سوالات متداول دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022: آیا نتایج من دائمی است؟

اگر از اصلاح مداوم، اپیلاسیون یا کندن مداوم برای به دست آوردن پوستی صاف و ابریشمی که انتظارش را دارید خسته شده اید، لیزر موهای زائد می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. در مؤسسه طب ترمیمی جنوب شرقی در دوتان، AL، ما در ارائه به روزترین راه حل ها برای نگرانی های بهداشتی و آرایشی مدرن، از جمله رفع موهای زائد، تخصص داریم.

 

سوالات متداول دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022

آیا نتایج دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 من دائمی است؟

دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 دائمی نیست و تنها راه حل کاملا دائمی مورد تایید FDA، الکترولیز است. الکترولیز بسیار زمان‌بر، دردناک‌تر و گران‌تر از استفاده از دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 است، با این حال، بنابراین برای اکثر مردم، بهترین گزینه نیست.

سوالات متداول دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022: آیا نتایج من دائمی است؟

درعوض، می توانید محلول دائمی مو l aser را در نظر بگیرید . آنها رشد مو را به حدی کاهش می دهند که احتمالاً دیگر نیازی به اصلاح نخواهید داشت. شما می توانید بدون نیاز به اصلاح روزانه یا نگرانی از اینکه ممکن است نقطه ای را از دست داده باشید، از پوستی صاف و ابریشمی لذت ببرید!

 

دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 چیست؟

یکی از محبوب‌ترین درمان‌های آرایشی در آمریکا، لیزر موهای زائد r به جای رسیدگی به خود موها، مانند اصلاح و اپیلاسیون، به ریشه مشکل می‌پردازد.

 

انرژی نور لیزر متمرکز به سمت مو حرکت می‌کند و انفجاری از گرما را به فولیکول‌ها می‌رساند و به فولیکول‌ها آسیب می‌رساند، بنابراین آنها قادر به رشد مو مانند گذشته نیستند. در برخی موارد، آنها هرگز نمی توانند دوباره مو رشد کنند. برخی از فولیکول‌ها در نهایت شروع به رشد مو می‌کنند، اما سبک‌تر و نازک‌تر از قبل می‌شوند و به راحتی با یک درمان نگهدارنده لمس می‌شوند.

 

با دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 به چه تعداد درمان نیاز خواهم داشت؟

سوالات متداول دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022: آیا نتایج من دائمی است؟

اکثر افراد برای رسیدن به بهترین نتایج بین شش تا هشت جلسه درمانی نیاز دارند، اما همه افراد متفاوت هستند. برخی از افراد تنها در سه درمان به نتایج خود می رسند. دیگران برای رسیدن به آنجا به 10 یا حتی 12 نیاز دارند.

همه چیز به این بستگی دارد که فولیکول های موی شما در مرحله رشد در زمان درمان کجا هستند، نوع پوست شما و رنگ موهای شما. افرادی که پوست تیره‌تری دارند و موهای روشن‌تری دارند معمولاً نسبت به افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند به درمان‌های بیشتری نیاز دارند.

یک جلسه دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 چقدر طول می کشد؟

 

مدت زمان جلسات درمانی شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آنها اندازه یا تعداد مناطقی است که می خواهید درمان کنید. همانطور که می توانید تصور کنید، درمانی که فقط لب های بالایی یا زیر بغل را هدف قرار می دهد بسیار کوتاه تر از درمانی است که کل پاها یا پشت را درمان می کند.

چه مدت باید بین جلسات دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 صبر کنم؟

بین هر جلسه درمانی باید حداقل چهار هفته صبر کنید. این باعث می‌شود که موها بیشتر وارد فاز رشد فعال شوند، جایی که می‌توان آن‌ها را با لیزر بسیار مؤثرتر درمان کرد.

چه نواحی از بدن قابل درمان با دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 است؟

خبر خوب این است که تقریباً همه مناطق را می توان هدف قرار داد! هر جا که موهای ناخواسته داشته باشید – به جز دور چشم – می توانید با لیزر درمان کنید.

معمولاً افراد به دنبال کاهش موهای زائد در لب بالایی و سایر نواحی صورت، گردن، پاها و ناحیه بیکینی یا پشت، سینه یا نواحی زیر بغل هستند.

دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 دردناک است، درست است؟

لیزرهای قدیمی‌تر و درمان‌های IPL برای موهای ناخواسته می‌توانند به شدت آسیب ببینند. آن‌ها احساس می‌کردند که کسی یک نوار لاستیکی ضخیم را تا جایی که می‌توانست به عقب کشیده و سپس آن را روی پوست شما رها کرده است! خوشبختانه همه چیز تغییر کرده است.

برای یک چیز، کرم های بی حس کننده می توانند شما را راحت نگه دارند. برای دیگری، لیزرهای پیشرفته امروزی از فناوری خنک کننده ویژه برای اطمینان از راحتی شما استفاده می کنند. به عنوان مثال، این درمان به اندازه درمان موم داغ دردناک نخواهد بود. علاوه بر این، هر چه تعداد درمان‌های بیشتری داشته باشید، موهای شما ظریف‌تر می‌شوند، به این معنی که هر جلسه کوتاه‌تر و راحت‌تر از جلسه قبلی خواهد بود.

آیا من کاندید خوبی برای این درمان دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 هستم؟

دو نوع از افراد وجود دارند که نگران این هستند که آیا لیزر موهای زائد برای آنها حرکت مناسبی است یا خیر: مردان و افرادی که پوست تیره‌تری دارند.

در گذشته، لیزر موهای زائد نمی‌توانست روی پوست‌های تیره‌تر به خوبی کار کند. لیزر خطر سوختگی پوست را نشان داد و روی موها به خوبی کار نکرد. با لیزرهای مدرنی که استفاده می کنیم، می توانیم طیف وسیع تری از رنگ پوست و رنگ مو را درمان کنیم.

درمان های مو نیز برای مردان است. مردان به اندازه زنان در جاهایی که نمی‌خواهند مو داشته باشند و فقط به همان گزینه‌های رضایت‌بخش مانند اصلاح کردن متوسل می‌شوند. معمول است که بدنسازان مرد به دنبال لیزر برای افزایش قدرت عضلانی باشند، برای مردانی که ریش های ضخیم دارند آنها را نازک می کنند تا اصلاح کنند و احتمال سوختگی با تیغ کاهش یابد، و برای مردانی که موهای زائد بدن دارند، آن را از بین ببرند.

مزایای دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 چیست؟

دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 ماندگاری بالایی دارد

در حالی که غیرممکن است کاملاً تضمین کنید که دیگر هیچ مویی در ناحیه مورد نظر شما رشد نخواهد کرد، می توانید مطمئن باشید که پوستی صاف و طولانی مدت خواهید دید. به‌جای بررسی هر روز از نظر وجود کلش و رشد مجدد، می‌توانید با دانستن اینکه پوستتان بدون مو است، آرام شوید.

دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 این دقیق است

لیزرهای پیشرفته ما می توانند دقیقاً برای رسیدن به هر ناحیه ای که می خواهید موهای شما از بین برود هدف گیری کنند. هنگامی که به دنبال درمان حرفه ای هستید، می توانید مطمئن باشید که ما هیچ منطقه ای را دست نخورده نخواهیم گذاشت.

سوالات متداول دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022: آیا نتایج من دائمی است؟

دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 سریع است

این درمان ها سریع و راحت هستند. حتی اگر در حال انجام یک منطقه بزرگ هستید، احتمالاً بیش از چند ساعت در طول چهار ماه برای مراقبت از آن صرف نمی کنید. در ابتدا، حتی چند ساعت ممکن است زیاد به نظر برسد، اما وقتی آن را با مدت زمانی که برای اصلاح می گذرانید مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که چقدر سریع است.

یک زن به طور متوسط ​​نزدیک به 85 روز از عمر خود را صرف اصلاح کردن می کند و یک مرد متوسط ​​حدود 76 روز را صرف می کند. در طول یک سال، با فرض اینکه روزانه 5 دقیقه را صرف اصلاح کنید، در مجموع 30 ساعت را صرف از بین بردن موهایی که کرده اید می کنید. نمی خواهم ببینم اگر بتوانید همه چیز را در سه تا پنج ساعت تمام کنید، چرا این کار را نکنید؟

چگونه باید برای درمان دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 آماده شوم؟

حدود شش هفته قبل از اولین قرار ملاقات، زمان آن فرا رسیده است که هرگونه عمل حذف موهای زائد را که در واقع موها را به طور کامل از بین می برد، متوقف کنید. این شامل اپیلاسیون، کندن و اپیلاسیون است. لیزر برای رسیدن به فولیکول به هدف نیاز دارد و این چیزی است که این درمان ارائه می کند. نگران نباشید – نیازی نیست که موهایتان را به مدت شش هفته رشد دهید! هیچ مشکلی با اصلاح هر چند وقت یکبار که دوست دارید وجود ندارد. در واقع، اگر یک روز قبل از درمان اصلاح کنید، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

همچنین ایده خوبی است که برای چند هفته از نور خورشید دور بمانید و هنگام بیرون رفتن از پوست خود با یک کرم ضد آفتاب خوب محافظت کنید. این کار پوست شما را قبل از شروع درمان در بهترین شکل ممکن نگه می دارد. به غیر از این، واقعاً هیچ کاری لازم نیست انجام دهید. ما این موارد را به شما یادآوری می کنیم و وقتی برای مشاوره می آیید در مورد هر چیزی که ممکن است مختص شما باشد به شما اطلاع خواهیم داد.

در طول درمان دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

وقتی وارد شدید، ما به شما کمک می کنیم راحت باشید. اگر ناحیه درمان را نتراشیدید، ما از آن مراقبت می کنیم. سپس لیزر را کالیبره می کنیم تا با ناحیه مورد نظر حذف موهای شما و ضخامت پوست در آنجا مطابقت داشته باشد. ما همچنین کالیبره می کنیم تا با ضخامت و رنگ مو و رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد.

همچنین می توانید انتظار داشته باشید که از محافظ چشم استفاده کنید و متخصص لیزر موهای زائد شما نیز از آن استفاده خواهد کرد. برای اطمینان از محافظت از چشم‌ها، این یک احتیاط فراوان است. همانطور که لیزر از ناحیه مورد نظر شما عبور می کند، ممکن است احساس گرما کنید، اما نباید احساس ناراحتی کنید.

بعد از درمان دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

هنگامی که جلسه شما تمام شد، می توانید انتظار داشته باشید که احساس طبیعی داشته باشید. هیچ الزامات گسترده ای برای خرابی یا بازیابی وجود ندارد. می‌توانید تقریباً به تمام فعالیت‌های عادی خود بازگردید، اگرچه باید برای چند روز پوست خود را با کمی مراقبت محبت آمیز درمان کنید. این فقط به این معنی است که شما باید آن را در برابر نور خورشید (یا تخت‌های برنزه کننده، که همچنین تشعشعات خطرناک UV منتشر می‌کنند) محافظت کنید و به طور معمول مرطوب کنید.

در طی چند هفته آینده، موهایی که تحت درمان قرار گرفته اند به آرامی می ریزند. در ابتدا، این می تواند بسیار شبیه رشد موی معمولی باشد. تفاوت این است که بیشتر موها بر نمی گردند. اگر هر موی دوباره رشد کند، رشد آن ریزتر و کندتر خواهد بود. این معمولاً نشان می‌دهد که یک فولیکول در مرحله رشد فعال در هنگام درمان نبوده است، به این معنی که قادر به جذب دوز کامل گرما نبوده است.

چرا انجام همه کارها دستگاه پلاتینیوم لیزر موهای زائد 2022 چند جلسه نیاز دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، زمانی که لیزر روی موهای در حال رشد فعال کار می کند، بهترین نتایج را دریافت می کنید. در هر زمان، بسیاری از موهای شما در چرخه ریزش یا خواب هستند، به این معنی که لیزر به طور موثر به آنها ضربه نمی زند. دفعه بعد که درمان انجام می دهید، تعداد بیشتری از آن موها در حال رشد هستند و لیزر می تواند آنها را به طور موثرتری هدف قرار دهد.

مراحل رشد مو چیست؟

موهای بدن ما در سه مرحله رشد می کنند: آناژن، کاتاژن و تلوژن. مرحله رشد، آناژن، بین چهار تا شش ماه برای موهای بدن طول می کشد، اما می تواند تا دو تا هفت سال برای موهای سر شما طول بکشد. مدت زمانی که موهای شما تمایل دارند در این مرحله باقی بمانند تعیین می کند که موهای شما چه مدت رشد کند، به همین دلیل است که موهای سر شما باید به طور مداوم کوتاه شود، در حالی که هرگز مجبور نیستید این کار را با موهای روی بازو انجام دهید.

پس از مدتی رشد، موهای بدن شما وارد فاز کاتاژن می شوند، جایی که رشد کند می شود. این برای موهای بدن حدود دو ماه طول می کشد اما برای موهای سر شما فقط 10 روز طول می کشد. در نهایت، موهای شما وارد فاز تلوژن یا حالت استراحت می شود. این حدود سه ماه برای تمام موهای شما طول می کشد.

زمان خلاص شدن از شر موها فرا رسیده است

خلاص شدن از شر موهای زائد هرگز آسان نبوده است. همچنین هرگز راحت تر و راحت تر نبوده است. نیازی نیست که همیشه نگران این باشید که آیا قبل از پوشیدن لباس شنا یا زیر نور آفتاب کمی کلش وجود دارد یا خیر، فقط متوجه می شوید که با اصلاح یک نقطه را از دست داده اید.

اگر آماده هستید که با چرخ همستر حذف موهای بی‌پایان کارتان را تمام کنید، امروز از موسسه طب ترمیمی جنوب شرقی در دوتان، آل‌بی‌سی دیدن کنید و یک مشاوره برای صحبت با یکی از متخصصان ما ترتیب دهید. ما در درمان های زیبایی لیزری متخصص هستیم و بی صبرانه منتظریم تا تخصص خود را برای شما به کار بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.