تکنولوژی SHR

تکنولوژی SHR

معرفی فناوری حذف مو (SHR) – یک روش انقلابی جدید برای حذف دائمی موها است که عملا درد و عوارض جانبی را از بین میبرد. در مقایسه با سایر روشهای لیزر و IPL برای درمانی سریع تر، ایمن تر و بدون درد مو را برای مشتریان فراهم می کند.
shr

حذف بدون درد موها

رایج ترین تکنولوژیهای حذف مو از مقدار زیادی گرما برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می کند. از سوی دیگر، SHR با چند شات ، به آرامی فولیکول های مو را گرم می کند که یک احساس سوزن گرم ایجاد می کند. بعضی از مشتریان آن را با یک ماساژ گرم مقایسه می کنند. تکنولوژی In-Motion ™ با حرکت دادن هندپیس روی پوست تحت درمان قرار میگیرد که به راحتی کلی احساس مشتریان ما در رابطه با حذف مو کمک می کند.

تمام انواع موها، تمام انواع پوست، در تمام طول سال

تکنولوژی لیزر منحصر به فرد و تکنیک های مورد استفاده در SHR IPL باعث می شود تمام انواع مو و پوست برای این درمان مناسب باشند. SHR IPL همچنین یک راه حل موثر برای کسانی است که نمی خواهند از خورشید خجالت بکشند، به این معنی است که درمان های کاهش مو را می توان در تمام طول سال انجام داد. با استفاده از حرارت کم، SHR IPL مقدار حرارت جذب شده توسط پوست را کاهش می دهد بنابراین درمان می تواند بر روی پوست برنزه انجام شود. تکنولوژی SHR IPL برای موهای سفید و نازک ایده آل است.

برای بهترین نتایج حذف مو

بسته به منطقه که نیاز به SHR دارد، توصیه می شود که مشتریان ما دارای 6-10 تست در فواصل چهار هفته ای باشند. درمان های کاهش دهنده مو در چهار فصل هفتگی اطمینان حاصل خواهد کرد که ما می توانیم مو را در زمان مناسب در طی چرخه طبیعی رشد دوباره هدف قرار دهیم. در پایان روند، فاصله زمانی بین درمان های کاهش دهنده مو می تواند به 6-8 هفته افزایش یابد به عنوان چرخه های رشد دوباره آهسته است.

سوالات متداول

آیا موهای من همیشه رشد می کنند؟ موهای فعال که با SHR درمان میشوند نباید رشد کنند. هنگامی که یک فولیکول مو آسیب دیده است، نمی تواند مو را رشد دهد.
آیا باید وقت خود را از کار برای درمان تنظیم کنم؟ درمان های لیزری SHR IPL هیچ نیازی به زمان بازیابی ندارند. شما می توانید درمان و بازگشت به کار و دیگر فعالیت های طبیعی را بلافاصله پس از درمان انجام دهید.
چرا چندین مرحله درمان نیاز دارم؟ رشد مو در 4 مرحله اتفاق می افتد: Earagen Anagen (رشد موی اولیه)، Anagen (رشد مو فعال)، Catagen (رگرسیون) و Telogen (استراحت، رشد نمی کند). حذف موی لیزر بر مرحله Anagen تاثیر می گذارد (مو به طور فعال رشد می کند). بنابراین، تقریبا بیست و پنج درصد مو با هر درمان برداشته می شود. بنابراین، درمان های متعددی لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.