پلاسما فرکشنال Sparx، انقلابی در جوانسازی صورت و بدن

پلاسما فرکشنال Sparx، انقلابی در جوانسازی صورت و بدن

پلاسما Sparx اولین روش پلاسمای کسری ( فرکشنال) و انقلابی برای جوانسازی صورت و بدن به صورت کامل است که جایگزین لیزر های فرکشنال و RF فرکشنال بوده و یک نوآوری عظیم در فناوری پلاسما به شمار می رود. پلاسما فرکشنال Sparx یک متد ایمن و بدون هیچگونه عوارض جانبی و آسیب به پوست بدن می باشد که با توجه به اثربخشی شگرفی که دارد با سرمایه گذاری بسیار کم در دسترس خواهد بود.

شرکت فنی مهندسی توسعه مدار هیرو اولین تولید کننده دستگاه پلاسما فرکشنال Sparx در جهان با ارائه این دستگاه با توجه به مزایای فراوان و کاربرد های گسترده ای که در حوزه زیبایی دارا می باشد، یکی از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه های پزشکان زیبایی و کلینیک ها را برطرف نموده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت دقیق با نوع کارکرد و کاربرد های دستگاه پلاسما sparx آشنا شوید.

پلاسما فرکشنال Sparx

استفاده از انرژی پلاسما مفهومی جدید در پزشکی ضدپیری و زیبایی شناسی است و از آنجایی که در زمینه زیبایی شناسی معرفی شده است، مطالعات زیادی انجام گرفته تا اثرات سنتز کلاژن را که ممکن است نتایج طولانی مدت را توضیح دهد، مورد بررسی قرار دهد.
این محصول جدید که با نام های مختلف: پلاسما فرکشنال Sparx، پلاسما ماتریکس، پلاسما فرکشنال و پلاسما کسری در میان کاربران و پزشکان زیبایی شناخته می شود و دارای طرفداران زیادی می باشد، نواحی مختلف چهره و بدن را به صورت امن با انرژی پلاسما و تنظیمات قدرت ایده آل دستگاه تحت تأثیر قرار می دهد و برای حداکثر تحریک سنتز کلاژن یک راهکار طلایی محسوب می شود.

پلاسما ماتریکس و بازسازی پوست

در ابتدا و به طور کلی، بازسازی پوست پلاسما یک روش لیزر، نور پالسی یا فرکانس رادیویی نیست. بازسازی پوست پلاسما با استفاده از انرژی حرارتی است. قبل از شروع به کار از ژل لیدوکائین و یا بی حسی تزریقی جهت بی حس شدن موضع درمان استفاده می شود. انرژی حرارتی در طول درمان پلاسما به پوست منتقل شده و به طور یکنواخت جذب می شود. در منطقه تحت درمان تجدید حیات کلاژن و الاستین باور نکردنی است و بافت جدید و سالم در نهایت جایگزین بافت چروکیده و آسیب دیده خواهد شد.


روش کار پلاسما فرکشنال Sparx

دستگاه پزشکی پلاسما فرکشنال Sparx، یک دستگاه فوق پیشرفته است
که امکان ایجاد یونیزاسیون گاز موجود در هوا را فراهم کرده و با تولید پلاسما همراه است.
سطح قدرت، عمق نفوذ انرژی در بافت را کنترل می کند، در حالی که سطح فرکانس، درجه آسیب گرما را کنترل خواهد کرد. بنابراین این یک امر امکان پذیر است که با کنترل فرکانس از آسیب های حرارتی و خطر ابتلا به هیپرپیگمانتاسيون جلوگیری کرد.

طی استفاده از دستگاه پزشکی پلاسما فرکشنال Sparx، ستون پلاسمای سوزنی به صورت کنترل شده
و به روش فرکشنال، نقطه به نقطه به سطح پوست بدن اعمال می شود.
در اصل هوای بین نیدل و سطح پوست یونیزه و آرک های کوچک ایجاد می شود.

با استفاده از پلاسما فرکشنال Sparx، بافت ها به صورت sublimate تحت درمان قرار می گیرند و تا حد زیادی از گرم شدن فضای اطراف هر ستون جلوگیری به عمل خواهد آمد. گرما در عمق گسترش یافته تا به اپیدرم و لایه پاپیلاری که حاوی سلول های فیبروبلاست است منتقل شود. نتیجه این پروسه انقباض و سفت کردن سلول های پوست است که منجر به بهبود علائم پیری، زخم و غیره می شود.

پلاسما فرکشنال

امکانات سیستم پلاسما فرکشنال Sparx

• امکان هر دو روش درمان تهاجمی و غیرتهاجمی
درمان غیرتهاجمی با تنظیم انرژی کم : در این حالت انرژی عمدتا به صورت شعاعی، و در امتداد سطح اپیدرم منتشر می شود.
درمان تهاجمی با تنظیم انرژی بالا : اپیدرم به صورت کامل تحت نفوذ کانال ها قرار می گیرد و انرژی عمدتا به صورت ستونی اعمال و به لایه پاپیلاری پوست و لایه رتیکولر می رسد.
• منبع تحریک با فرکانس بالا
• در روش پلاسما فرکشنال Sparx عملیات اسکن نقطه به نقطه انجام می شود.
• طراحی هوشمند در ادغام و مجتمع سازی با قابلیت بالا و عملکردی پایدار

مزایای فنی دستگاه پلاسما فرکشنال Sparx

 در مقایسه با RF فرکشنال:
در RF فرکشنال انرژی تا اپیدرم نفوذ می کند، بنابراین نمی توان چروک ها و مشکل اسکار در درم را درمان کرد. همچنین در این سیستم سوزن ها برای اعمال انرژی با سطح پوست تماس پیدا نمی کنند.
 در مقایسه با لیزر های فرکشنال:
سرمایه گذاری این سیستم به نسبت لیزر ها بسیار کمتر است و می تواند اغلب کاربرد های آن ها را با ریسک پایین تری برای کاربر و بیمار پوشش دهد.
 در مقایسه با پلاسمای معمولی:
ضعف پلاسمای معمولی، جهت گیری ضعیف و غیرمتمرکز بودن نقطه تابش است که نیاز به زمان طولانی درمان دارد. کنترل انرژی و عمق درمان در آن دشوار بوده و همچنین فاصله نقاط غیردقیق و با خطای انسانی همراه است.

مزایای استفاده از روش پلاسما sparx چیست؟

 پلاسماsparx باعث میشود که سلولهای پیرمنقبض وجمع شوندوهمزمان با مهارکردن ملانین پوست را بی عیب و درخشان خواهدکرد.
 این ابررسانای غیر تهاجمی جریان مواد مغذی را بین سلول ها افزایش می دهد و از طریق تثبیت کاویتاسیون جذب سلول را بالا می برد.
 پلاسما sparx سبب بهبود سطح پوست شده و موثر در درمان آکنه و زخم می باشد.
 یک روش ضد التهابی است و هیچگونه تورمی ایجاد نخواهد کرد.
 جلوگیری از ایجاد چین و چروک در آینده در ناحیه تحت درمان
 پاکسازی پوست و حذف چین و چروک های نواحی مختلف بدن
 پلاسما sparx درمانی بدون بستری شدن و بیهوشی است.
 تحریک سلول های پوست به صورت عمیق
 پلاسما sparx، تقویت کننده و پاک کننده و افزاینده میزان الاستیسیته پوست می باشد.
 ایجاد یک سیستم گردش خون بهتر در ناحیه تحت درمان
 تاثیر آنی و شروع فرآیند بازسازی پوست به سرعت
 بازسازی ساختار انرژی داخل و خارج سلول
 پلاسما sparx روشی صحیح، اصولی و کم درد است.
 متدی نوآورانه، پیشرفته و مدرن بدون استفاده از تزریقات پوستی و ایجاد عارضه های جانبی

چرا از روش پلاسما کسری برای جوانسازی صورت و بدن استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید پیری، سبک اشتباه رژیم های غذایی،
اثرات خارجی مانند آفتاب گرفتن بیش از حد و ایجاد مشکلات پوستی در اثر تابش مستقیم نور خورشید،
بیماری ها و عارضه های ژنتیکی و غیره همگی روی ظاهر پوست تاثیر می گذارند.

پلاسما کسری یک دستگاه منحصر به فرد، مدرن و با اثربخشی بالاست که به طور فزاینده ای بیشتر به دنبال درمان در زمینه زیبایی شناسی می باشد. جوانسازی با روش پلاسما کسری، به طور هدفمند برای درمان مناطق مشکوک، اسکار آکنه، جای آبله، چروک های عمیق و خطوط استریا بکار می رود.
در این روش تشکیل جدید کلاژن و الاستین به منظور بهبود کشش و تقویت پوست در کل بدن انجام می پذیرد. بخش بزرگی از جوانسازی پلاسمای کسری اینست که قادر به فرآیند لایه برداری پوست برای فعال کردن و حمایت از حذف مواد مضر از پوست بدن است.
اصل پلاسما کسری (فاز چهارم ماده، به اصطلاح گاز یونیزه)، تولید جریان پلاسما است که با واکنش با بافت بیولوژیکی انسان و استفاده از مکانیزم های مشخص، تقویت و دفاع از یکپارچگی بافت ها و همچنین سفت و تقویت کشش همراه می باشد.
پلاسما کسری دارای اثر لایه برداری از طریق ایجاد یک میدان الکتریکی شدید است و بنابراین اجازه می دهد جایگزینی بافت آسیب دیده با بافت جدید (حذف لایه بالایی سلول های مرده پوست) به سهولت اتفاق افتد.
روش پلاسما کسری همچنین متابولیسم سلولی و گردش زیرجلدی را تحریک می کند و سپس مواد مضر، آسیب رسان و نقص های پوستی را حذف می کند. به طور مثال، سلولیت به طور موثری طی این شیوه حذف خواهد شد.پلاسما

چه افرادی کاندیدای مناسب برای استفاده از روش پلاسما فرکشنال Sparx می باشند؟

بسیاری از درمان ها تنها در یک منطقه خاص تمرکز کرده و برای همان ناحیه پاسخگویی مناسبی دارند. در روش جوانسازی پلاسما فرکشنال Sparx ، همه اجزای بدن، شامل: چهره، نواحی چروکیده و مناطق مختلف تحت تأثیر قرار می گیرند . این متد جوانسازی یک درمان ایده آل برای افرادی است که نیاز به محو کردن چروک های عمیق، تقویت و رسیدگی به پوست در نواحی مختلف بدن خود دارند.

کدام افراد کاندید مناسبی برای اجرای روش پلاسما ماتریکس نمی باشند؟

 افرادی که در ردیف تیپ های پوستی پنج و شش قرار می گیرند.
 بیماران دیابتی
 بیماران مبتلا به کلاژن عروقی
 بیمارانی مبتلا به عفونت های ویروسی
 در صورتی که ناحیه مورد نظر برای درمان طی دو سه ماه گذشته پوسته پوسته شده باشد.
 در صورت حضور ایمپلنت های فلزی در نواحی نزدیک به منطقه درمانی

بعد از اجرای روش پلاسما ماتریکس…

پس از جوانسازی با روش پلاسما ماتریکس، ممکن است
یک قرمزی کوچک رخ دهد اما نیازی به نگرانی نیست و این عارضه جزئی طی زمان کوتاهی ناپدید می شود.
این قرمزی همانند یک آفتاب سوختگی به نظر می رسد.
پس از آن بهتر است که محل درمان باید با یک کرم مرطوب روانکاری شود.

فرد باید دقت زیادی به خرج دهد و نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد. اگر پوست با استفاده از کرم ضدآفتاب با کیفیت بالا و SPF بالاتر محافظت شود، بسیار بهتر است. سلول های پوستی تراش خورده به آرامی در سراسر منطقه درمانی حضور خواهند داشت.
جوانسازی پلاسما ماتریکس با نتایجی عالی همراه است که خود را به خوبی به مرور زمان و با بازسازی سلول های از بین رفته و مرده نشان می دهند. برای به حداکثر رساندن نتایج این روش فرد بهتر است با توجه به نظر متخصص پوست خود آن را تکرار کند.

بهترین فواصل درمانی جهت اجرای روش پلاسما ماتریکس

بهترین نتایجی که از شیوه درمانی پلاسما ماتریکس حاصل می شود مابین 3 الی 5 جلسه خواهد بود
در صورتی که فرد طی هر 3 هفته تا ماهی یکبار مجددا برای اجرای روش اقدام نماید.
فواصل درمانی را متخصص پوست تشخیص می دهد
و با توجه کردن به سطح بهبودی پوست و عمق درمانی که انجام شده است
تعیین می کند تا چند مرتبه و با چه فاصله های زمانی مجددا این روش برای فرد اجرا گردد.

نتایج روش پلاسما ماتریکس پس از 3 ماه به بهترین نحو ممکن قابل مشاهده است و به طور معمول بازسازی کلاژن تا حدود شش ماه ادامه خواهد داشت. پس فرد نتیجه موثر را پس از چند ماه که کلاژن سازی به طور کامل انجام می شود مشاهده خواهد کرد.
نتیجه نهایی این درمان تا مدت زیادی ماندگاری دارد. علاوه بر این، شما باید یک شیوه زندگی مناسب داشته باشید و همچنین از استرس و آفتاب گرفتن بیش از حد خودداری کنید تا بتوانید مدت زمان بیشتری از اثرات مفید آن بهره مند شوید. با انجام این روش سن شما بسیار پایین تر آمده و اعتماد بنفس قابل توجهی پیدا خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.