HIFU (هایفو) درمقابل Ultherapy – کدام بهتر کار می کند؟


HIFU یا Ultherapy – کدام بهتر کار می کند؟

از تکنولوژی سونوگرافی برای بلند کردن و سفت کردن پوست روی صورت استفاده میشود. این روش یکی از موثر ترین درمان های غیر تهاجمی است که به شما یک شکل V شکل داده می شود. این تکنولوژی به نام اولتراسوند متمرکز شده با شدت شدید، معمولا به عنوان HIFU شناخته می شود.این روش یک پیشرفت تکنولوژیکی است که مردم را به یک گزینه غیر تهاجمی برای جراحی چهره می دهد.

HIFU در مراحل اولیه برنامه های پزشکی است که در سراسر جهان برای درمان انواع اختلالات استفاده می شود. برای مثال، در اکتبر سال 2004، تکنولوژی HIFU برای اولین بار برای درمان فیبروئید علامتدار رحم توسط FDA تایید شد. در سال 2015، FDA دو دستگاه HIFU برای تخلیه بافت پروستات را تأیید کرد. اگرچه HIFU در بسیاری از برنامه های درمانی پزشکی مانند درمان سرطان، حذف کیست ها و تومورها و طیف وسیعی از بیماری های دیگر مورد استفاده قرار گرفته است، احتمالا بسیاری از افراد به عنوان درمان برای تقویت و تسکین پوست برای اهداف آرایشی استفاده می کنند.
بسیاری از مردم پرسیدند – تفاوت بین HIFU و Ultherapy چیست؟ چرا HIFU یک مقدار از قیمت Ultherapy است؟ آیا کار می کند و همچنین Ultherapy؟
در اینجا ما برخی از حقایق مربوط به HIFU و Ultherapy را به شما ارائه می دهیم تا زمانی که بین درمان Ultherapy و HIFU انتخاب می کنید تصمیم بگیرید که آگاهانه تر تصمیم بگیرید.

تفاوت بین HIFU و اورولوژی چیست؟

HIFU معمولا به تکنولوژی پزشکی مراجعه می کند که از یک لنز صوتی برای متمرکز کردن چندین امواج اولتراسوند روی مناطق مورد نظر استفاده می کند. پرتوها از طریق بافت عبور می کنند و انرژی منتقل می شود تا اثرات مفید و حرارتی و مکانیکی بر لایه های عمیق پوست داشته باشد. HIFU معمولا با تصویربرداری در زمان واقعی از طریق سونوگرافی انجام می شود به طوری که پزشک قادر به شناسایی مناطقی است که نیاز به درمان دارند.
Ultherapy نام تجاری یک دستگاه HIFU است که در سراسر جهان برای مقابله با اثرات جاذبه روی پوست استفاده می شود – غیر جراحی. Ultherapy تنها دستگاه HIFU تایید شده توسط FDA است که به گردن، چانه و ساییدگی و افزایش چین و چروک روی سینه کمک می کند. Ulterapy به موارد زیر capabilites می گوید:

عمق بافت : در 3 لایه – 1.5mm، 3.0mm و 4.5mm را پردازش می کند.
دما: به طور مداوم بافت را به دمای 60-70 درجه سانتیگراد، مطلوب برای تحریک نئوکولاژنز می گوید.
دقت: نقاط انعقاد دقیقا مشتق شده و به طور مرتب تسریع می شود و پوست سالم را حفظ می کند.

پس از جمع آوری بازخورد از بیماران و خواندن مطالعات (یا عدم آن) سایر دستگاه های HIFU، ما این مشاهدات را انجام دادیم:
DEPTH نمیتواند به طور مداوم در 3 لایه گرم شود – یعنی 1.5 میلیمتر، 3.0 میلیمتر و 4.5 میلیمتر. بیش از حد کم عمق می تواند باعث سوختگی و بیش از حد عمیق می تواند به استخوان برسد و می تواند بسیار دردناک باشد و هیچ نورولوژیکی رخ نمی دهد.
دما می تواند با مطالعات اثبات شود که می تواند بافت را به طور مداوم به دمای 60-70 درجه سانتیگراد گرم کند، گرچه تولید کنندگان ادعا می کنند که ماشین های آنها می توانند.
دقیق هیچ شواهدی برای حمایت از ادعا که می تواند به طور دقیق هدف قرار دادن و موثر قرار دادن بافت زیر پوست است.
تصویربرداری بدون تصویربرداری در زمان واقعی ارائه شده است. کاهش ایمنی و نتایج به طور بالقوه متناقض، منجر به کاهش کارایی.
نتایج غیرقابل اعتماد هیچ نسخه پشتیبان از نتایج مورد نظر وجود ندارد.

یکی دیگر از عوامل مهم تمایز این است که Ultherapy توسط بیش از 110 مطالعات و مقالات پژوهشی (60 مقاله تجدید تجار و 50 مطالعات بالینی) پشتیبانی می کند. تا به امروز، بیش از 800،000 درمان با Ultherapy در سراسر جهان انجام شده است.
گرچه هزینه درمان با Ultherapy می تواند دو یا سه برابر هزینه بیش از دستگاه HIFU باشد، شما تضمین می کنید که درمان با استفاده از پارامترهای کنترل شده انجام می شود و فقط بهترین نتایج موثر را به شما تحمیل می کند.
دفعه بعد که شما میخواهید یک درمان پوست را با استفاده از دستگاه HIFU در نظر بگیرید، مطمئن شوید که یک کلینیک را انتخاب کنید که از Ultherapy استفاده می کند. درخواست برای دیدن گواهی اعتبار که فروشنده برای هر کلینیک فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.