جوانسازی پوست با پلاسما

PRP FACIAL – پیری پوست خود را با پلاسمایی از بین ببرید
آیا پوست شما به نظر می رسد کسل کننده و درخشش طبیعی و جوانی خود را از دست می دهد؟ PRP Facial® در زیبایی پزشکی پزشکی Santé به شما آن درخشش مورد نظر را می دهد. PRP صورت که معمولاً به عنوان خون آشام صورت یاد می شود ، از پلاسمای غنی پلاکت بیمار (PRP) خود برای تغذیه پوست با سلول های بنیادی و فاکتورهای رشد قدرتمند استفاده می کند. پلاسمای غنی از پلاکت به پوست کمک می کند تا خود را مجددا جوان کند ، باعث ایجاد کلاژن بیشتر ، تولید سلول های جدید پوست و ترمیم آسیب ها یا لکه ها می شود.

جوانترین پوست خود را با صورت پلاسمائی از ارائه دهنده برتر صورتهای PRP در دالاس / فورت ورث متروپلکس به طور طبیعی جوان کنید. برای تعیین یک ارزیابی پزشکی پزشکی در دفتر Southlake امروز ، با زیبایی شناسی پزشکی Sante تماس بگیرید و این روش رایج را برای خودتان ببینید!
هیچ راز نیست که برخی از بزرگترین افراد مشهور روی کره زمین هنگام انتخاب مضراب در فرش قرمز ، حق انتخاب PRP Fac® و یا صورت خون آشام را دارند. در واقع ، PRP Facial می تواند راهی عالی برای جستجوی بهتر شما برای هر رویداد مهم یا فقط برای بهبود کلی پوست شما باشد.

مزایای یک چهره PRP
به طور طبیعی پوست خود را جوان کنید
غیر تهاجمی و غیر جراحی
مراحل راحت با خرابی کم
تولید کلاژن را ارتقا دهید
نوسازی سلول را تحریک کنید
جوان تر و با انرژی تر به نظر برسید
PRP FACIAL قبل و بعد از *
PRP صورت قبل و بعد از آن ، جوانسازی طبیعی را نشان می دهد که هنگام جفت شدن میکرونیدلینگ با پلاسمای غنی از پلاکت خود بیمار ممکن است. مانند هر روش درمانی ، نتایج ممکن است متفاوت باشد. با این حال ، افرادی که در این چهره PRP به تصویر کشیده شده اند قبل و بعد از تصاویر ، بیماران واقعی هستند و از نتایج واقعی برخوردار هستند.

زخم صورت و علائم کشش را شفا می دهد
بهبود ظاهر خطوط خوب
پوست را محکم و تر جلوه می دهد
بافت شبانه
کاهش ظهور آفتاب
کاهش مویرگ های شکسته / رگ های عنکبوتی
مطمئناً این یک مجموعه از مزایای چشمگیر است. از همه اینها ، اکثر مردم دست کم با برخی از این مشکلات پوستی دست و پنجه نرم می کنند. با این حال ، سوزن میکرو فقط آغاز PRP Fac®® است. قسمت خون آشام وقتی بازی می شود که نمونه ای از خون از بازوی شما گرفته می شود. سپس آن نمونه خون را درون دستگاهی قرار می دهیم که پلاکت ها را جدا می کند و مرحله آخر شامل تزریق پلاکت ها به پوست صورت شما است.

با استفاده از قدرت بدن شما برای شستن پوست شما
از آنجا که ما از پلاکت های شما استفاده می کنیم ، لازم نیست نگران عوارض جانبی باشید. و پوست بسیار جوانی را به نمایش می گذارید ، با PRP تمام مزایای استفاده از میکرو سوزن را تقویت می کند. با تقویت توانایی پوست شما در ایجاد کلاژن و الاستین در مناطقی که به آن نیاز بیشتری دارند ، این روش درمانی چیزی کمتر از انقلابی بودن نیست. البته اگر قسمت های دیگری از بدن شما وجود دارد که ممکن است بخواهید این روش درمانی را انجام دهید ، ما برای گفتگو درمورد آن باز هستیم. بهترین راه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد PRP Fac®® – و چگونگی تغییر چهره شما – این است که در اسرع وقت با ما برای مشاوره تماس بگیرید. از آنجا که این یک روش درمانی جدید است ، قابل درک است که ممکن است سؤال کنید. با این حال ، تنها موردی که شما سؤال نکرده اید ، روش فوق العاده ای است که این روش بر روی پوست شما کار می کند ، آن را زنده می کند و به زندگی تازه می بخشد. از ما بپرسید که چگونه می توانید نتایج خود را در حین ارزیابی پزشکی تکمیل کنید

PRP FACIAL نزدیک من
دریابید که آیا صورت PRP برای شما مناسب است یا خیر. امروز با ثبت نام در یک مشاوره رایگان یا تماس با (817)934-7475 تماس بگیرید و با تلفن زیبایی زیبایی پزشکی Santé تماس بگیرید. به راحتی در Southlake ، TX واقع شده است ، زیبایی پزشکی پزشکی یک مرکز پزشکی پیشرفته است که در درمان های غیر تهاجمی مراقبت از پوست استفاده می کند. Santé به عنوان ارائه دهنده برتر درمان های PRP صورت در Dallas / Fort Worth Metroplex ، به ارائه خدمات بی نظیر و نتایج باورنکردنی متعهد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.