دایود لیزر الکس

دایود لیزر الکس

دایود لیزر الکس برای طیف وسیعی از انواع مو با رنگهای مختلف،
با طول موج الکساندرایت

دایود لیزر در این لیزر از تکنولوژی الکس آلما گرندبریکینگ الکس ( Alma’s groundbreaking Alx )که ترکیبی از مزایای جذب طول موج الکساندریت با در بر گیری طیف مختلفی از درمان ها ، راحتی نگهداری و هزینه نگهداری کم لیزر دایود می باشد که باعث می شود یک راه حل برطرف کننده مو شود که نتایج بهتری برای پوست های تیره تر ارائه می دهد.
به عنوان بخشی از پلت فرم سوپرانو آیس ( ICE Soprano ) ، الکس اجازه می دهد تا صاحبان این وسیله به طیف وسیعی از مشتریان مشتریان، طیف وسیعی از انواع مو و رنگ را، به سرعت و بدون درد، در تمام طول سال به کار گیرند.
از زمان انتشار آن، الکس مورد استفاده قرار گرفته است و پزشکان برجسته و محققان در سراسر دنیا آن را آزمایش کرده اند.
یک مطالعه اخیر بالینی در مقایسه با لیزر دیود الکس 755 نانومتری با لیزر معمولی 755 نانومتری Alexandrid لیزر الکساندرات نشان داد که لیزر الکس همانند الکساندرایت موثر است و در حالت SHRTM حتی نسبت به لیزر سنتی Alexandrite، برای بیماران به میزان قابل توجهی کمتر دردناک است.
دایود لیزر حذف موهای زاید - فروش دستگاههای زیبایی و لاغری یانی طب لیزر
فن آوری الکس ویژگی های بسیار مفیدی همچون ، خنک کننده تماسی یکپارچه، که میتواند در حالت متحرک و در حالت ثابت بخوبی عمل کند و همچنین سازگاری با هر دو حالت HR و SHR، ساخت الکس روش موثر حذف مو برای هر دو اپراتور کننده و بیماران است.
کلینیک های پیشرفته مو در سراسر جهان تکنولوژی الکس را به عنوان یک پیشنهاد بالینی ضروری ارائه می دهند.
این پیشرفت انقلابی را در تکنولوژی حذف موی لیزر را از دست ندهید که کلینیک را تشخیص دهد و سودآوری و موفقیت آن را بهینه سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.