همه چیزهایی که باید بدانید قبل از تلاش برای حذف موهای لیزر

اصلاح، برداشتن، اپیلاسیون … همه اینها زمان میبرند، اما برای افرادی که ترجیح میدهند پوست صاف و بدون مو را داشته باشند، ممکن است به نظر میرسد تنها گزینه های موجود هستند. با این حال، اگر بخواهید پول کمی اضافی بدهید، می توانید به جای یک نتیجه دائمی انتخاب کنید: حذف موی لیزر. این روش با تکنولوژی بالا از نور برای از بین بردن فولیکول استفاده می کند .

ما از بعضی از جوانب مثبت خواستیم تا قبل از اینکه این روش انجام شود، اطلاعاتی را که لازم است بدانید از بین ببرید.

1. حذف موی لیزر به نظر نمی رسد.

هر سرویسی با کلمه “لیزر” در نام آن ممکن است به نظر بیرحمانه باشد، اما در واقع بسیار ساده است. دکتر مارگاریا لولیس متخصص پوست نیویورک می گوید: “انرژی لیزر توسط رنگدانه در فولیکول مو به دست می آید و موجب تخریب ریشه می شود.” هنگامی که ریشه نابود می شود، می تواند موهای بیشتری تولید کند.

2. سه لیزر اصلی وجود دارد.

به گفته راشل شاروف، استاد برجسته لیسانس Skintology Skin و Laser Centre، در اینجا یک پیشگویی سریع از محبوب ترین نوع لیزر است:

دیود: لیزر دیود برای پوست نور و تاریکی بسیار موثر است.

الکساندریت: این لیزر سریع ترین نوع لیزر است و برای درمان مناطق بدن بزرگتر در میان بیماران که دارای رنگ های روشن و زرد هستند، بهترین کار می کند.

Nd: YAG: این لیزر طولانی پالس را می توان با خیال راحت بر روی تمام انواع پوست، از جمله پوست برنزه استفاده کرد. در مقایسه با انواع دیگر لیزرها برای موهای سبک یا موثر کمتر است.

3. حذف موی لیزر بهترین کار در چهار حوزه است.

در حالی که حذف موی لیزر می تواند بر روی هر بخش بدن که مایل به حذف مو از آن هستید، آن را به خصوص در مناطق بیکینی، لب، چانه و زیر حشرات موثر است.

4. افرادی که دارای موهای ضخیم، درشت و تاریک هستند بهترین کاندیداها برای حذف لیزر مو هستند.

شاروف توضیح می دهد که اگر شما موهای تیره داشته باشید و تا کنون با این که چگونه می توان آن را خسته کننده بود، زمانی که به رشد و برداشت می انجامید ناراحت می شود: “لیزر به رنگدانه یا رنگ در فولیکول مو جذب می شود.”

به گفته این، می تواند به طور کامل بر روی موهای ضخیم تر کار کند. دکتر برنور آرل، مدیر آزمایشگاه زیبایی خانوار، که تجربه شخصی خود را با لیزر دارد، توضیح می دهد: “برخی موها فقط بسیار مقاوم هستند و گاهی اوقات جدید به دلیل تغییرات هورمونی یا سایر لامپهای مو در طول دوره درمان فعال می شوند. برداشتن مو.

5. شما باید از مصرف داروهای خاصی استفاده نکنید.

درست همانطور که با موم، این درمان مراقبت از پوست با بعضی از داروها ناسازگار است. شاروف هشدار می دهد: “هر نوع داروئی که حساسیت به نور دارد حداقل یک هفته قبل از درمان باید متوقف شود. او همچنین یادآوری می کند که اکثر آنتی بیوتیک ها می توانند حساسیت به نور داشته باشند، بنابراین اگر عفونت دارید، ممکن است چند هفته طول بکشد.

دکتر آرل می گوید: “بیماران نباید از مراقبت های پوستی با فعالیت های قوی مانند رتینوئید و اسیدهای هیدروکسیل استفاده کنند.” این ترکیبات می توانند سبب بروز سلول های پوستی شوند، پوست را در معرض آسیب پذیری خورشید قرار می دهد و باعث تحریک در طول دوره درمان می شود. اگر مطمئن نیستید که آیا دارو شما می تواند بر ریزش موی لیزر شما تأثیر منفی داشته باشد، قبل از آن با دکتر خود مشورت کنید.

6. بعد از 6 تا 8 درمان، نتایج واقعی خواهید یافت.

دکتر لولیس می گوید: همه متفاوت است، بنابراین میزان جلسات هر فرد متفاوت است. او توضیح می دهد که “حذف موهای لیزر هنگامی کار می کند که مو در نرخ رشد فعال خود قرار دارد.” بخش های مختلف بدن دارای نرخ های رشد متفاوت هستند و بنابراین بسته به اینکه شما در معرض درمان هستند طول می کشد و یا کوتاه تر می شود، اما Sharoff می گوید که اکثر مشتریان نیاز به طور متوسط ​​6 تا 8 درمان برای حذف موهای کامل دارند.

7. شما باید در هر جلسه شرکت کنید.

دکتر لولیس هشدار می دهد: “یکی از بزرگترین اشتباهات مردم این است که مقدار لازم جلسات را کامل نکنیم.” “هنگامی که رشد موها کاهش می یابد، بیماران از طریق آن عمل نمی کنند.” اگر واقعا میخواهید درمانتان موثر باشد، به پزشک خود گوش کنید – بهترین آنها را میشناسند.

8. نباید دردناک باشد.

دکتر لولیس می گوید: “با بی حوصلگی، باید راحت باشد،” دکتر لولیس می گوید که احساس می کند که “یک گروه لاستیکی پوست را لمس می کند”، در حالی که شاروف یادآور می شود که بیشتر مشتریانش آن را به عنوان یک لرزه خفیف و گرم توصیف می کنند.

9. نگران نباشید اگر شما در دوره خود هستید.

شاروف می گوید بر خلاف موم بیکینی، شما نباید در طول دوره خود درمان خود را لغو کنید. او توضیح می دهد: “بسیار مهم است که با روش های درمان هماهنگ باشید. بنابراین، حتی اگر یک زن در سن بیکینی خود را تمیز و منظم کند، ما فقط می خواهیم که روزی از درمان با آن استفاده می کند.”

10. قبل از قرار ملاقات شما باید چیزی را که لازم دارید انجام دهید: تراشیدن.

“ما از شما می خواهیم که منطقه ای را که قبل از آن درمان می کنید را بشویید تا لیزر بتواند به ریشه مو نفوذ کند – موها را روی پوست یا خارج از پوست هدف قرار ندهید یا از آن خارج نشوید،” شاروف می گوید. او درمورد جنبه اصلاح این کار آمادگی به دلایل خاصی توضیح داده است: “شما نباید یک ماه قبل از جلسه خود موهای مو، مو و مو را سفید کنید، زیرا ریشه نیاز دارد تا باقی بماند تا لیزر موثر مو را نابود کند ”

گیلت
ژیلت ونوس روتوش زنان سبز فوق العاده صاف – 1 دسته + 2 پر کردن مجدد [زهره زهره (سبز)]
amazon.com
9.89 دلار
فروشگاه فروشگاه

11. بعد از درمان شما باید SPF را به منطقه تحت تاثیر قرار دهید.

پس از جلسه شما، اجتناب از قرار گرفتن در معرض آفتاب توصیه می شود و استفاده از یک کرم ضد آفتاب مانند کیهل فعال ضد آفتاب محافظ لوسیون آب سبک برای صورت و بدن (29 $، kiehls.com) بسیار توصیه می شود. (اما آره، شما قبلا از کرم های ضد آفتابی استفاده می کنید، درست است؟) دکتر آرال همچنین یادآور می کند که هر رشد مو بین جلسات باید تراشیده شود – نه مومی و یا رشته ای.

12. هر جلسه هزینه ها بین 50 تا 300 دلار است.

قیمت شما در هر جلسه از ریزش مو لیزر می تواند از ارائه دهنده به ارائه دهنده متفاوت باشد، اما دکتر لولیس می گوید می تواند بسته به اینکه کدام قسمت بدن شما مو را از بین می برد، متفاوت باشد.

با توجه به چند جلسه اغلب لازم است به طور کامل توقف رشد مو، این دقیقا یک درمان ارزان نیست. اما اگر دوست دارید پوستی بدون پوست داشته باشید، تصور کنید با استفاده از تیغه یا استفاده از موم برای بقیه زندگی خود به سالن خود بپردازید – زمانی که شما فکر می کنید که چقدر این همه هزینه، لیزر مو را می توان بیشتر به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت شناخت. علاوه بر این، برخی از ارائه دهندگان خدمات بسته هایی را برای مشتریانی که چند جلسه را در یک زمان خرید می کنند، ارائه می دهند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که در مورد هر یک از موارد ویژه موجود در آن بپرسید.

13. چند خطر وجود دارد.

در حالی که حذف لیزر موی درمان امن است، دکتر لولیس یادآور می شود که خطر سوزش وجود دارد، در حالی که FDA می افزاید که تاول زدگی، تغییر رنگ، قرمزی و زخم نیز عوارض جانبی بالقوه است. همچنین ممکن است که موهای شما دوباره رشد کنند، که دکتر آرل می گوید ممکن است برای درمان موهای جدید در حالت خفیف نیاز به درمان سالانه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.