لیزر دایود در مقابل الکساندریت لیزر – کدام بهترین عملکرد را دارد؟

لیزر دایود در مقابل الکساندرایت لیزر – کدام بهترین عملکرد را دارد؟

تکنولوژی حذف مو بوسیله لیزر دایود و الکساندرایت لیزر همچنان به سرعت در حال بهبود است، تکنیک های جدید و انواع لیزرها به بازی می روند.
در حالیکه حذف موی بوسیله لیزر در حال حاضر در FDA برای روش حذف موهای نیمه دائمی تایید شده است.
همه پزشکان از همان نوع لیزر استفاده نمی کنند و همیشه برای یادگیری در مورد آنچه در خارج از کشور وجود دارد هنگام خرید لیزر موثر است.
در این مقاله، ما باید از طریق یک آزمایش بالینی برای تعیین لیزرهای دایود و الکساندرایت، برای تعیین اینکه آیا یک عمل بهتر از دیگر انجام می شود، بررسی کنیم.

تفاوت بین دایود و لیزر الکساندرایت چیست؟

لیزر دایود

لیزر دیود با طول موج 800 یا 810 نانومتر عمل می کند. این طول موج طولانی تر اجازه می دهد تا نفوذ عمیق تر به پوست، از لحاظ نظری از melanin در epidermis پوست جلوگیری و بنابراین هدف قرار دادن فولیکول مو به طور مستقیم را باعث میشود.
در تئوری طول موج طولانی تر به جلوگیری از آسیب های پوستی و تغییرات رنگدانه کمک می کند که می تواند با نوع لیزر طول موج کوتاهتر رخ دهد. لیزر دایود به خوبی در موهای درشت و تیره عمل می کند و انتخاب خوبی برای موهای برگشتی یا بیکینی است.

الکساندرایت لیزر

الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر، طول موج کوتاهتر نسبت به لیزر دایود کار می کند و به طور موثر برای درمان حذف موها بوسیله لیزر روی تیپ پوستیI-IV استفاده می شود.
طول موج کوتاه تر، درمان را به طور نظری بر روی پوست های روشن تر موثر تر از پوست های تیره تر می کند. با اندازه بزرگتر آن، الکساندریت می تواند بسیار سریع به مناطق بزرگتر برسد، بنابراین بهترین انتخاب برای مناطق بزرگتر مانند پشت و سینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.