لیزر دایود چیست

لیزر دایود چیست

در لیزر دایود از فن آوری نیمه رسانا استفاده میشود که یک نور هم فاز را در محدوده نور مروی تا اینفرارد می باشد .این وسیله از یک بیم نوری باریک برای حدف قرار دادن رنگ دانه های پوست استفاده میکند. درمقایسه با روبی و الکساندراید ، طول موج 880 نانو متری این وسیله دارای بیشترین میزان جذب در ملانین میبااشد.این خصوصیت باعث شده که این تکنولوژی بسیار مناسب برای حذف موهای زائد و یمن و موثر برای همه انواع موها و پوستها و مناسب برای کلبدن میشود.

چگونه یک لیزر دیود کار می کند؟

لیزر دایودها از اصل فوتوترمولیز انتخابی (اختصار SPTL) استفاده می کند تا کروموفورهای خاصی را در پوست، معمولا ملانین یا خون مورد هدف قرار دهد. لیزرها به وسیله گرمای انتخابی آنها را گرم می کنند و در نتیجه بافت های اطراف را آسیب نمی بینند. برای مثال، هنگام مواجهه با موهای ناخواسته، ملانین در فولیکولهای مو هدف و آسیب دیده است که منجر به اختلال رشد و بازسازی مو می شود. لیزر دیود می تواند با تکنولوژی خنک کننده یا سایر روش های کاهش درد که باعث بهبود کارایی و راحتی بیمار می شود، تکمیل شود

تابش بوسیله نور به عنوان یک راه حل

تکنولوژی تابش نور مرئی توسط دیود در مطالعات بالینی و مقالات بررسی شده توسط مراکز معتبر تایید شده است. مشتریان ما از ویژگی های LightSheer DESIRE بهره مند می شوند و از رضایت بالایی برخوردارند. LightSheer از تکنولوژی دیود با قدرت بالا استفاده می کند که می تواند ولتاژ بالا را تامین کند. این ترکیب با انتخاب پالس دلخواه کاربر، خنک کننده تماسی موثر و تراکم بال برای عملکرد بالا ترکیب شده است. LightSheer همچنین یک قطعه 22 × 35 میلیمتری را ارائه می دهد که عمق نفوذ و درمان را به میزان قابل توجهی سریعتر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.