ایلایت لیزر حذف موهای زاید

ایلایت لیزر حذف موهای زاید

چرا ایلایت لیزر؟ آیا شما از اصلاح، اپیلاسیون، و … خسته شده اید؟ اکنون، ممکن است “زیبایی” خود را بدون مراحل وقت گیر و خسته کننده، دردناک و اغلب کوتاه مدت بوسیله ایلایت لیزر پیدا کنید.
ایلایت
حذف موی لیزر یک راه سریع و آسان برای کاهش موی دائمی است، به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ زحمتی زیباتر به نظر بیاید.
خودتان را از موهای ناخواسته رها کنید
راز لیزر حذف مو از تکنولوژی اثبات شده بالینی است که هدف آن از بین بردن سلول های مسئول رشد مو بدون آسیب رساندن به پوست اطراف است. این یک روش ساده برای کاهش موهای دائمی است که سریع، آسان و FDA پاک شده است. بهترین درمان، جلسات درمان می تواند چند دقیقه طول بکشد.
حذف موی لیزر یک روشی است که در آن یک لیزر به طور دائمی موها را روی بدن استفاده می کند. برای دستیابی به نتایج دائمی، مهم است که تعهد به این روش انجام شود.
لیزر بهتر از مومی و اصلاح است زیرا مو بعد از هر جلسه دائما کاهش می یابد. ما همچنین جلوگیری از موهای زاینده شده، به جای ایجاد آنها. به طور متوسط، برای دستیابی به بهترین نتایج، افراد حداقل 6-10 درمان نیاز دارند. میانگین مدت یک جلسه می تواند بین 5 دقیقه تا یک ساعت باشد، بسته به اینکه کدام منطقه مورد درمان قرار می گیرد. این روش از بین بردن مو در موهای تیره بهترین است، زیرا لیزر با هدف قرار دادن ملانین کار می کند.
لیزر Elite بهترین لیزر حذف مو در بازار امروز است. این دو موثر ترین طول موج لیزر برای کاهش مو دائمی است. طول موج الکساندریت برای موهای زیبا روی بیماران عادی پوست بسیار مفید است و طول موج Nd: YAG برای بیماران تیره پوست من مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.