لیفت چشم بوسيله پلاسما چیست؟

لیفت چشم بوسيله پلاسما چیست؟

Plasma Eye Lift آخرین فناوری آلمانی و جایگزینی برای جراحی بلفاروپلاستی است. لیفت چشم غیر جراحی ما برای بلند کردن و سفت شدن پلک های فوقانی / تحتانی با حداقل زمان خرابی یا خطرات مانند موارد مرتبط با روش های جراحی یا لیزر Co2 سنتی استفاده می شود. برای دستیابی به این هدف ، مانند تصویر زیر از قلم پیشرفته HD Lipo Freeze Lipo Spark Pen استفاده می کنیم.

جرقه پلاسما HD

بالابرهای پلاسما همچنین فرایندی انتخابی تر از رادیو فرکانس یا HIFU هستند. قلم پلاسما Spark به دلیل مساحت سطح سوزن 0.3 میلی متر ، که به روش مشابه لیزر سنتی اما بدون خطرات مرتبط با آن کار می کند ، می توان با دقت عمل کرد.

نوک سوزنی مانند قلم پلاسما اسپارک مورد استفاده در درمان ، هرگز به بافت پوست نفوذ نمی کند بلکه باعث می شود تا یک سطح سوختگی سطحی کنترل شده برای بازگرداندن خاصیت ارتجاعی طبیعی پوست ایجاد شود.

لیفت پلاسما یک محلول دائمی برای ریزش پوست از روی چشم است و بیماران فقط از 1 تا 2 نتیجه را می بینند. *

* نتایج ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. بعضی از جلسات بیشتر ممکن است لازم باشد.

نحوه عملکرد بلفاروپلاستی غیر جراحی:
Plasma Eye Lift با استفاده از جریان ولتاژ برای یونیزه کردن گازهای طبیعی موجود در هوا و تبدیل آنها به پلاسما ، کار می کند. پلاسما نامی است به جرقه ایجاد شده توسط گازها. هنگامی که نوک قلم جرقه پلاسما در نزدیکی پوست قرار گیرد ، پلاسما باعث سوختگی سطحی و یا نقطه ای ایجاد می شود. “نقاط” تکرار شده با استفاده از پلاسما ایجاد می شوند. بافت پوست بلافاصله بخار می شود که پوسته کربن را بر روی ناحیه می گذارد.

هنگامی که پوسته کربن به طور طبیعی خاموش شود ، پوست محکم تر و محکم تر می شود.

نتایج بلافاصله پس از درمان دیده می شوند و در حالی که پوست بهبود می یابد ، در دو هفته اول بهبود می یابند. پس از آن با ترمیم تدریجی پوست بهبود بیشتری حاصل می شود.

از جانب
409 پوند
لیفت چشم پلاسما
روش:
ابتدا یک آزمایش پچ انجام می شود تا به شما نشان دهد که روش درمانی چگونه انجام می شود و اگر از این کار راحت هستید ، آزمایش کنید. پس از این ، یک کرم بی حس کننده در ناحیه بالای چشم و اطراف چشم اعمال می شود و تقریباً به مدت 30 دقیقه عملی می شود. ناحیه درمانی با ضد عفونی تمیز و ضدعفونی می شود. ایجاد یک میکرو سوختگی سطحی. بیمار احساس گرما را تجربه خواهد کرد. مجموعه ای از میکروبهای سوختگی در این منطقه ایجاد می شود که فقط یک جلسه فقط 30 دقیقه طول می کشد. بیماران قرمزی و تورم را تجربه می کنند که در 1 – 3 * روز فروکش می کند. برای کاهش تورم می توان از کمپرس سرد استفاده کرد.
* تورم در 1-3 روز فروکش می کند اما می تواند در فرد متفاوت باشد.

قبل و بعد از تصاویر
بعد از مراقبت:
بلافاصله پس از درمان ، بیماران برای برخی از ساعت ها ناراحتی و سوزش اندکی را تجربه می کنند. تورم شایع است و طی 1-3 روز فروکش می کند *. مهم است که با استفاده از آب گرم ، منطقه را تمیز و خشک نگه دارید. برای کاهش تورم می توان از کمپرس سرد استفاده کرد.

به بیماران توصیه می شود تا 6 هفته پس از درمان از ضد آفتاب با طیف گسترده استفاده کنند و در هنگام بهبود از تابش مستقیم نور خورشید و آفتاب جلوگیری کنند. ناحیه نباید با هیچ نوع آرایش یا ریمل پوشانده شود تا زمانی که این منطقه پس از گذشت چند روز کاملاً بهبود یابد.

بعد از 3-5 روز ، زخم ها / پوسته پوسته می شوند. در حالی که خراش دادن به انگشتان وسوسه انگیز است ، شما نباید این کار را انجام دهید بلکه اجازه دهید که زخم ها به طور طبیعی پوسته پوسته شوند. در غیر این صورت ، این می تواند به عفونت و زخم منجر شود.

در موارد نادر ، تاول می تواند ظاهر شود که همه بخشی از بهبود است. در نتیجه این امر حتماً محل را تمیز و خشک نگه دارید. پس از بهبودی پوست ، بیماران متوجه خواهند شد که پوست جدیدی ظاهر می شود که به رنگ صورتی است. طی چند هفته به تدریج به رنگ اصلی پوست برمی گردد.

* به طور کلی تورم طی 1-3 روز فروکش می کند اما این می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد.

 

موارد منع مصرف:

مسائل بهداشتی بدون دارو
هیچ عمل جراحی قبلی یا درمان با لیزر در ناحیه درمانی انجام نشده است
باردار یا شیر مادر
سازنده سرعت
پین یا کاشت فلزی در مناطق درمانی
سرطان
HIV / اختلالات خودکار ایمنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.