روشهای غیر تهاجمی درمان پوست و بدن

روشهای غیر تهاجمی درمان پوست و بدن

افراد زیادی هستند،که علاقه ای به جراحیهای زیبایی ندارند.جراحی گران قیمت،پر خطر و درناک هستند،زمان بهبود هم نسبتا طولانی است.در زیر لیستی از درمانهای زیبایی جایگزین عملهای جراحی رابا توضیح لیست کرده ایم.

درمان آکنه

افراد مبتلا به اکنه میتوانند،چندین روش درمانی راانتخاب کنند.خیلی از افراد میتوانند،با درمانها و محصولات بدون نیاز به تجویز پزشک،با اکنه ی خود کنار بیایند.برای افرادی که آکنه ی شدید دارند،ممکن است،درمانهای دارویی یا درمان با نور آبی نیاز باشد.

لیفت صورت

Thermage  یا لیفت غیر تهاجمی صورت با امواج فراصوت rf لایه های زیرین پوست را به کمک حرارت محکم و جمع میکند.درمان بااین روش به شکل قابل ملاحظه ای چروکها را صاف کرده و پوست را محکم میکند.این روش جدید درناک نیست و غیر تهاجمی است و زمان کمی برای بهبود نیاز دارد.مقداری از نتایج بلافاصله قابل مشاهده است و در نواحی مانند شکم و باسن نتایج بعد از چند ماه دیده شده و تا یک سال باقی میماند .

درمانهای با تزریق چربی

از این روش بیشتر جهت بهبود وضعیت صورت و گونه ها با کمک تزریق چربی خود بیمار یا منابع دیگر استفاده میشود.این روش دو مرحله جهت برداشت و تزریق چربی نیاز دارد.

حذف تاتو با لیزر

بالیزر میتوان کاملا تاتو رابدون برجاگذاشتن جای زخم برداشت.امواج لیزر جوهر تاتو رابه ذرات ریزمیشکند،که به تدریج جذب پوست میگردد.

کاهش چربی با مزوتراپی

Lipodissolve یاهمان مزوتراپی روشی که با آن چربیها بصورت مایع درآمده وتوسط ساخت و ساز خود بدن دفع میگردند.
برعکس لیپوساکشن که چربی با مکش از بدن خارج میگردد،در مزوتراپی چربی توسط خود بدن دفع میگردد.در روش مزوتراپی با تزریق ویتامین،آنزیمها و مواد طبیعی دیگر در داخل چربی ناخواسته آنها را حذف میکند.
این روش بیشتر تغییر فرم است و کاهش وزن چندانی نمیدهد.

ماساژ چربی  Lipomassage

در روش لیپوماساژ Lipomassage  دستگاه با ماساژ دادن چربیها موضعی به زیباسازی و خوش فرم کردن،بدن کمک میکند.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی و غیرشیمیایی است،که لایه ی بیرونی پوست را حذف میکند.
روش میکرودرم ابریژن باعث تولید لایه ی جدیدی از پوست و تولید کلاژنهای جدید در پوست میگردد،که هردوی آنها وضعیت پوست را بهتر میکند.

حذف خطوط کشش

خطوط کشش یا استریا یکی از عوارض شایع افزایش سن و حاملگی است.روشهای معمول حذف،خطوط کشش شامل:کرمها و لوسیون هاست.
درمان بالیزر یکی از درمانهای شایع خطوط کشش است.درمان خطوط کشش بالیزر پوستی شادابتر سالمتر و جوانتر ایجاد میکند.

حذف مویرگها

روشهای متنوعی برای حذف مویرگها در حال حاظر در دسترس هستند.روشهای طبیعی،لیزر و روشهای جراحی حذف موهای زاید میتوانند،رگهای نازک زیرپوستی و واریس ها را در صورت و پاها از بین ببرد.

تجمع موضعی بافت چربی

با کمک دستگاه های ماساژ با آر اف فرکشنال میتوان،از شر چربی های موضعی خلاص شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.