دستگاه پلاتینیوم ، به چند جلسه لیزر موهای زائد دستگاه پلاتینیوم نیاز دارید؟

دستگاه پلاتینیوم ، به چند جلسه لیزر موهای زائد دستگاه پلاتینیوم نیاز دارید؟

آیا می دانستید که اگر 3 بار در هفته اصلاح کنید، تعداد جلسات اصلاحی که انجام می دهید به 3900 جلسه طی 25 سال می رسد؟ افرادی که موهایشان سریعتر رشد می کند تمایل بیشتری به اصلاح دارند. اگر به دنبال صرف این همه زمان (و هزینه) برای اصلاح نیستید، جلسات لیزر موهای زائد یک جایگزین عالی است. ما این درمان را در Skin Renewal of Tulsa در Tulsa ارائه می دهیم.

بنابراین، چند لیزر درمانی لازم است؟ چند هزار کمتر از اصلاح! تعداد دقیق به بدن شما و ناحیه ای که می خواهید درمان کنید بستگی دارد. در اینجا اطلاعاتی وجود دارد که می تواند به تعیین تعداد جلسات مورد نیاز شما کمک کند.

همه چیز درباره فرآیند لیزر موهای زائد دستگاه پلاتینیوم

لیزر موهای زائد چیست؟

این درمان یک روش موثر برای از بین بردن موهای زائد است. این دستگاه از پیشرفته‌ترین فناوری نور برای هدف قرار دادن فولیکول‌های مو در عمق پوست استفاده می‌کند، جایی که سایر روش‌های حذف مو نمی‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. فولیکول های مو مسئول تولید مو هستند. با تغییر آنها، این درمان می تواند پوستی صاف و بدون مو به شما بدهد.

این درمان دستگاه پلاتینیوم چگونه کار می کند؟

لیزرهای درجه پزشکی تایید شده توسط FDA که ما استفاده می کنیم یک پرتو نور بسیار متمرکز را در پالس های کوتاه منتشر می کنند. لیزرها به رنگ حساس هستند و باعث می شوند نور به رنگدانه ملانین در موهای شما جذب شود. وقتی موهای شما نور را جذب می کند، به گرما تبدیل می شود. سپس گرما باعث تغییر فولیکول مو می شود. چند روز پس از درمان، موها می ریزند و فولیکول قادر به تولید موهای دیگر نخواهد بود.

آیا این درمان دستگاه پلاتینیوم بی خطر است؟

کاملا! نوری که لیزر ساطع می کند به موهای شما جذب می شود نه بافت اطراف. بنابراین، می تواند موهای شما را بدون آسیب رساندن به پوست شما از بین ببرد. درمان غیر تهاجمی است و نیازی به استراحت ندارد. شما می توانید بلافاصله پس از خروج از Medspa ما به سر کار و فعالیت های عادی خود بازگردید.

در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زائد، این درمان در واقع ایمن تر است. لازم نیست گهگاه ریسک کنید که خود را با تیغ برش دهید. هیچ ماده شیمیایی برای تحریک پوست شما مانند روش کرم موبر وجود ندارد. بر خلاف اپیلاسیون، درمان‌های لیزری شامل ناراحتی کندن هر مو از ریشه از طریق موم داغ نیست. اپیلاسیون همچنین خطر کنده شدن لایه بالایی پوست را به همراه دارد، به خصوص اگر اشتباه انجام شود.

دستگاه پلاتینیوم چه نوع لیزرهایی استفاده می شود؟

انواع مختلفی از لیزر برای این درمان وجود دارد. ما از لیزر جنتل مکس پرو استفاده می کنیم زیرا ایمن ترین و موثرترین گزینه است. دارای فناوری طول موج دوگانه است که از دو لیزر مختلف برای از بین بردن موهای شما استفاده می کند. عملکرد دوگانه کارایی لیزر را افزایش می دهد و ما را قادر می سازد جلسات شما را سریعتر از سایر لیزرها تکمیل کنیم.

چه کسی کاندیدای خوب برای این درمان دستگاه پلاتینیوم است؟

این درمان برای افراد با هر نوع پوست و رنگ پوست ایمن است. هم مردان و هم زنان می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. زمانی که بین رنگ مو و سایه پوستتان تضاد وجود داشته باشد بسیار موثر است. خبر خوب این است که این بدان معناست که بهترین عملکرد را روی تیره ترین و قابل مشاهده ترین موها دارد. برای افزایش اثربخشی درمان، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در زمان منتهی به هر جلسه خودداری کنید.

به چند جلسه دستگاه پلاتینیوم نیاز دارید؟

این به بدن شما بستگی دارد

هر کس مقدار متفاوتی مو دارد و موهای هر کس با سرعت متفاوتی رشد می کند. برای خلاص شدن از شر تمام موهای زائد شما در یک ناحیه خاص، باید جلسات متعددی را مطابق با چرخه رشد موهای شما برنامه ریزی کنیم. ما در یک لحظه همه چیز را در مورد چرخه رشد مو توضیح خواهیم داد! تعداد جلسات لیزر موهای زائد در افراد مختلف متفاوت است زیرا بدن هر فرد متفاوت است.

جایی که می خواهید با دستگاه پلاتینیوم درمان شود

برخی از نواحی بدن به جلسات بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند. رایج ترین نواحی تحت درمان برای زنان عبارتند از:

  • پاها
  • زیر بغل
  • نواحی صورت
  • خط مایو
  • منطقه برزیل

برای اکثر این مناطق، 4-6 جلسه کافی است. به ندرت پیش می آید که بیماران به بیش از 8 جلسه برای رسیدن به نتایج مورد نظر خود نیاز داشته باشند.

نتایجی که می خواهید به آن برسید

در حالی که اکثر افرادی که جلسات لیزر موهای زائد انجام می‌دهند می‌خواهند تمام موهای زائد خود را از بین ببرند، برخی فقط می‌خواهند مقدار آن را کاهش دهند. افرادی که نیازی به برداشتن کامل موهای خود ندارند به جلسات کمتری نیاز دارند.

به عنوان مثال، برخی از مردان یک یا دو جلسه برای صورت خود درخواست می کنند. این کار به جای از بین بردن تمام موها، تعداد آنها را کاهش می دهد و تراشیدن را آسان تر می کند. مزیت آنها این است که در صورت تمایل می توانند ریش خود را حفظ کنند، اما سوختگی کمتری با تیغ خواهند داشت.

همه چیز درباره چرخه رشد مو

برای درک اینکه چرا در وهله اول به چندین جلسه درمانی نیاز دارید، درک چرخه رشد مو بسیار مهم است. هنگامی که ما جلسات لیزر موهای زائد را به بیماران پیشنهاد می کنیم، درمان های آنها را به گونه ای برنامه ریزی می کنیم که با چرخه رشد موهایشان هماهنگ باشد و اطمینان حاصل شود که همه موها قابل درمان هستند.

مراحل مختلف رشد

هر مویی که دارید مراحل زیر را به صورت چرخه ای طی می کند:

آناژن

در طول این مرحله، موها در بالای سطح پوست شما فعال و قابل مشاهده هستند.

کاتاژن

در مرحله بعدی، موها از رشد فعال به حالت استراحت در حالت خفته تبدیل می شوند.

تلوژن

مو در این زمان خفته است. در پوست شما باقی می ماند، اما بالای پایه قرار می گیرد. در زیر آن، فولیکول شروع به تولید یک موی جدید می کند.

اگزوژن

در این مرحله، موها به خودی خود می ریزند. هنگامی که از بین رفت، نوع جدیدی که در مرحله تلوژن در زیر آن شروع به رشد کرد، می تواند به سطح بیاید.

چگونه چرخه های رشد مو بر تعداد و زمان جلسات دستگاه پلاتینیوم شما تأثیر می گذارد

ما جلسات شما را با مراحل رشد مو هماهنگ می کنیم

در هر لحظه، شما در هر مرحله از چرخه به طور همزمان روی بدنتان مو دارید. در حالی که برخی از موها در حال ریزش هستند، برخی دیگر به شدت در اوج خود هستند. این تضمین می کند که همیشه مقداری موهای قابل مشاهده داشته باشید. متأسفانه، برای کسانی از ما که ترجیح می‌دهیم در مناطق خاصی بدون مو باشیم، وجود دائمی مو آن چیزی نیست که می‌خواهیم.

جلسات لیزر موهای زائد در از بین بردن موهایی که در فاز آناژن هستند موثر است. بعد از اولین جلسه شما، چند هفته صبر می کنیم تا جلسه دیگری را اجرا کنیم. در این مدت، گروه جدیدی از موها وارد فاز آناژن می شوند و در آنجا می توان آنها را درمان کرد. ما روند انجام یک جلسه را تکرار می کنیم و منتظر می مانیم تا از نتایج راضی شوید.

ما زمان مناسبی را بین جلسات دستگاه پلاتینیوم می گذاریم

هر جلسه می تواند بین 10 تا 30 درصد موهای شما را از بین ببرد. با هر جلسه، شاهد پیشرفت تدریجی خواهید بود. برای هدف قرار دادن حداکثر تعداد موها در هر جلسه، بهتر است بین 4 تا 6 هفته فاصله بین آنها قرار دهید. این بدان معناست که در اکثر موارد، در کمتر از یک سال می توانید در ناحیه انتخابی خود بدون مو باشید.

جلسات پیگیری دستگاه پلاتینیوم

پس از اتمام جلسات اولیه، اکثر افراد تنها یک یا دو بار در سال باید برای درمان های لمسی مراجعه کنند. برای برخی افراد، حتی کمتر به لمس کردن نیاز است.

مزایا دستگاه پلاتینیوم

در زمان صرفه جویی می کند

برای بسیاری از نواحی بدن، این درمان را می توان در کمتر از نیم ساعت کامل کرد. برای نواحی بزرگ مانند پاها، احتمالاً نیازی به صرف بیش از دو ساعت در Medspa نخواهید داشت. هنگامی که اصلاح می کنید، ممکن است 15 دقیقه اضافی را زیر دوش بگذرانید. برای حفظ پوست بدون مو، می توانید در 25 سال آینده بیش از 3900 بار اصلاح کنید! اگر هر بار 15 دقیقه طول می کشد، این 58500 دقیقه است که هدر می دهید!

مدت زمانی که برای استفاده از کرم‌های موبر مو صرف می‌کنید تقریباً به اندازه اصلاح است و این فرآیند باید با همان دفعات تکرار شود. اپیلاسیون به دفعات کمتر انجام می شود، اما نتایج دائمی نیستند، و باید زمان را برای رفتن به قرار ملاقات خود در نظر بگیرید. وقتی در نظر بگیرید که برای حفظ پوست صاف با لیزر تنها به حدود 6 جلسه اولیه و یک یا دو تاچ آپ در سال نیاز دارید، می توانید ببینید که این روش چقدر در زمان صرفه جویی می کند.

دستگاه پلاتینیوم باعث صرفه جویی در پول می شود

برای حفظ یک عمر اصلاح، اپیلاسیون یا استفاده از کرم های موبر، باید محصولات زیادی خریداری کنید. عدم نیاز به خرید تیغ، کرم موبر، افترشیو، کرم های موبر و اپیلاسیون، هزینه لیزر درمانی را جبران می کند. به عنوان مثال، یک عمر اصلاح می تواند تا 10000 دلار هزینه داشته باشد. برای دستیابی به نتایج ماندگارتر، می توانید این پول را با استفاده از لیزر درمانی کاهش دهید.

دستگاه پلاتینیوم تحریک را کاهش می دهد

اصلاح، اپیلاسیون و کرم های موبر همگی باعث تحریک پوست می شوند. آنها می توانند منجر به بریدگی، سوختگی، قرمزی، موهای رشد کرده و سوختگی تیغ شوند. این اثرات منفی با این واقعیت افزایش می یابد که روش هایی که باعث ایجاد آنها می شوند باید به طور مکرر تکرار شوند تا پوست صاف حفظ شود. انجام لیزر درمانی پوست شما را از استفاده مداوم از تیغ، موم داغ و/یا مواد شیمیایی حل کننده مو رها می کند.

دستگاه پلاتینیوم پوستی صاف را همیشه در اختیار شما قرار می دهد

چند بار شروع به پوشیدن یک جفت شورت یا مایو کرده اید، اما متوجه شده اید که اصلاح را فراموش کرده اید؟ هنگامی که با لیزر از شر موهای زائد خلاص می شوید، هرگز لازم نیست اصلاح را به خاطر بسپارید. می توانید به ساحل بروید، آستین کوتاه بپوشید و در غیر این صورت بدون فکر کردن به موهایتان روز خود را بگذرانید.

تعداد جلساتی را که برای شما مناسب است پیدا کنید

اگر می خواهید بفهمید که برای به دست آوردن نتایج حذف موهای زائد به چند لیزر درمانی نیاز دارید، می توانیم یک مشاوره با شما تعیین کنیم. ما می توانیم نوع پوست و وضعیت فعلی موهای شما را ارزیابی کنیم. پس از صحبت با شما در مورد مناطقی که می خواهید درمان شوند، می توانیم تعداد صحیح درمان را به شما توصیه کنیم.

دستیابی به نتایج ماندگار از بین بردن موهای زائد دستگاه پلاتینیوم

بنابراین، چند جلسه لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه لازم است؟ پاسخ به نیازهای فردی شما بستگی دارد، اما بیشتر افراد می توانند درمان اولیه خود را در عرض 4-6 درمان به پایان برسانند.

پس از اتمام جلسات، از مزایای بی شمار زندگی بدون موهای ناخواسته بهره مند خواهید شد. پوست شما سالم تر خواهد بود، زیرا تحریک مداوم ناشی از اصلاح، اپیلاسیون یا استفاده از کرم های موبر را تجربه نمی کنید. شما قادر خواهید بود لباسی را که می خواهید بپوشید بدون اینکه همیشه نگران زمان اصلاح باشید. مزایا شامل بودجه شما نیز می شود، زیرا نیازی به صرف هزینه برای محصولات رفع موهای زائد نخواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان با Skin Renewal of Tulsa in Tulsa تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چگونه درمان های ما می توانند راحتی باورنکردنی پوست بدون مو را به شما ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.