انواع لیزر حذف موهای زائد

انواع لیزر حذف موهای زائد


زمانی که حرف از از بین بردن موها می آید. چیزی که بیشتر ما شنیده ایم این است که فقط یک نوع لیزر وجود ندارد – پنج وجود دارد. و برخی از آنها به نوعی نام علمی می رسند که می تواند توجه ما را به خود جلب کند. بنابراین، به صورتی ساده، در اینجا چیزی است که آنها هستند، چه کاری انجام می دهند، و چگونگی انتخاب مناسب برای شما.

IPL: بهترین برای پوست های روشن و موهای نازک

از لحاظ فنی، IPL (یا درمان نوردهی شدید) یک لیزر نیست. اما این یکی از رایج ترین انواع برداشتن موهای مبتنی بر نور است، به طوری که به نظر می رسد آن را به سختی نمی توان ذکر کرد. در حالی که لیزرها تنها یک پرتو نور را ارسال می کنند، IPL یک طیف کامل را ارسال می کند. همانطور که کمتر از یک لیزر قدرتمند است، می تواند کمتر موثر باشد، به همین دلیل است که برای موهای نازک مناسب است. همچنین اگر بخواهید از نظر بودجه مقایسه کنید، اغلب کمی ارزان تر است

Nd: YAG: بهترین روش برای پوست تیره

Nd: YAG یک لیزر مو برای رنگ های تیره تر است. (ببینید، این چیزی است که ما در مورد نام علمی به آن اشاره کردیم.) این طول موج های مادون قرمز طولانی تر است که ملانین را در پوست شما نادیده می گیرد و به جای آن فولیکول های مو را مستقیما روی می دهد.

دیود: برای اکثر پوستها مناسب است

دیود جدید بر روی بلوک، دیود کار می کند در طیف وسیعی از طول موج. تکنسین شما آن را به طول موج کامل برای مو و پوست خود تنظیم کنید. گفتم که بهتر است اگر تن پوست رنگ پریده باشید.

روبی: بهترین برای پوست معمولی

سرانجام یک کلمه همه ما می دانیم روبی اولین لیزر برای حذف مو بود. این میزان جذب ملانین را بالا می برد، بنابراین در موهای منصفانه و نازک نیز کار می کند. هر چه مایل باشید، بهتر است، زیرا ممکن است تغییر رنگ در پوست تیره تر ایجاد شود. شما معمولا یک تست پچ را 24 ساعت قبل از قرار ملاقات خود دریافت می کنید، بنابراین قبل از اینکه پیش بروید و دور شوید، لیزر مناسب را انتخاب کرده اید. L8R، موهای بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.