دایود لیزر چیست؟

چرا دایود لیزر بهترین روش حذف موی دائمی است

آیا تابستان هنوز در حال برنامه ریزی جلسات اپیلاسیون با تمام عوارض جانبی آن مانند فولیکولیت، موهای در حال رشد و رشد فوری هستید؟

دایود لیزر چیست؟

لیزر دایود یک لیزر متمرکز است که به طور معمول از طول موج 808 نانومتری برای حذف موهای زائد استفاده می کند. این دستگاهها یک پرتو نور تک رنگ را می یابند که به شیوه ای انتخابی به ریشه مو می رسند و بدون آسیب رساندن به بافت اطراف آن را با گرما میسوزانند. نور لیزر تنها روی ملانین مو تاثیر می گذارد و آن را از بین می برد.

چه اتفاقی در طول جلسه حذف موهای دائمی با دایود لیزر انجام می شود؟

این روش جدید خلاقیت حذف مو برای سرعت و عدم وجود عوارض جانبی و ناراحتی در طول درمان است. شما فقط باید پوست خود را تمیز و تراشیده کنید. برای انجام لیزر از ژل استفاده می شود . درمان در ناحیه مرتبط با یک رتیکول انجام می شود تا مطمئن شوید که می توانید بیشترین تعداد فولیکول های مو را ازبین ببرید.
برای یک منطقه کوچک مانند درمان کشاله ران یا تحتانی، حدود 5 دقیقه طول می کشد. پس از درمان، آرایشگر باید یک کرم آرام بخش با کرم ضد آفتاب را اعمال کند و حداقل یک هفته بعد از درمان، در برابر آفتاب قرار بگیرد.

چرا لیزر حذف مو بهترین روش حذف مو است؟

حذف مو با دایود لیزر سریع ترین روش در طول مدت و در تعداد درمان است.
دشوار نیست، و نه مشکل در انجام و فقط در 5-6 جلسه شما ممکن است متوجه کاهش مشخصی از دارایی های مو در منطقه درمان شده باشید.
این تکنولوژی دارای فصلی نیست چرا که اجازه می دهد تا درمان بر روی پوست کمی برنزه نیز انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.