جوانسازی با پلاسما

جوانسازی با پلاسما

یکی از تکنولوژی های جدید در زمینه ی جوانسازی در ایران مورد استفاده قرار می گیرد تکنولوژی پلاسما است. در این روش از ذره های پر قدرت انرژی برای جوانسازی استفاده می شود.در زیر به طور خلاصه این روش را بررسی می کنیم.

جوانسازی با پلاسما چیست ؟

اول اینکه پلاسما،  لیزر،ipl یا رادیو فرکانسی نیست.پلاسما با کمک ذرات با دمای بسیار بالا ولی گرمای کم جوان سازی پوست را انجام می دهد.به دلیل دمای بسیار بالای پلاسما پوست بازسازی کلاژن و الاستین را به مقدار زیاد تجربه می کند.

چه مشکلات پوستی با جوانسازی با پلاسما قابل درمان هستند ؟

تعداد زیادی از مشکلات پوستی با جوان سازی با پلاسما قابل درمان هستند مانند :
• چروک ها
• کشسانی پوست
• جای اکنه
• حفره های بزرگ
• لکه هی پوستی
از پلاسما می توان در نقاط مختلف بدن از جمله صورت ، گردن ، سینه و دستها استفاده کرد .

جوانسازی با پلاسما چگونه انجام می شود ؟

جوان سازی با پلاسما سریع و امن است . چهار شکل مختلف روش درمان با پلاسما وجود دارد که بر اساس نیازهای بیمار انتخاب می شوند . یک جلسه جوان سازی کامل صورت حدود نیم ساعت زمان می برد.با وجود اینکه جوان سازی با پلاسما بدون درد می باشد اما یک بی حسس کننده ی موضعی نیز قبل از درمان استفاده می گرد . دکتر هنوپیس دستگاه پلاسما را بر روی موضع مورد نظر حرکت می دهد ، هندپیس هرگز سطح پوست را لمس نمی کند . انرژی پلاسما به طور یکسان به سطح پوست پاشیده می شود و بازسازی کلاژن تقریبا بلافاصله شروع می گردد . تنها کمی حساس گرما بر روی پوست حس می شود .

عوارض جوانسازی با پلاسما چیست ؟

عوارض متداول جوان سازی با پلاسما شامل قرزمی ، خارش و پوسته شدن سطح پوست می باشد . همینطور ممکن است بر روی صورت بیمار جای زخم قهوه ای رنگ تشکیل شود که عادی می باشد . تمام این عوارض در طی چند روز بر طرف می گردند .

نتایج جوانسازی با پلاسما :

جوان سازی با پلاسما نتایج فوق العادی ای دارد . این نتایج حتی به مرور زمان بهتر هم می شوند . بلافاصله بعد از درمان جوان سازی با پلاسما سطح پوست سفت تر و تیره تر به نظر می رسد . بعد از آن به مرور زمان لکه ها کمتر شده و جای زخم و چین و چروک ها محو تر می شوند .

هزینه ی جوانسازی با پلاسما :

هزینهی جوانسازی با پلاسما بر حسب ابعاد محل مورد درمان تفاوت دارد در این مورد باید با پزشک مورد نظر مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.