الکس ان دی یاگ ( سوپرانو )

این دستگاه با پمپ اصلی ، پاور اصلی و کنتاکتور اصلی عرضه می گردد

الکس دایود ان دی یاگ ( سوپرانو )

Soprano Alex diode ND Yag

الکس دایود ان دی یاگ

الکس دایود ان دی یاگ( سوپرانو) نسل جدید سیستم حذف موهای زائد لیزر  است.سوپرانو آیس توسط کلینیک های پیشرفته حذف موهای زائد و پزشکان پیشتاز در سراسر دنیا استفاده می شود.
با آمیختن چندین تکنولوژی و طول موج لیزر سوپرانو آیس به شما امکان عمل بدون درد با تعدادی زیادی بیمار با موهای گوناگون را می دهد.
سوپرانو آیس دارای تکنولوژی منحصر به فرد الکس نیز می باشد.که جذب بالای مفید طول موج الکساندرایت 755 نانومتر را با پوشش درمانی،راحتی و ماندگاری و ابقای اشعه لیزر دایودی ترکیب می کند.
تکنولوژی پیشرفته آیس پوست را هنگام عملیات برای زمان طولانی تری خنک نگه می دارد و ریسک سوختن را پایین می آورد این دستگاه نتیجه یک راه حل پیشرفته حذف مو زائد است
که نتیجه بهتری برای هر نوع پوست اعم از تیره می دهد. دستگاه لیزر پلاتینیوم ترکیبی است از 3 طول موج لیزر که یک راه نوآورانه محسوب می شود
اعم از دایود 810 نانومتر ، الکس 755 نانومتر ، ان دیاگ 1064 نانومتر

بنابراین طول موج 755 نانومتر هدف قرار دادن فولیکول مو و همچنین موهای سطحی در مناطق مناسب است.مانند:ابروها و بالای لب طول موج کلاسیک در ریزش موهای لیزر با طول موج 810 نانومتر نفوذ عمیق فولیکول مو با قدرت بالا ارائه می دهد. این طول موج دارای سطح جذب ملانین است برای درمان پاها ،گونه ها و ریش ها ایده آل است.

اندیاگ 1064نانومتر باجذب کمتر ملانین وعمیقترین نفوذ فولیکول مو دارد.لیزر اندیاگ بطور موثر دربسیاری از افراد ازجمله افرادیکه پوست برنزه دارند،مورد استفاده قرار میگیرد.
بخش اعظمی از بدن را میتوان با این دستگاه درمان کرد.

 

مزایا

  1. خنک نگه داشتن پوست برای مدت طولانی
  2. بکار گیری جنبه های ایمنی گوناگون بر روی دستگاه برای حفاظت از بیمار و پزشک
  3. قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها

 جوانسازی . جوانسازی . جوانسازی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.