دایود لیزر یا لیزر دایود

حذف موی لیزر

یک زن با موهای تیره در چهره و بدن مبارزه می کند، این یک مشکل نسبتا ناخوشایند است. برخی از زنان از نظر ژنتیکی مستعد هستند .
برش لیزر (حذف موی لیزر) روش جدیدی است که برای پاک کردن موهای ناخواسته به کار می رود. کمکش به سرعت و بدون دردسر از شر موهای ناخواسته خلاص می شود . فقط چند روش کافی است و پوست، پاها، زیر بغل، پوست بیکینی شما صاف و ملایم خواهد شد.

مزایای لیزر اپیلاسیون

• این روش سبب ایجاد واکنش های پوستی، آلرژیک و التهابی نمی شود، آسیب نمی زند و پوست را تحریک نمی کند.
• احساسات جسمی در طی عمل شبیه احساس سوزن شدن و ناراحتی کم است.
• در حال حاضر پس از اولین روش، 15-30٪ موهای ناخواسته ناپدید می شوند و دیگر حاضر نیستند.
• پس از چندین درمان، موها و نقاط سیاه بعد از اصلاح تیغه ها کاملا ناپدید می شوند.

تقسیم بندی تجهیزات لیزر

حذف مو با آخرین نسل از MAGMA Spark ساخته شده در اسرائیل ساخته شده است. در حال حاضر، این لیزر سریعترین عمل است که اثربخشی و ایمنی آن در آزمایشات بالینی ثابت شده و توسط مقامات نظارتی (FDA و CE) تایید شده است.
ریزش مو با لیزر نسل بعدی MAGMA Spark استاندارد طلایی برای صاف کردن لیزر است!
با MAGMA Spark، شما می توانید موهای ناخواسته را از صاحبان انواع مختلف پوست برطرف کنید. حتی مردم ژیمناستیک تیره.
اغلب در یک کلینیک پوست، عکس پوست به سادگی به آن نگاه می شود و ملانینومتر در مرکز ما تعیین می شود. این یک وسیله خاص است که غلظت ملانین را در پوست محاسبه می کند و به تعیین دقیق تر پارامترهای این روش کمک می کند.
جرقه قوی MAGMA، طول موج 808 نانومتر، عمیقا نفوذ به بافتها (مانند عمیق تر از یک لیزر الکساندریت) است. این طول موج موثرتر است (فولیکول های موی عمیق تر را از بین می برد)، ایمن تر است و در طی این روش خطر ابتلا به آسیب پوست به خصوص برای نوع پوست تیره تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.