پلاسماجت ولیفت

درمان جت پلاسما Lift ™ جدید که دارای اثر فوری قابل رویت پوست می باشد و می تواند بدون نیاز به رفتن زیر چاقو به نتایج عالی دست یابد.

درمان  پلاسماجت چيست؟

آسانسور جت پلاسما یک دستگاه پزشکی با قدرت پایین است که برای انواع مختلف درمان پوست مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین با حذف زخم ها و علائم کششی کمک می کند.

این به ویژه در “بلند کردن” پلک های فوقانی موها موثر است. همانطور که همه ما می دانیم، حوضچه های ریز را نمی توان یک راز نگه داشت و از این رو آنها می توانند سن خود را پخش کنند. پوست در اطراف چشم بسیار نازک است و الاستیک را سریعتر از بقیه صورت از بین می برد.

Jett Plasma Lift تکنولوژی نسل بعدی برای کشیدن پوست و تحریک تولید کلاژن است. این باعث می شود پوست مقدار قابل توجهی از سفت شدن و تولید کولاژن تولید کند، به ویژه در مناطقی که قبلا ما قادر به درمان موثر غیر جراحی نبودیم. این اثر با “جرقه” حاصل می شود که باعث گرما، گرم شدن پوست و در نتیجه رسیدن به اثر مورد نظر می شود. جت پلاسما آسانسور یک وسیله پزشکی است که تنها توسط متخصصین آموزش دیده پزشکی اداره می شود.

از جت پلاسما استفاده می شود؟

جت پلاسما را می توان در هر قسمت از پوست استفاده کرد، اما بخش هیجان انگیز این است که می توان آن را در ناحیه چشم های اطراف چشم، به ویژه پلک بالا، استفاده کرد.

درمان جت پلاسما چگونه انجام می شود؟

پس از کرم بیحسی موضعی به منطقه درمان معرفی می شود. شما برخی از حرارت از جرقه ایجاد شده، اما بسیار قابل تحمل است.

این جرقه یک واکنش در پوست ایجاد می کند، منجر به القاء / تولید کلاژن و اثر جوان کننده پس از آن می شود. به عنوان یک نتیجه از ولتاژ الکتریکی، یک آبشار از فرایندهای فیزیولوژیکی رخ می دهد که منجر به تشدید غشای سلولی می شود. هنگامی که اکثر سلول ها در ناحیه درمان قوی تر می شوند، آن را برای چشم غیر مسلح قابل مشاهده است.

این درمان شامل برش، تزریق، سوزاندن یا حذف پوست یا بافت نیست. این کار به خصوص در مناطق کوچکی از پوست بسیار براق مانند چشمهای بالا و پایین، خطوط «سیگاری» در دهان و ناحیه اطراف شکم کار می کند.

آیا عوارض جانبی جت پلاسما وجود دارد؟

عوارض جانبی فوری و ممکن است شامل تورم و قرمزی در منطقه تحت درمان برای 2-3 روز باشد. فرآیند بهبودی شامل پوسته پوسته شدن (که باید طبیعی به نظر برسد) در طی یک هفته طول می کشد.

بعضی از درمانها ممکن است باعث قرمزی و تورم طولانی مدت شوند، در حالی که پوست بهبود مییابد، این احتمال بیشتر است که چشمها و مناطق نزدیک به چشم درمان شوند. این می تواند تا 7 تا 10 روز طول بکشد تا به طور کامل برای برخی افراد بهبود یابد.

آرایشی را می توان به عنوان پوشش در صورت نیاز، اما نباید برای 24 ساعت پس از درمان اعمال شود. نتایج فوری و بهبود یافته در عرض 2-4 هفته آینده است.

درمان جت پلاسما چقدر دردناک است؟

قبل از آغاز روند استفاده از کرم بیهوشی موضعی، درد ناشی از درمان باید حداقل باشد. فرآیند بهبودی می تواند موجب ناراحتی خفیفی شود اما برای تسکین درد بدون دردسر می تواند برای کمک به دیگران مفید باشد.

مزایای این درمان چیست؟

اصلاح چهره و بهبود بافت بزرگترین مزایای است. یک تا سه جلسه لازم است. اکثر مردم پس از یک جلسه به طور موثری پاسخ خواهند داد و قادر خواهند بود فاکتور اثر را ببینند. شما می توانید انتظار داشته باشید که جوان تر و تازه تر ظاهر شوید، در حالی که با گذشت زمان، پوست شما به طور طبیعی با ایجاد کلاژن و افزایش تولید الاستین پاسخ می دهد.

چه مدت طول می کشد درمان جت پلاسما؟

درمان نسبتا کوتاه است اما ما برای یک ساعت آماده سازی، بیهوشی و درمان اجازه می دهیم.

چگونه درمان / مشاوره را ترتیب می دهم؟

آنا دوست دارد قبل از انجام این کار به مشاوره مراجعه کند. در طول 30 دقیقه مشاوره، او نگرانی های خود را از نگرانی ارزیابی می کند و اگر درمان مناسب برای شما باشد توصیه می شود.

او در مورد درمان با شما صحبت خواهد کرد و توصیه می کند که چه چیزی باید انتظار داشته باشید و هزینه های مربوطه.

برای مشاوره لطفا با شماره 0418 335 601 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.