تجربه من با لیزر موهای زائد – 2 ماه بعد

تجربه من با لیزر موهای زائد - 2 ماه بعد

در حالی که این پست وبلاگ معمولی من نیست ، می خواستم تمام تجربیات خود را در مورد لیزر موهای زائد که در حال حاضر در کلینیک لیزر همپشایر انجام می دهم ، با شما به اشتراک بگذارم .

اگر من را در اینستاگرام (مخصوصاً داستانهای IG) دنبال کنید ، می دانید که 2 ماه پیش تصمیم گرفتم از روش لیزر موهای زائد پیروی کنم. از نوجوانی ، همیشه در مورد موهای بدن ، بزرگترین دشمنم بوده ام. حالا اشتباه نکنید ، من یک سر دوست داشتنی با موهای ضخیم ، براق و قوی دارم ، با این حال ، به لطف ژن های شگفت انگیزم ، این بدان معناست که من موهای ضخیم و بسیار سریع در ناحیه پایین بدنم را نیز برکت داده ام. . من خوش شانس هستم ، نه؟ در حالی که برخی از خانمها ممکن است موهای بدن خود را دوست داشته باشند (و من اصلاً قضاوت نمی کنم) ، نظر من کمی متفاوت است و از روزهای نوجوانی من به اندازه دلخواهم اپیلاسیون ، تراشیده و موم کرده ام.

چرا لیزر موهای زائد؟

این را TMI در نظر بگیرید ، اما تا زمانی که به خاطر دارم از تعداد زیادی موهای زائد ، برآمدگی های موذی وحشتناک ، سایه های 5 ساعت و برخی از موهایی که در مدت 6 ساعت دوباره رشد می کنند رنج می برم. 6 ساعت! سالهاست که از موهایم آگاه هستم – مخصوصاً خط بیکینی. بنابراین ، در ابتدای سال (بعد از اینکه اپیلاسیون من را از بین برد و موهای زائد من را بیشتر کرد) ، گلوله را گاز گرفتم و تصمیم گرفتم که چیزی برای از دست دادن ندارم – جدا از موهایم!

تقریباً 3 ماه بعد ، من در مورد تجربه خود در مورد لیزر موهای زائد تا کنون بحث می کنم. نه تنها به این دلیل که زندگی من را تغییر داده است بلکه به این دلیل است که احساس من نسبت به بدنم به شدت تغییر کرده است. با این حال ، آنچه برای من کار می کند ممکن است برای همه کار نکند. توجه: همه ما انواع مختلف مو داریم و این نکته مهمی است که هنگام شروع لیزر موهای زائد باید به آن توجه کرد.

تجربه من با لیزر موهای زائد - 2 ماه بعدآغاز لیزر موهای زائد

خوشبختانه با کلینیک لوتی و لوئیس – مشاغل خانوادگی متشکل از مادر و دختر – برخورد کردم و قبل از اینکه بدانم ، اولین ملاقات خود را برای شروع درمان روی خط بیکینی رزرو کرده بودم. اکک اولین ملاقات من یک مشاوره بود – جایی که لوتی پوست من را آزمایش کرد ، با من در این فرآیند صحبت کرد و سپس تأیید کرد که پوست من برای ادامه درمان خوب است. شگفت انگیز . 2 جلسه در 1. به گفته لوتی ، موهای من برای لیزر موهای زائد – تیره و درشت – و البته ، این برای گوش من موسیقی بود!

امروزه اکثر مردم در مورد لیزر موهای زائد شنیده اند ، اما برخی از افراد (از جمله من) ممکن است در مورد لیزر ICE Soprano نشنیده باشند – این همان چیزی است که کلینیک لیزر همپشایر برای درمان خود استفاده می کند. این لیزر خاص از فناوری SHR استفاده می کند به این معنی که روش حرارتی تدریجی منحصر به فرد آن به طور موثری به فولیکول های مو آسیب می رساند و از آسیب به پوست اطراف جلوگیری می کند. همچنین به این معنی بود که عملاً بدون درد بود. برنده.

اولین درمان (پایان ژانویه) تقریباً 10 دقیقه به طول انجامید. بعد از اینکه لوتی ژل را استفاده کرد ، لیزر را سریع روی خط بیکینی من به جلو و عقب شروع کرد. اگر قبلاً سونوگرافی انجام داده اید ، دقیقاً همینطور است. در واقع ، ژل کاملاً آرامبخش بود و به لطف خنکی آن ، به سختی احساس می کنید که لیزر در حال دور شدن است. در عرض 10 دقیقه درمان من انجام شد و من آزاد بودم که با یک جزوه بعد از مراقبت ترک کنم.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بسیار ساده است و اگر صادق باشم ، هیچ عارضه جانبی مانند قرمزی و درد را تجربه نکرده ام. در واقع انگار هیچ وقت لیزر نشده بودم!

تجربه من با لیزر موهای زائد - 2 ماه بعدنتایج

احتمالاً تنها دلیلی که شما اینجا هستید ، درست است؟ اگر صادق باشم ، فوراً هیچ نتیجه ای ندیدم – که غیر معمول نیست. فقط من بی حوصله هستم *ایموجی هاله *را وارد می کند *. در حقیقت ، موهای من فقط دو روز پس از درمان شروع به رشد کردند. اما منتظر باشید … نتایج یک هفته پس از درمان من هنگامی که خط بیکینی خود را برای اولین بار تراشیدم به دست آمد.

بنابراین ، یک هفته و چند روز پس از اصلاح خط بیکینی برای اولین بار پس از لیزر موهای زائد ، احساس آرامش کردم (و کاملاً شگفت زده شدم) که دیدم موهای خط بیکینی من به سادگی … وجود ندارد. آکا ، آنها به سرعت قبل از درمان من رشد نکرده بودند. وسط خال. در واقع ، موهای خط بیکینی من حدود 2 هفته بعد شروع به رشد مجدد کرد – درست در زمان اصلاح مجدد برای درمان دوم. برای موهایی که معمولاً یک روز پس از اصلاح دوباره رشد می کنند ، بسیار چشمگیر است ، درسته؟

وقتی نوبت به درمان لیزر موهای زائد دوم من رسید (دقیقاً یک ماه بعد) ، تصمیم گرفتم دوباره گلوله را گاز بگیرم و از لتی خواستم کمی جلوتر برود و لات را بردارد. بله ، مقدار زیادی! خداحافظ مو در کل منطقه خانمهای من. لولز لوتی باعث شد در تمام مدت درمانم احساس راحتی کنم ، زیرا بیایید قبول کنیم که داشتن سر و صدای کسی در منطقه خانم های شما آرامش بخش ترین چیز نیست. مخصوصاً وقتی در حال دور زدن هستند! اما ، با پچ پچ و دوستی لوتی ، احساس راحتی کامل کردم. بنابراین با کمی کار اضافی ، درمان دوم من تقریباً 15 دقیقه به طول انجامید – در این صورت!

در مورد نتایج بعد از درمان دوم ، موهای من کاملاً تغییر کرده است! بله ، هنوز در حال رشد است ، اما در هیچ جای قبلی مانند گذشته نیست! در اینجا نتایجی وجود دارد که من بعد از دو درمان تجربه کردم …

  • بیشتر موهای من کمی بیشتر از دو هفته طول می کشد تا دوباره رشد کنم
  • با این حال ، خط بیکینی من به سختی در عرض 4 هفته دوباره رشد می کند (که در کل دو درمان انجام شده است)
  • دیگر نیازی به کابوس خارش دار بعد از اصلاح نیست
  • دیگر از برجستگی های اصلاح قرمز استفاده نمی شود
  • موهای من از حالت بسیار درشت به فوق العاده نرم تبدیل شده است. من هنوز از موهای زائد رنج می برم ، اما آموخته ام که متأسفانه این به دلیل نوع پوست من است. با این حال ، من امیدوارم که در چند ماه آینده ، موها همچنان به ریزش ادامه دهند (بله ، آنها نیز این کار را می کنند) و دیگر برای آنها باقی نمی ماند فرو رفته ! بهشت.

آیا لیزر موهای زائد را توصیه می کنم؟

100٪! در حالی که این ارزان ترین گزینه برای حذف مو نیست ، اما ارزش آن را دارد و همانطور که دوست دارم بگویم ، این سرمایه گذاری برای آزادی است! به علاوه ، اگر قبلاً برای موم های ماهانه پرداخت می کنید (مانند من) ، این نتیجه می دهد که در دراز مدت پول خود را پس انداز خواهید کرد. چیزی که بیشتر در مورد نتایجم دوست دارم؟ من اکنون می توانم بدون نگرانی در مورد خط بیکینی لباس شنا خود را بپوشم و به من اعتماد کنید ، برای یک دختر موی درشت مانند من ، این سعادت است. خوشبختی واقعی.

صحبت از پول ، کلینیک لیزری همپشایر به راحتی با بودجه شما کار می کند – هر چه که باشد! کاری که بسیاری از کلینیک ها انجام نمی دهند و در عوض ، با قیمت تعیین شده کار می کنند. قیمت ها از 20 پوند با مشاوره رایگان شروع می شود و می توانند مناطق زیادی از جمله لب ، چانه ، سینه ، پشت ، پاها ، بیکینی ، زیر بغل و بازوها را پوشش دهند.

هفته آینده برای درمان سوم به کلینیک باز می گردم و امیدوارم نتایج همچنان درخشان باشد! اگر علاقه مند هستید که نتایج من را کمی دیرتر – بخصوص بعد از آن – بشنوید ، در نظرات زیر به من اطلاع دهید! در اینجا دیگر هیچ تیغ و آزادی بیشتری وجود ندارد! ووپ

0 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.