دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد الکترا و جوانسازی پوست 09137106334

 

سوالات متداول دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد

1. دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد از فناوری استفاده می کند که در آن یک پرتو نور به موهای ناخواسته در قسمت های مختلف بدن اعمال می شود.

این نور یک طول موج خاص است که ملانین – رنگدانه مو که به آن رنگ می دهد – در فولیکول مو هدف قرار می دهد.

هنگامی که نور وارد فولیکول می شود، به انرژی گرمایی تبدیل می شود که فولیکول را غیرفعال می کند و از رشد مجدد مو جلوگیری می کند.

رشد مو سه مرحله دارد. آنها عبارتند از:

آناژن – رشد فعال. کاتاژن – مرحله کوتاهی که در آن رشد متوقف می شود و استراحت شروع می شود و تلوژن – مرحله استراحت که در آن رشد بیشتری رخ نمی دهد.

برای اینکه لیزر درمانی موثر باشد، مو باید در مرحله رشد فعال باشد – آناژن. از آنجایی که موها در هر زمان در مراحل مختلف رشد هستند، برای هدف قرار دادن همه آنها در مرحله آناژن، چندین لیزر درمانی لازم است.

2. آیا دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد بی خطر است؟

دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد الکترا و جوانسازی پوست 09137106334

کاملا. زمانی که دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد توسط یک تکنسین معتبر و با تجربه انجام شود، دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد هم ایمن و هم موثر است.

با این حال، این یک روش بالینی است. به این ترتیب، احتمال خطرات مرتبط وجود دارد. خوشبختانه، آنها حداقل هستند و به ندرت خطرناک هستند، به ویژه زمانی که اقدامات احتیاطی لازم انجام شود.

ما به عنوان یک کلینیک حرفه ایدستگاه پلاتینیوم  لیزر موهای زائد، هیچ عملی را بدون ارزیابی اولیه انجام نمی دهیم:

سابقه پزشکی کامل شما، وضعیت فعلی سلامتی شما و هرگونه احتمالی که ممکن است برای عوارض داشته باشید.

3. تکنسین ها چه نوع آموزشی را می گذرانند؟

تکنسین های ما در لیزر الکترا متخصص زیبایی پزشکی هستند. علاوه بر این، آنها آموزش و گواهینامه مخصوص تجهیزات دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد ما را دریافت کرده اند.

در حالی که BC هیچ مقرراتی در مورد تکنسین هایی که در کلینیک های دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد کار می کنند وجود ندارد، ما از تکنسین های خود می خواهیم که کاملاً آموزش دیده و دارای گواهینامه باشند.

همه تکنسین های ما حداقل دو سال آموزش دارند.

4. دستگاه پلاتینیوم از کدام تجهیزات لیزری استفاده می کند؟

در دستگاه پلاتینیوم، ما از سیستم لیزر موهای زائد دو پلتفرم Cynosure Elite™ استفاده می کنیم.

این یک ترکیب دوگانه پرقدرت از لیزر الکساندرایت و لیزر Nd:YAG است که با سیستم خنک‌کننده درمان لیزری Cynosure SmartCool® همراهی می‌شود.

SmartCool® جریان مداومی از هوای خنک را قبل، در حین و بعد از هر گونه درمان دستگاه پلاتینیوم حذف موهای زائد با لیزر Cynosure فراهم می کند.

این ترکیب با کارایی بی نظیر موهای زائد را از بین می برد و در عین حال راحتی مشتری را فراهم می کند.

دو دستگاه لیزر Cynosure Elite™ ما دارای فناوری پیشرفته هستند و ما را قادر می سازند خدمات برجسته و کارآمدی را به مشتریان رو به رشد خود ارائه دهیم.

تجهیزات ما توسط تکنسین های خدمات حرفه ای که توسط سازنده تایید شده اند نگهداری و تعمیر می شوند.

5. آیا من کاندیدای خوبی برای دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد هستم؟

دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد الکترا و جوانسازی پوست 09137106334

ویژگی های فیزیکی خاصی وجود دارد که باعث می شود برخی افراد کاندیدای بهتری برای دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد نسبت به دیگران باشند.

به طور خاص، ما به رنگ پوست و رنگ موهای شما نگاه می کنیم. موهای بلوند و خاکستری به دلیل عدم وجود رنگدانه در فولیکول مو به لیزر موهای زائد پاسخ خوبی نمی دهند.

با این حال، به دلیل پیشرفت در فناوری لیزر موهای زائد، اکنون افراد بیشتری می توانند با موفقیت درمان شوند.

در طول مشاوره رایگان خود (به زیر مراجعه کنید)، شما و تکنسینتان تعیین خواهید کرد که آیا کاندید مناسبی برای دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد هستید یا خیر.

اگر اینطور نیست، هر دوی شما می‌توانید در مورد سایر جایگزین‌های حذف مو صحبت کنید.

6. آیا من ملزم به انجام مشاوره و انجام پچ تست هستم؟

بله، قبل از برنامه ریزی برای انجام هر گونه درمان دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد، یک قرار ملاقات مشاوره رایگان* با یکی از تکنسین های دستگاه پلاتینیوم لیزر معتبر خود رزرو می کنیم .

این برای محافظت از خودتان است و ما نمی توانیم استثنا قائل شویم. در این زمان، شما نیز باید تجربیات قبلی خود را در مورد لیزر موهای زائد با ما در میان بگذارید.

در طول مشاوره شما، ما یک تست پچ برای تعیین تنظیمات شخصی شما، رد هرگونه واکنش نامطلوب و فرصتی برای تجربه این فرآیند به شما انجام خواهیم داد.

ما همچنین به هر گونه نگرانی که ممکن است در این زمان داشته باشید رسیدگی خواهیم کرد.

شما مسئول هستید که تکنسین دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد خود را از هرگونه دارو یا محصولات بهداشتی طبیعی که مصرف می‌کنید و هر گونه بیماری زمینه‌ای که دارید مطلع کنید.

اینها جزئیات مهمی هستند که باید هنگام سفارشی کردن درمان های دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد در نظر بگیریم.

ما شما را تشویق می کنیم که تمام سوالات خود را در طول مشاوره بپرسید تا بتوانیم قبل از شروع درمان به نگرانی های شما رسیدگی کنیم.

برای ما مهم است که: قبل از شروع درمان های دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد به خوبی آگاه باشید و. با کلینیک ما و تکنسین خود احساس راحتی می کنید.

* برای رزرو وقت مشاوره شما به شماره کارت اعتباری یا سپرده نقدی/اعتباری 50 دلاری نیاز داریم.

پس از قرار ملاقات شما، ما یا پول شما را به طور کامل بازپرداخت می کنیم، یا آن را برای درمان های بعدی که ممکن است رزرو کنید، اعمال می کنیم.

برای دریافت بازپرداخت باید حداقل 24 ساعت قبل از زمان رزرو شده، مشاوره خود را لغو کنید.

با این حال، اگر کمتر از 24 ساعت قبل از زمان برنامه ریزی شده خود را لغو نکنید، ما سپرده شما را حفظ می کنیم.

7. کدام نواحی از بدن را می توانید درمان کنید؟

ما مناطق زیر را درمان می کنیم:

  • صورت شامل: گوش ها، بینی، لب بالایی، چانه، گونه ها، سوزش پهلو و گردن. ما فرم دادن به ابرو را توصیه نمی‌کنیم، با این حال، می‌توانیم ناحیه بین ابروها یا همان ابرو را درمان کنیم.
  • بازوها شامل: زیربغل، ساعد، بالای بازو و شانه ها
  • پاها شامل: ساق کامل، ران ها و ساق پا
  • پاها شامل: قسمت بالایی پا و انگشتان پا
  • نیم تنه شامل: پشت کامل، قسمت بالایی پشت، سینه و شکم
  • ناحیه تناسلی شامل: خط بیکینی، برزیلی کامل، بروزیلیان
  • باسن

قیمت دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد بسته به اندازه ناحیه تحت درمان و مقدار موهایی که باید برداشته شود متفاوت است. ما در طول مشاوره به شما پیشنهاد قیمت می دهیم.

8. آیا دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد دائمی است؟

در حالی که Health Canada فناوری لیزر را به عنوان روشی برای کاهش دائمی موهای زائد تأیید می کند  ، هنوز شواهد کافی وجود ندارد که نشان دهد می تواند به طور دائم موها را از بین ببرد.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) بیان می‌کند که کاهش دائمی مو عبارت است از “کاهش طولانی مدت و پایدار تعداد موهایی که پس از یک رژیم درمانی که ممکن است شامل چندین جلسه باشد.” این یعنی چی؟

از آنجایی که تک تک موها در مراحل مختلف رشد هستند، برای هدف قرار دادن فولیکول‌های مو در طول این مراحل مختلف، به یک سری درمان نیاز دارید.

در طول رژیم درمانی، ممکن است مقداری رشد مجدد مو را تجربه کنید.

با این حال، رشد مجدد کامل در یک منطقه درمان بسیار نادر است. افرادی که موهای بسیار روشن دارند بیشتر احتمال دارد این نتیجه را تجربه کنند.

اگرچه دولت تصریح می کند که ما نمی توانیم حذف دائمی موهای زائد را تضمین  کنیم، می توانیم به شما بگوییم که اکثر افراد حداقل  80٪ کاهش دائمی  در رشد مو را تجربه می کنند.

برای حفظ نتایج، معمولاً توصیه می کنیم که یک یا دو جلسه لیزر موهای زائد را در سال برنامه ریزی کنید. در اصل، این به اطمینان از یک محل درمان تقریباً بدون مو کمک می کند.

برای اطلاعات بیشتر، به Health Canada مراجعه کنید

9. IPL در مقابل دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد – تفاوت چیست؟

بسیاری از کلینیک ها درمان های IPL (نور پالس شدید) را برای رفع موهای زائد ارائه می دهند که نباید با فناوری جدیدتر دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد اشتباه گرفته شود .

IPL و لیزرها با تبدیل انرژی نور به انرژی گرمایی عمل می کنند که وقتی در ناحیه درمان اعمال می شود، ملانین را هدف قرار می دهد، به فولیکول مو آسیب می رساند و رشد مو را متوقف یا مهار می کند.

این دو فناوری در طول موج نور اعمال شده توسط هر یک متفاوت هستند.

IPL از ترکیبی از طول موج های مختلف نور استفاده می کند.

فقط برخی از این طول موج ها برای رفع موهای زائد موثر خواهند بود. برخی از طول موج ها به فولیکول مو می رسند، برخی از طول موج ها به اندازه کافی عمیق نمی شوند تا به فولیکول مو برسند، و برخی از طول موج ها از فولیکول مو عبور می کنند.

این بدان معناست که درصدی از درمان بی‌اثر خواهد بود و در شرایط خاص می‌تواند باعث رشد مو شود. و، درمان های کمتر موثر به این معنی است که به طور کلی به درمان های بیشتری برای رسیدن به اهداف بدون مو نیاز خواهید داشت!

دستگاه پلاتینیوم جدیدترین و موثرترین تکنولوژی برای رفع موهای زائد است.

لیزر الکساندرایت Cynosure ما از یک طول موج منفرد و دقیق استفاده می‌کند که دقیقاً ملانین موجود در فولیکول مو را هدف قرار می‌دهد – بدون ضربه و غفلت.

این طول موج دقیق درمان موثرتری نسبت به IPL برای رفع موهای زائد دارد. درمان‌های فردی مؤثرتر به این معنی است که برای دستیابی به نتایج دلخواه به درمان‌های کلی کمتری نیاز است.

چرا برخی از کلینیک ها دستگاه های IPL را برای رفع موهای زائد به بازار عرضه می کنند؟

پاسخ ساده این است – هزینه. یک دستگاه IPL معمولاً کمتر از یک سوم دستگاه لیزر هزینه دارد و می تواند برای سایر خدمات پوست “چند کار” انجام دهد.

ما دستگاه‌های IPL خود را برای عکس‌برداری صورت و درمان لکه‌های آفتاب و پیری، رگ‌های عنکبوتی و سایر خدمات جوان‌سازی پوست دوست داریم.

ما به سادگی معتقدیم که این بهترین فناوری برای حذف موهای زائد نیست.

برای از بین بردن موهای زائد خود به IPL بسنده نکنید. برای دریافت پیشرفته ترین فناوری لیزر موهای زائد به ما در لیزر الکترا مراجعه کنید و به شما سلام کنید!

10. مزایای دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد چیست؟

کاهش دائمی رشد مو:

قوانین بهداشت کانادا به ما اجازه نمی دهد که لیزر موهای زائد را حذف دائمی موها بدانیم.

با این حال، در طول یک رژیم درمانی، باید متوجه کاهش تدریجی رشد مو در بین جلسات شوید. اکثر افراد حداقل 80 درصد کاهش دائمی در رشد مو را تجربه خواهند کرد.

برای حفظ نتایج، معمولاً توصیه می کنیم که یک یا دو جلسه لیزر موهای زائد را در سال برنامه ریزی کنید. در اصل، این به اطمینان از یک محل درمان تقریباً بدون مو کمک می کند.

تقریباً بدون درد:

افرادی که تحت درمان لیزر موهای زائد قرار گرفته اند، آن را با ضربه زدن یک نوار الاستیک به پوست مقایسه می کنند.

و در حالی که قرمزی و/یا تورم خفیف ممکن است پس از درمان رخ دهد، معمولا در عرض 24 ساعت فروکش می کند.

این نشانه مثبتی است که نشان می دهد آسیب به فولیکول مو وارد شده است و بدن شما به درمان حذف موهای شما واکنش نشان می دهد.

مقرون به صرفه:

لیزر موهای زائد نسبت به بسیاری از روش های سنتی حذف موهای زائد مانند الکترولیز و اپیلاسیون، کار بسیار کمتری دارد.

بنابراین زمان درمان کاهش می یابد و در نهایت هزینه شما نیز کاهش می یابد.

درمان سریعتر:

در مقایسه با روش‌های سنتی از بین بردن موهای زائد مانند اپیلاسیون، اصلاح، اپیلاسیون و الکترولیز، لیزر موهای زائد یک گزینه بسیار کارآمد است.

زمان واقعی درمان با ظهور تجهیزات لیزری بهتر، مانند سیستم Cynosure Elite™ ما کاهش یافته است. به دلیل توانایی لیزر در هدف قرار دادن چندین فولیکول مو در یک زمان، به درمان های کمتری نیاز است.

موهای رشد کرده کاهش می یابد:

اگرچه درمان کامل حذف موهای زائد با لیزر می‌تواند به شش جلسه یا بیشتر نیاز داشته باشد، مراجعین اغلب با کمتر از یک درمان، کاهش بروز موهای زائد را تجربه می‌کنند.

موهای زائد معمولاً نتیجه روش‌های سنتی از بین بردن موهای زائد مانند تراشیدن، اپیلاسیون و کندن است. برای زنان، موهای زائد معمولاً در خط بیکینی، زیر بغل و گاهی اوقات ابروها ایجاد می شود.

برای مردان، موهای زائد روی چانه و گردن رایج است و اغلب به عنوان “برآمدگی تیغ” نامیده می شود.

جدای از ظاهر ناخوشایند و ناراحتی آن، موهای روییده معمولاً یک نگرانی برای سلامتی نیستند.

با این حال، وقتی سعی می کنید آن را با موچین بردارید، فولیکول مو می تواند عفونی و دردناک شود و ممکن است به مراقبت های پزشکی نیاز داشته باشید.

برای جلوگیری از این نتیجه، ما به شدت درمان لیزر موهای زائد را توصیه می کنیم.

11. عوارض جانبی احتمالی دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد چیست؟

اکثر مراجعین عوارض جانبی کمی را تجربه می کنند و عوارض بسیار نادر است. در بیشتر موارد، می توانید انتظار تورم و قرمزی جزئی در اطراف محل درمان را داشته باشید.

اینها واکنش های طبیعی بدن شما به تحریک خفیف ناشی از انرژی نور شدید لیزر هستند.

در Electra Laser، لیزرهای Cynosure Elite™ ما مجهز به سیستم خنک کننده درمانی پوستی برای کاهش تورم و قرمزی هستند.

با این حال، در صورت بروز، تورم و قرمزی پس از چند روز از بین می‌رود.

برخی از خطرات وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید، اگرچه این خطرات به دست تکنسین های بی تجربه رخ می دهد. سوزش و تغییر رنگ پوست ممکن است در طول درمان رخ دهد.

در موارد نادر، سوزش می تواند شدید باشد و در برخی موارد ممکن است عفونت رخ دهد. اگر در اثر لیزر موهای زائد دچار سوختگی شدید، باید فورا به پزشک مراجعه کنید.

تغییر رنگ پوست، روشن شدن (هیپوپیگمانتاسیون) یا تیره شدن (هیپرپیگمانتاسیون) پوست در محل لیزر درمانی است. اگرچه معمولاً خطرناک نیست، اما این نتیجه نامطلوب است.

لکه های تیره ممکن است به مرور زمان به رنگ طبیعی پوست برگردند، در حالی که لکه های روشن تر دائمی تر هستند.

سوزش و تغییر رنگ پوست در میان افرادی که رنگ پوست تیره‌تری دارند، شایع‌تر است.

این به این دلیل است که در افراد با پوست تیره بیشتر از افراد با پوست روشن رنگدانه وجود دارد.

با این حال، این بدان معنا نیست که لیزر موهای زائد نمی تواند برای افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند، ایمن و موثر باشد.

صرف نظر از رنگ پوستتان، ضروری است که با تکنسین خود صحبت کنید تا مشخص شود که آیا کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد هستید یا خیر.

در Electra لیزری، لیزر دب اصغر نخبگان ما ™ طراحی شده برای درمان همه انواع پوست.

12. آیا دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد در دوران بارداری بی خطر است؟

در حالی که برخی از کلینیک ها در دوران بارداری به درمان مراجعان می پردازند، ما در لیزر الکترا این کار را انجام نمی دهیم.

نگرانی اصلی ما هم برای سلامتی شما و هم برای فرزند متولد نشده شماست.

علاوه بر این، باید تغییرات هورمونی را که در طول بارداری تجربه خواهید کرد، در نظر بگیرید – تغییراتی که گاهی اوقات شامل رشد مو و رنگدانه های پوست می شود.

ما قویاً توصیه می کنیم که قبل از تماس با هر کلینیک لیزر موهای زائد از متخصص مراقبت های بهداشتی خود مشاوره بگیرید. و، ما خوشحال خواهیم شد که پس از ورود ایمن نوزادتان، شما را درمان کنیم!

13. آیا باید بین دو درمان اپیلاسیون کنم یا چیدن؟

نه، صلاح نیست. موها را از فولیکول حذف می کند و هیچ هدفی برای لیزر بعدی شما باقی نمی گذارد.

این همچنین ممکن است چرخه رشد مو را مختل کند و درمان های لیزر موهای زائد شما را کمتر موثر کند.

با این حال، ممکن است بین دو درمان، موها را بتراشید یا کوتاه کنید، زیرا هیچ کدام بر چرخه رشد تأثیر نمی گذارد.

14. آیا دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد بهتر از الکترولیز است؟

دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد الکترا و جوانسازی پوست 09137106334

لیزر موهای زائد یک فناوری جدیدتر است. ما معتقدیم که این روش راحت‌تر، راحت‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از روش الکترولیز برای کاهش دائمی مو است.

الکترولیز یک فرآیند تهاجمی و دردناک است که شامل وارد کردن یک سوزن در فولیکول‌های موی منفرد – یک فولیکول در یک زمان – است که بار الکتریکی را به فولیکول می‌رساند تا رشد مو را مختل کند.

درمان‌های لیزر موهای زائد، انرژی را از طریق پرتوی نور به بسیاری از فولیکول‌های مو در یک زمان هدف قرار می‌دهند و می‌رسانند.

این فناوری ما را قادر می سازد تا یک منطقه را در کسری از زمان لازم برای درمان الکترولیز درمان کنیم. همچنین لیزر موهای زائد را برای نواحی بزرگتر بدن مانند پشت و پاها انتخاب مطلوب تری می کند.

الکترولیز اغلب به سالها درمان نیاز دارد، در حالی که اکثر مشتریان لیزر موهای زائد ما در شش تا هشت درمان به نتایج دلخواه می رسند.

و مهمتر از همه، لیزر موهای زائد بسیار کمتر از الکترولیز درد دارد زیرا از نور به جای سوزن استفاده می کند.

15. به چند درمان نیاز خواهم داشت؟

اکثر نواحی به درمان شش تا هشت نیاز دارند. در حالت ایده آل، آنها باید چهار تا شش هفته از هم فاصله داشته باشند.

با این حال، بسته به رنگ پوست، رنگ و تراکم مو، ممکن است متفاوت باشد. تکنسین شما می تواند در طول مشاوره شما برآورد دقیق تری را به شما ارائه دهد.

16. دستورالعمل قبل و بعد از درمان دستگاه پلاتینیوم:

مراقبت های قبل از درمان:

لطفا – 12 تا 24 ساعت قبل (همه درمان ها) اصلاح کنید.

دو تا چهار هفته قبل از برنزه کردن خودداری کنید (تکنسین توصیه می کند). تمام لوازم آرایش، لوسیون و دئودورانت را پاک کنید.

دو تا چهار هفته قبل از موم، نخ یا موچین استفاده نکنید. هر نوع بی حس کننده موضعی را یک تا یک ساعت و نیم قبل استفاده کنید و سپس با پوشش پلاستیکی یا ساران بپوشانید تا از اکسید شدن یا حذف آن جلوگیری شود.

مراقبت های بعد از درمان دستگاه پلاتینیوم:

لطفاً- یک کمپرس یخ یا کمپرس سرد روی ناحیه تحت درمان قرار دهید تا به کاهش قرمزی و تورم کمک کند (از یک ساعت تا ۴۸ ساعت طول بکشد).

حداقل یک کرم ضد آفتاب با SPF-30 (UVA/UVB) برای محافظت در برابر قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت حداقل یک هفته استفاده کنید. از تخت های برنزه کننده استفاده نکنید یا پوست محافظت نشده را در فاصله بین جلسات در معرض نور خورشید قرار ندهید.

آرایش و دئودورانت را با احتیاط استفاده کنید. همه محصولات را به مدت 12 تا 24 ساعت قبل از استفاده کامل تست نقطه ای کنید.

توجه داشته باشید که موهای درمان شده ممکن است یک تا دو هفته طول بکشد تا از بدن دفع شده و ریزش کنند. با خیال راحت بین دو درمان اصلاح کنید.

از اپیلاسیون، نخ، موچین و یا استفاده از محصولات موبر خودداری کنید زیرا این کار فولیکول های مو را از بین می برد و حذف مو با لیزر غیرممکن می شود.

ورزش نکنید؛ دوش آب گرم بگیرید یا به مدت 12 تا 48 ساعت از وان آب گرم یا سونا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.