سفت کردن پوست و شاداب سازی پوست صورت با لیزر

سفت کردن و شاداب سازی پوست صورت با لیزر

یکی از روشهای جوانسازی ظاهر که نتایج چشمگیری هم به همراه دارد ، لیفت و سفت کردن پوست است. در این روش چین و چروکها و پوست شل و افتاده هموار و ظاهر جوانتر می شود.

سفت کردن پوست با لیزر چیست ؟

روشی با تهاجم کم و غیر جراحی است که با کمک امواج نوری(لیزر) کلاژنهای لایه های زیرین پوست را حرارت داده و باعث انقباض و سفت شدن پوست میگردد.نتایج این درمان در صورت بلافاصله بعد از درمان قابل مشاده است و سفتی پوست بلافاصله اتفاق میافتد که باعث شده این عمل یکی از پر طرفدارترین عملهای زیبایی باشد.

سطح پوست تاچندماه بعد سفت تر هم خواهد شد اما نتایج مطلوب نیاز به دو یا سه جلسه درمان خواهد داشت.سفت سازی صورت با لیزر در مورد رفع چین،چروک،افتادگی پوست مورد تایید fda قرار گرفته است.گرچه ممکن است نتایج سفت کردن پوست با لیزر به اندازه ی عملهای لیفتینگ نباشد ولی مراجع میتواند بلافاصله نتایج رضایت بخشی را مشاهده کند. از مزایای دیگر سفت کردن پوست با لیزر میتوان از امنیت و بدون خطر بودن آن و قابل اجرا بودن آن بر روی تمام سطح بدن نام برد.

روش سفت کردن پوست با لیزر چگونه است ؟

قبل از انجام درمان مراجعه کننده باید هر گونه آرایش ، چربی یا مواد دیگر که ممکن است روی پوست باشد را تمیز کند. سپس با کمک ماده بی حس کننده پوست محل انجام درمان بی حس شده و چشم بیمار بوسیله ی محافظ پوشانده میشود . به دلیل خاصیت غیرتهاجمی عمل سفت کردن پوست با لیزر به بی هوشی با داروی بی حسی قویتری نیاز نیست. ممکن است افرادی که نسبت به درد بسیار حساس هستند نیاز به استفاده از قرصهای کاهش درد قبل از انجام درمان داشته باشند . بیشتر مراجعه کنندگان برای دستیابی به نتایج دلخواه به حداقل سه جلسه درمان نیاز دارند . مدت زمان هر جلسه بین 30 دقیقه الی یک ساعت می باشد .

بعد از درمان فرد مراجعه کننده میتواند بلافاصله فعالیت روزمره خود را از سر بگیرد . عوارض جانبی بسیار محدود هستند و شامل احساس گرما زیر پوست ، قرمزی یا تورم مختصر میباشد . معمولا عوارض درمان با لیزر پس از چند ساعت بر طرف میشود .

درمان سفت کردن پوست با لیزر دردناک است ؟

این درمان نیاید،درناک باشد.قبل از درمان پزشک مقداری،داروی بیحس کننده،را برروی پوست محل درمان میمالند،تاهرگونه احتمال احساس دردرااز بین ببرد.

بیشتر مراجعه کنندگان تنها احساس کمی ناراحتی میکنند که سرمای هندپیس آن را تخفیف میدهد . بیشتر عوارض ناشی از لیزر باید تا 48 ساعت بعد از درمان به کلی از بین می رود .

چه کسانی مناسب سفت کردن پوست با لیزر هستند ؟

بیشتر مردم بعد از دیدن افتادگی پوست اطراف صورت و چانه ،  متوجه سن اشخاص میشوند .
عمل سفت کردن با لیزر مناسب تمام افراد، زن و مرد و با هر تیپ پوستی و رنگ پوست میباشد.
این عمل مانند جراحی دردناک  نیست و هزینه و زمان بهبود کمتری دارد .

مردان و زنان بین 30 تا 60 سال سن بهترین گزینه برای درمان سفت کردن پوست با لیزر میباشند .

تفاوت سفت کردن پوست با لیزر و ترمیج

Laser Skin Tightening vs. Thermage

ترمیج وسفت کردن،پوست بالیزر هردو درمانهای شایع،غیرجراحی وبا تهاجم کم هستند،که جهت جوانسازی و شاداب کردن،چهره  ظاهر پوست استفاده میشوند.
هیچکدام از آنها نیاز به برش ندارند،پس مریض هیچ سیاه شدگی،خونریزی،یا دوران بهبود طولانی رو تجربه نمیکند.
درهردو روش کلاژن زیرپوست راحرارت میدهند،و باعث منقبض شدن،کلاژن میگردند.عمل سفت کردن پوست بالیزر به کمک،اشعه های نور قرمز انجام میشود.
ولی ترمیج به وسیله ی امواج رادیوفرکانسی،ممکن است.یک جلسه درمان با ترمیج برای مریض کافی باشدولی درمان بالیزر چندین جلسه زمان میبرد.اما زمان جلسات درمان بالیزر کوتاهتر است.

در هر دو روش نتایج خوبی گزارش شده است .

آیا سفت کردن پوست با لیزر خطرناک است ؟

سفت کردن پوست بالیزر تقریبا هیچ خطری ندارد،ولی مشورت با یک پزشک متخصص زیبایی،که نیازهای شمارا شناسایی کند.اهمیت زیادی دارد.

سفت کردن پوست بالیزر برای مرد و زن و با هر تیپ و رنگ پوستی قابل اجرا است.
عوارض جانبی محدودی داردکه شامل دردناک بودن موقتی پوست درمان شده،سیاه شدگی و تغییر رنگ است که در مدت کوتاهی بعد از درمان رفع میشوند.
کسانیکه پوستشان،براحتی زخم میشود.باافراد مبتلا به سرطان پوست،یاافراد تحت درمان بیماری آکنه بایدبا،دکتر متخصص قبل از درمان مشورت کنند.

هزینه ی درمان سفت کردن پوست با لیزر

با کمک لیزر میتوان پوست صورت،شکم و سایر اندام را سفت کردو ظاهری جوانتر و شادابتر به آن داد.
هزینه ی این درمان بسته به سطح و وسعت پوست تحت درمان دارد و برای هر بیماری متفاوت است.
البته سفت کردن پوست بالیزر به طرز قابل ملاحظه های کم هزینه تر از جراحیهای زیبایی لیفت پوست میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.