هایفو واژینال چیست

هایفو واژینال چیست درمان واژن با هایفو


زندگی اتفاق می افتد و گاهی اوقات ، می تواند در صمیمی ترین مناطق شما صدمه ببیند. اگر از نظر ظاهری ، احساس یا عملکرد واژن بعد از زایمان یا پیری احساس ناراحتی می کنید (یا همیشه خودآگاه بوده اید) ، سیستم واژن Tightening HIFU یک روش جوان سازی واژن غیر جراحی است که در لیزر لیزر و لیپو و لیپو وجود دارد ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

چگونه کار می کند


با استفاده از فناوری انرژی گرمایی ثبت شده ، سیستم واژینال Tightening HIFU با تحریک تولید طبیعی کلاژن بدن بدون نیاز به بیهوشی ، سوزن یا جراحی از هر نوع ، بافتهای زیرین واژن را هدف قرار داده و سفت تر می کند. سیستم HIFU سفت کننده واژینال به طور بالینی ثابت کرده است که بطور چشمگیری واژن را سفت می کند ، افتادگی لجن را کاهش می دهد ، کیفیت ارگاسم را بهبود می بخشد ، خشکی واژن را کاهش می دهد و باعث بی اختیاری ادرار می شود.

در حین درمان ، گرگ Tifening HIFU Tifening از روی جوش خارجی شما منتقل خواهد شد یا از داخل استفاده می شود که در آن بافت های داخلی و خارجی شما را با استفاده از پرتودرمانی به آرامی گرم می کند. بافتهای هدفمند بلافاصله پس از استفاده از این حرارت منقبض می شوند ، با بهبود و سفت شدن بیشتر به تدریج رخ می دهد. این فناوری واقعاً غیرجراحی است و منجر به خرابی کم و بدون هیچ نتیجه ای می شود.

آیا می خواهید بهترین احساس خود را در داخل و خارج احساس کنید؟
اگر اصلاً در مورد آن صحبت شود ، این موارد اغلب مورد بحث قرار می گیرد: تأثیرات زایمان ، پیری و ژنتیک در ظاهر و احساس ناحیه ولوووین. میلیون ها زن در حین رابطه جنسی ، احساس سیری را کاهش می دهند ، خودآگاهی نسبت به ظاهر مهبل خود و حتی بی اختیاری در نتیجه بافت ها و ماهیچه های واژن کشیده و ضعیف عمل می کنند و اگر این به نظر برسد آشنا است ، شما تنها نیستید و گزینه هایی وجود دارد.

 

ما یک گزینه غیر تهاجمی و غیرجراحی را برای سفت کردن و تقویت بافتهای واژینال خود برای بهبود صمیمیت ، ظاهر و عملکرد ارائه می دهیم.

 

درک بدن شما …

درست مانند بقیه بدن ، صمیمی ترین قسمت های شما تحت تأثیر زمان ، سبک زندگی و زایمان قرار می گیرند. حتی ژنتیک شما می تواند بر واژن شما تأثیر بگذارد و چگونه “طی سالیان متمادی” به عقب برگردد. در اینجا برخی از متداول ترین روش های تأثیرگذاری بر بافت واژن شما وجود دارد:

* تغییرات هورمون ، افزایش جریان خون و تورم لبی و واژن در دوران بارداری همگی تغییر موقتی دارند اما می توانند تأثیر دائمی داشته باشند.

* زایمان واژینال در زایمان ، به ویژه اگر شما دارای چندین فرزند هستید ، می تواند قدرت عضلات و بافت های واژن شما را کاهش داده و منجر به کاهش حساسیت در حین مقاربت و حتی بی اختیاری خفیف شود. علاوه بر این ، بسیاری از مادران ظاهری ضعیف و گشاد از خارج دارند.

* پیری همچنین می تواند برخی تغییرات ناخواسته را با خود به همراه آورد. سستی عضلات و پوست اغلب علاوه بر کاهش توانایی در ارگاسم و مشکل در کنترل مثانه باعث ضعف داخلی و سستی بیرونی نیز می شود. و یائسگی همچنین می تواند باعث خشکی واژن ، بی اختیاری شدیدتر و عدم احساس شود.

به طور سنتی ، تنها راه برای بهبود این نگرانی های مشترک از طریق مداخله جراحی است – و برخی از تکنیک ها حتی نتایج موفقیت آمیز را تضمین نمی کنند. تاكنون ، زنانی كه می خواستند از عمل جراحی خودداری كنند یا به اقدامات تهاجمی تر نیاز ندارند ، تا نتایج عالی ببینند ، گزینه های محدودی داشتند.

نحوه درمان HIFU Tightening واژینال

آیا روش واژینال Tightening HIFU گزینه مناسبی برای شما است؟

اولین قدم برای تعیین اینکه آیا HIFU Tightening Vaginal بهترین روش برای نیازهای شما است ، برنامه قرار ملاقات با پزشک پرستار پیشرفته ثبت شده ما است. در طی این مشاوره خصوصی ، یک به یک ، شما می توانید در مورد نگرانی های خود به صورت محرمانه بحث کرده و اهداف نهایی خود را توضیح دهید. ما به شما كمك می كنیم تا گزینه های خود را بررسی كنید و توصیه های شخصی برای بهترین دوره درمانی ارائه دهید.

در حالی که هیچ چیز نمی تواند جایگزین توصیه های متخصص پزشک باشد ، این سؤالات را از خود بپرسید:

* آیا از زمان بچه دار شدن احساس “سست تر شدن” می کنم؟

* آیا بعد از زایمان رابطه جنسی کمتر لذت می برد؟

* چرا ارگاسم خیلی سخت است؟

* آیا با بزرگتر شدن ، خشکی بیشتری را تجربه می کنم؟

* آیا هنگام خندیدن ، سرفه یا فعال بودن ، من نشت یا دریبل می کنم؟

* آیا خودم خودم را نسبت به طرز نگاه منطقه واژینال خودآگاه می کنم؟

اگر به یک یا چند پاسخ مثبت ، ممکن است از HIFU Tightening Vaginal بهره مند شوید.

در طی یک درمان چه انتظاری باید داشته باشید
یکی از بهترین قسمت های سیستم HIFU Tightening Vaginal این است که روشی سریع است.

 

قبل از معالجه شما ، ما ژل سونوگرافی را در نواحی تحت درمان قرار می دهیم ، این امر به شما اجازه می دهد تا مهره کاربردی سیستم واژن Tightening HIFU System راحت تر و راحت تر حرکت کند. اگر در مناطق خارجی درمان شده باشید ، ما به آرامی و به طور دقیق گرگ را از قسمتهای لبی و ولور عبور خواهیم کرد. این گره که به سختی از یک انگشت پهن تر است ، در داخل واژن قرار می گیرد تا بافت های داخلی شما را هدف قرار دهد.

 

با استفاده از انرژی حرارتی ، بسیاری از بیماران احساس گرمایشی را نشان می دهند. بستگی به مناطق مختلف دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.