هایفو صورت

هایفو صورت

HIFU هایفو، سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است و یک راه نوآورانه، بدون درد و غیر تهاجمی برای کاهش چین و چروک است که تا دو سال طول می کشد و برای پوست مناسب است. برنامه های کاربردی دیگر عبارتند از از بین بردن چروک، سفت کردن بافت همبند و درمان سلولیت. امواج اولتراسوند بسیار متمرکز نفوذ عمیق به پوست و تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند. 20٪ از نتیجه را می توان بلافاصله پس از درمان دیده می شود. 3-6 ماه بعد، نتیجه نهایی قابل مشاهده است.

سونوگرافی بسیار متمرکز باعث فعال شدن و بهبود روند بهبود زخم بدن در ناحیه صورت، گردن و دکلره می شود و از این طریق، پوست را سخت می کند تا خود را سفت و سخت تر کند. این روش نیاز به هیچ کرم، هیچ محصول پرکننده مصنوعی یا سموم ندارد. آن صرفا بر ظرفیت احیای طبیعی بدن متکی است. از آنجا که درمان لایه های عمیق تر هدف قرار می گیرد، سطح پوست تحت تاثیر قرار نمی گیرد. پس از درمان، شما به سادگی می توانید فعالیت های معمول خود را انجام دهید.

روش درمان اولتراسوند باعث تولید کلاژن از طریق ورودی هدفمند انرژی اولتراسوند به لایه های بافت عمیق پوست می شود. این بافت را گرم می کند، که به نوبه خود موجب پاسخ طبیعی پوستی می شود که فرایند بازسازی را از طریق تولید نئو کلاژن آغاز می کند.

لیزر به طور کلی لایه های بالای پوست را هدف قرار می دهد (به عنوان مثال، برای مقابله با خطوط ظریف، چین و چروک و تغییرات رنگدانه). روش HIFU درمانی سونوگرافی دور از سطح پوست است و به طور کامل بر لایه های عمیق ساختاری پوست که در آن کلاژن سپرده است، تمرکز می کند.

درمان اولتراسوند درمان HIFU کاملا بدون درد است.

برنامه های اصلی:

کاهش چروک

غیر جراحی facelifitng

تصحیح شکل صورت

بلند کردن گونه ها

ابرو بلند کردن

بلند کردن خطوط فوم و پیشانی

بلند کردن شکاف بینی

کاهش چانه

کاهش سینه لاغر

تضعیف مجدد

پوست درمان صاف کننده پس از لیپوساکشن

فرایند درمان

پروب اولتراسوند به طور مساوی بر روی مناطق درمان قرار گرفته است تا امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا بتوانند به بافت همبندی زیرین برسند و اثرات تمیز پوستی را ایجاد کنند. لایه های پوستی بیش از حد تحت تاثیر قرار می گیرند، که بدین معنی است که بلند کردن می تواند به آرامی و بدون ردیابی انجام شود.

این فرم ملایم بلند کردن را می توان در تمام صورت استفاده کرد تا پوست را تیره کند. زمینه های زیر برای درمان مناسب است: ناحیه گردن، چانه، گونه ها و ناحیه ابرو. در یک جلسه، یک منطقه فرد را می توان درمان کرد یا تمام مناطق را می توان در یک بار درمان کرد.

درمان چقدر طول میکشد؟

یک درمان واحد طول می کشد بین 30 دقیقه و 2.5 ساعت، بسته به منطقه مورد نیاز است.

چقدر درمان لازم است؟

به طور کلی، پس از یک درمان HIFU، نتایج بسیار عالی می تواند باشد. یک درمان اضافی ممکن است قبل از 8-12 ماه پس از اولین بار انجام شود. به منظور ترویج رشد و بازسازی کلاژن، ما توصیه می کنیم استفاده از لوازم آرایشی خاص. ما خوشحالیم که به شما در مورد محصولات مناسب توصیه می کنیم.

اثرات جانبی

پس از درمان، می توانید بلافاصله فعالیت های عادی خود را از دست بدهید، زیرا لایه های بالای پوست با استفاده از سونوگرافی با شدت بالا آسیب نمی بینند. در بعضی موارد ممکن است قرمزی یا تورم جزئی رخ دهد که به سرعت از بین می رود. همچنین ممکن است حساسیت کمی به حس لمس و سوزن شدن نور وجود داشته باشد که می تواند برای چند هفته ادامه یابد. در موارد بسیار نادر ممکن است کبودی و بی حسی موضعی موقت رخ دهد. این عوارض پس از چند روز ناپدید می شوند.

درگیری ها
ایمپلنت های فلزی در منطقه درمان

قلب و عروق

اختلالات خون

تزریق سیلیکون در منطقه درمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.