بازسازی پوست با لیزر (جوانسازی)

بازسازی پوست با لیزر

 بازسازی پوست با لیزر یکی از عمل های متداول زیبایی است،که میتواند،پوست را جوانسازی کند.و اثرات آفتاب،سن و سال و بعضی از عوارض پوستی را برطرف کند.درمان جوانسازی بالیزر بدون درد،موثر،وبی خطر است.از طرف دیگر بازسازی پوست با لیزر نسبت به روشهای دیگر جوانسازی کم هزینه تر است.لیزر در طی درمان لایه ی بیرونی و آسیب دیده،را حذف و باعث فعال شدن،تولید کلاژنهای جدید و جوانسازی و شادابتر شدن پوست میگردد.

بازسازی پوست با لیزر روشی برای بهبود ظاهر پوست و رفع عوارض سطح پوست است.لیزر در فرایند جوانسازی پیوند بین ملکولهای سطح پوست رااز بین برده که در نتیجه پوستی شادابتر و یکدست تر بدست میاید.به این روش به علت نتایج ضد پیری آن جوانسازی پوست نیز گفته میشود.همچنین گاهی لایه برداری پوست نیز نامیده میشود.

چه کسانی کاندید درمان با بازسازی پوست با لیزر هستند ؟

بازسازی پوست با لیزر برروی بعضی از مراجعه کننده،نتایجی بسیار عالی نشان میدهد.و به خوبی چین و چروکها،جای زخم و لکه های پوست را از بین میبرد.هر چند بعضی از انواع تیپهای پوستی و یا افرادی با شرایط پزشکی خاص ممکن است.عوارض ناخواسته ای را تجربه کنند.در حقیقت ممکن است لیزر وضعیت پوست این بیماران را بدتر کند.مشورت با پزشک متخصص قبل از مراجعه به مراکز زیبایی جهت بازسازی پوست با لیزر یا همان جوانسازی با لیزر اهمیت زیادی دارد.

کدام نوع پوست مناسب بازسازی پوست با لیزر هستند ؟

بازسازی پوست با لیزر روش موثری برای حذف خطوط،چین و چروک،لکه های نامنظم و چای زخمهای سطحی مانند آکنه میباشد.مناسبترین افراد برای این درمان افرادی هستند،که پوستی منعطف و غیرچرب دارند.و جای زخمهای کوچک روی پوست انها باقی نمیماند.بهتر است،که فرد مورد درمان با لیزر بازسازی پوست تحت درمان مداوم با هیچ دارویی نباشد.کسانی که دارای پوست روشنتری هستند دچار عوارض جانبی کمتری میشوند.

بازسازی پوست با لیزر برای چه کسانی مناسب نیست ؟

کسانیکه عوارض پوستی خیلی کمی دارند  معمولا بهتر است.از بازسازی پوست با لیزر استفاده نکنند.
بازسازی پوست بالیزر،از نظر بسیاری از متخصصان،زیبایی عمل جراحی محسوب میگردد.
عوارض این درمان حداقل برای یک هفته باقی میماند.برای عوارض کم پوستی درمانهای غیر تهاجمی تر و سبکتر مناسبتر هستند.
کسانی که پوستهای تیره دارند نیز گزینه ی مناسبی برای این روش درمانی نیستند.انرژی لیزر جذب رنگدانه های پوست میشود و جذب اضافی انرژی لیزر در پوست این گونه افراد میتواند باعث عوارض ناخواسته ای همچون تاول و چند رنگی گردد.یک درمانگر با تجربه میتواند با روشهایی از بروز این عوارض پیشگیری کند ما مریض باید قبل از درمان با متخصص پوست مشورت کند.

هنگام درمان آکنه باید در نظر داشت.که حضور فعال عامل آکنه و زخم شدم،پوست ممکن است،باعث انتشار آن شود.
بیماران دچار ضعف سیستم ایمنی بدن نیز باید از انجام این عمل خودداری کنند .

جایگزین های روش بازسازی پوست با لیزر

روش های سفت کننده ی پوست مانند ترمیج میتوانند،اثر جوان سازی داشته باشند.
برای در مان اکنه،افتاب سوختگی و دیگر آسیب های بافت پوست؛میکرودرم ابریژن و روشهای شیمیایی لایه بردار میتواند،جایگزین مناسبی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.