پلاسماجت

پلاسماجت لیفت مدرن و مرسوم، لوازم آرایشی و بهداشتی ساخته شده در جمهوري چک است. با استفاده از تکنولوژی انقلابی برای درمان حرفه ای Cosmetical. نتایج لیتیم پلاسما JETT بلافاصله پس از اولین درمان به سر می برند. پلاسما لیفت از تکنولوژی پلاسما استفاده می کند. تولید جریان پلاسما بر روی بافت های بیولوژیکی اثر می گذارد و مکانیزم خاصی از واکنش را آغاز می کند. با توجه به جریان پلاسما، ما می توانیم لایه برداری، بهبود، تقویت، انعطاف پذیری بیشتر و ایمنی بیشتر بافت را بسیار موثر بدست آوریم.

تعریف پلاسما

پلاسما گاز یونیزه ای تشکیل شده از یون ها و الکترون ها است که بوسیله جداسازی الکترون ها از پوسته الکترون از اتم های گاز یا پارگی مولکولی (یونیزاسیون) ایجاد می شود. پلاسما نیز می تواند به عنوان ماده چهارم ماده تعریف شود.

در مورد ما این پلاسما نیمه خنثی و کم دما است که برابری تقریبی آن یونهای مثبت با بار و الکترونهای با بار منفی است.

پلاسما ذات تخلیه

تخلیه واقعی پلاسما با کمک ولتاژ بالا 4-6 کیلو ولت در جریان بسیار کم انجام می شود. هنگام انجام درمان، با استفاده از یک ژل خاص، هدایت پوست را افزایش می دهد. بین ژل و دستگاه نوک که در فاصله حدود 2 میلیمتر قرار دارد. مدار الکتریکی با بستن پایه مشتریان سمت راست بسته است. به محض اینکه تخلیه رخ دهد، ژل رسانای محل درمان را سوراخ می کند و به طور مستقیم روی پوست عمل می کند.

اثر روی سلول

هر سلول دارای پتانسیل غشاء (اختلاف پتانسیل الکتریکی بین دو طرف غشا) است. در سمت داخلی غشای سلولی، بار منفی در سمت بیرون یک بار مثبت است. پیری پوست منجر به توزیع نامتعادل بار الکتریکی (پتانسیل) در طول غشای سلولی می شود و در نتیجه ولتاژ غشا را تغییر می دهد.

پلاسما

پتانسیل غشاء ایجاد شده و بر روی یونهای پتاسیم و سدیم تاثیر می گذارد که یون های سدیم بسیار به غشاء سلول منتقل می شوند، در حالی که یون های پتاسیم به راحتی عبور می کنند.

تخلیه پلاسما می تواند انواع مختلف یون ها (Na +، K +) را جهت تغییر موقعیت یا عبور از غشاء ایجاد کند. توزیع مناسب کاتیون ها در قسمت داخلی و بیرونی پتانسیل غشا به تعادل می رسد. ولتاژ غشاء سلولی و افزایش غشاء کشیده شده است. هنگامی که این فرآیند در اکثر سلولهای پوست در یک ناحیه مشخص اتفاق می افتد، پوست خارج از آن برای چشم غیر مسلح قابل مشاهده است.

درمان پوست با تخلیه پلاسما یک پدیده طبیعی است که به اثر مورد نظر بر پایه راه فیزیولوژیکی رخ می دهد. این ماده شیمیایی خارجی را به پوست وارد نمی کند.

plasmaUsage:

جت پلاسما آسانسور می تواند برای درمان استفاده شود:

چهره ها
انشعاب
پستان
دست ها
بالابر JETT پلاسما کمک می کند تا بهبود یابد:

چین و چروک

قبل از استفاده از جریان های پلاسما، برای جلوگیری از الیاف کلاژن با یک پروب دست (از دستگاه Cryo JETT یا یکی دیگر) ضروری است. الیاف کلاژن کشش دارند، الیاف در لایه میانی صورت (درم) “کاهش می یابد” و کشش دوباره در ورودی جریان پلاسما.

پلاسما

آکنه

زخم ها و پاپول ها سریع تر شسته و زخم نمی دهند. این درمان فقط سطحی است و باید با پوست متخصص مشورت شود.

رگها

در این حالت، گرما باید لغو شود زیرا گرما به جای کاهش آنها باعث ایجاد رگها می شود. رگه ها با استفاده از جریان های پلاسما نامرئی می شوند. رگها رنگ بدن را می گیرند و مانع شکل گیری بیشتر می شوند. در این اصل نیز رنگدانه ها را درمان می کنیم.

رنگدانه

رگه های بالا را ببینید

پلاسما

زخم / استریا

لازم به ذکر است که زخم ها یا striaes باید زیر سن شش ماه باشد. در غیر این صورت، درمان بی فایده است.

نتیجه درمان می تواند بلافاصله دیده شود. حداکثر اثر صبح روز بعد به دست می آید.

ایمنی:

این دستگاه مجهز به یک سیستم کنترل بسیار ایمن SCS (سیستم ایمنی کنترل) است که تضمین می کند که جریان از شبکه به هیچ وجه به ژنراتور پلاس نمی رسد و نمی تواند به مشتری آسیب برساند.

یکی از عناصر بسیاری مانند ایمنی به عنوان دستبند ایمن مچ دست است. مشتری باید در طول درمان تمام آن را بپوشاند تا از تخلیه اتفاقی جلوگیری شود. واحد خود را قادر به نگه داشتن چشم در مورد اینکه آیا مشتری با این دستبند متمرکز است. اگر نه، دستگاه نشان می دهد مشکل با چراغ قرمز و پلاگین ژنراتور بلافاصله خاموش است.

رفتار

پس از یک درمان، تغییرات در چهره مشتری مشاهده می شود. تنها یک درمان کامل ممکن است.

اگر یک مشتری نیاز به یک اثر پایدار طولانی تر داشته باشد، لازم است 6-8 درمان را در یک زمان کوتاه تکمیل کنید. بین درمان های فردی باید یک مکث 24 ساعته باشد. اثر پس از آن درمان ها شش ماه دیگر ادامه خواهد داشت. سپس لازم است هر ماه یک بار درمان شود. این واقعا یک اثر طولانی مدت بود، مشتری پس از اتمام 6-8 درمان اولیه یک بار رخ می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.