لیزر حذف موهای زائد چیست؟

لیزر حذف موهای زائد چیست؟

حذف موی بوسیله لیزر یک روش مناسب و غیرمخرب است که برای همیشه موهای ناخواسته صورت یا بدنرا کاهش یا حذف می کند. امروز، حذف موی لیزر یکی از رایج ترین روش های زیبایی شناسی است که در ایالات متحده انجام می شود.
اکنون زمانی است که باید حذف موها بوسیله لیزر را بررسی کنم؟
هنگامی که این فرایند تکمیل می شود، ممکن است به شما بسته های یخ داده شود تا مناطق تحت درمان را تسکین داده و ناراحتی را کاهش دهد.
جلسات متعدد برای نتایج مطلوب لازم است. به طور معمول 10 تا 14 درمان برای رسیدن به حدود 95٪ کاهش مو در مناطق تحت درمان. ما توصیه می کنیم پروتکل درمان 6 هفته برای درمان های مختلف و سپس به یک پروتکل 10-12 هفته منتقل می شود. با این حال، پروتکل های درمان بسته به نوع قومی، مناطق تحت درمان، نوع مو و الگوهای رشد مو متفاوت است.

آیا من یک نامزد خوب برای حذف موها بوسیله لیزر هستم؟

موهای تیره تر بیشتر نور لیزر جذب می کنند و پوست روشن تر به انتقال بیشتر نور لیزر به فولیکول مو کمک می کند. سن، قومیت، دارو، سطح هورمون و سطح بدن بر طول، برازندگی و رنگ موی بدن تاثیر می گذارد که به نوبه خود بر نتایج هر لیزر زیبایی تاثیر می گذارد. ریزش موی لیزری برای تمام قسمت های بدن، از جمله صورت صورت می گیرد، اما معمولا از پوشش محافظ چشم استفاده می شود. به طور دائم حذف یا کاهش مو در بدن می تواند زمان، پول و تشدید همراه با اصلاح و اپیلاسیون را ذخیره کند.

چگونه لیزر حذف مو انجام می شود؟

قبل از درمان موی لیزر لیزر، محافظ های چشم محافظ روی چشم شما قرار می گیرند تا از آسیب دیدن قرنیه یا رتین ها جلوگیری شود. موهایی که تحت درمان قرار می گیرند، به چند میلی متر بالاتر از سطح پوست بریده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.