرار دارد تمرکز دارد.

درمان HIFU با سونوگرافی درمانی کاملاً بدون درد است.

برنامه های اصلی:

کاهش چین و چروک

صورت غیر جراحی

اصلاح شکل صورت

بلند کردن گونه ها

بلند کردن ابرو

بلند کردن خطوط اخم و پیشانی

بلند کردن چین های بینی

کاهش چانه

کاهش کیسه اشکی

سفت تر شدن دکوراسیون

درمان صاف کننده پوست پس از لیپوساکشن

مراحل درمان

پروب سونوگرافی به طور مساوی در قسمتهای درمانی جابجا می شود تا اجازه دهد امواج فراصوت با تمرکز با شدت زیاد به بافت همبند زیرین برسد و اثرات سفت کننده پوست مورد نظر را ایجاد کند. لایه های پوشاننده پوست بی تأثیر باقی می مانند ، به این معنی که بلند کردن می تواند به آرامی و بدون اثری انجام شود.

از این شکل آسانسور لیفت بر روی تمام صورت می توان برای خنثی کردن پوست آهسته استفاده کرد. مناطق زیر برای درمان ایده آل هستند: ناحیه گردن ، چانه ، گونه ها و ناحیه ابرو. در طی یک جلسه ، یک منطقه فردی قابل معالجه است و یا همه مناطق به طور همزمان قابل درمان هستند.

درمان چقدر طول میکشد؟

بسته به منطقه مورد نظر ، یک درمان واحد بین 30 تا 2.5 ساعت طول می کشد.

چگونه بسیاری از رفتارها لازم نیست؟

به طور کلی ، نتایج بسیار عالی را می توان بعد از تنها یک درمان HIFU بدست آورد. یک درمان اضافی ممکن است زودتر از 8-12 ماه بعد از اولین انجام شود. به منظور ترویج رشد و ترمیم کلاژن ، استفاده از مواد آرایشی مخصوص را توصیه می کنیم. ما خوشحالیم که شما را در مورد محصولات مناسب توصیه کنیم.

اثرات جانبی

پس از درمان ، می توانید بلافاصله فعالیت های طبیعی خود را از سر بگیرید زیرا لایه های فوقانی پوست به دلیل سونوگرافی با شدت زیاد آسیب نمی بینند. در بعضی موارد ممکن است قرمزی جزئی یا تورم ایجاد شود که به سرعت فروکش می کند. همچنین ممکن است حساسیت کمی به لمس و احساس لرزش نور وجود داشته باشد ، که می تواند برای چند هفته ادامه یابد. در موارد بسیار نادر ، ممکن است کبودی و بی حسی موضعی موقت رخ دهد. این عوارض جانبی بعد از چند روز از بین می روند.

CONTRAINDICATIONS
کاشت فلزی در ناحیه درمان

ضربان سازها

اختلالات خون

تزریق سیلیکون در ناحیه درمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.